eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › gospodarka leśna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-07

Łódź: gospodarka leśna
Numer ogłoszenia: 419310 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśnictwo Miejskie - Łódź , ul. Łagiewnicka 305, 91-509 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6590249, faks 042 6590077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.las.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: gospodarka leśna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U.2005.45.435 ze zm.), z wyjątkiem gospodarowania zwierzyną, pozyskiwania użytków ubocznych oraz sprzedaży drewna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie i użytkowanie lasu oraz bieżące utrzymanie czystości i porządku, na które składają się: a/ hodowla lasu, b/ ochrona lasu, w tym ochrona przeciwpożarowa, d/ zagospodarowania lasu, w tym zagospodarowanie turystyczne, c/ użytkowanie lasu, w tym: - pozyskanie i zrywka drewna, - inne prace z zakresu użytkowania lasu, d/ bieżące utrzymanie czystości i porządku. 3.2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 3.2.1. Główny przedmiot: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej, 3.2.2. Dodatkowe przedmioty: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna; 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa. 3.3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części: 3.3.1. Cześć 1: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki, 3.3.2. Część 2: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki, 3.3.3. Część 3: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Augustów-Ruda, 3.3.4. Część 4: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek. 3.4. Wielkość i zakres prac z zagospodarowania i użytkowania lasu określony został w układzie wniosków (planów gospodarczych) dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. 3.5. Zakres oraz zasady, w tym terminy i częstotliwości wykonywania poszczególnych prac i czynności z zakresu utrzymania czystości i porządku dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych określone zostały w pkt 24.4.1 Specyfikacji i załączniku nr 2 do Specyfikacji. 3.6. Dla wszystkich części zamówienia (zagospodarowanie i użytkowanie lasów) zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy następujących pracach: - pielęgnacji upraw, w tym pielęgnowania gleby i czyszczeń wczesnych, - pielęgnacji młodników, - ścinki drzew i wyróbki sortymentów w ramach użytkowania lasu. Z powodu ograniczeń technicznych przy zamieszczaniu ogłoszenia, zamawiający dodaje co następuje: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, dla poszczególnych części zamówienia, zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: 1) ceną jednej godziny kosztorysowej, o której mowa w pkt 17.1.1. Specyfikacji, 2) ceną miesięcznego utrzymania czystości i porządku, o której mowa w pkt 17.1.2. Specyfikacji, przy czym: 18.1.1. Cena jednej godziny kosztorysowej dla prac z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu stanowiła będzie 80% wagi końcowej oceny oferty, 18.1.2. Cena miesięcznego utrzymania czystości i porządku stanowiła będzie 20% wagi końcowej oceny oferty. 18.2. Najkorzystniejszą cenowo ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczonych za pomocą wzoru: (Cmin.j.r.k. / Cocen.j.r.k.) x 80 + (Cmin.rycz. / Cocen.rycz.) x 20 = ___ pkt gdzie: Cmin.j.r.k - najniższa zaoferowana cena jednej godziny kosztorysowej dla prac z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu, Cocen.j.r.k - zaoferowana, w ocenianej ofercie, cena jednej godziny kosztorysowej dla prac z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu, Cmin.rycz. - najniższa zaoferowana cena ryczałtowa miesięcznego utrzymania czystości i porządku, Cocen.rycz. - zaoferowana, w ocenianej ofercie, cena ryczałtowa miesięcznego utrzymania czystości i porządku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający ustala wadium dla poszczególnych części zamówienia, w wysokości: dla części nr 1 - w kwocie 3 000,00 zł, dla części nr 2 - w kwocie 3 000,00 zł, dla części nr 3 - w kwocie 1 000,00 zł, dla części nr 4 - w kwocie 2 000,00 zł. 13.2.Terminy wnoszenia wadium w zależności od formy wadium: - środki pieniężne - do dnia 21 grudnia 2009 r. do godziny 10:00 włącznie - przelew na rachunek bankowy Leśnictwa nr 23 1560 0013 2026 0003 5187 0004. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. - inne formy wadium określone w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - do dnia 21 grudnia 2009 r. do godziny 10:00 w kasie Leśnictwa (leśniczówka). 13.3. Jeśli wadium wniesione zostanie w formie gwarancji lub poręczenia, z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Gwarancja bądź poręczenie muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta bądź poręczyciela do wypłaty na rzecz zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. Wykonawcy biorący udział w prowadzonym postępowaniu zobowiązani są do spełnienia ogólnych warunków wynikających z Prawa zamówień publicznych, a w szczególności wynikających z postanowień art. 22 i 24. 9.2. Za wykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uznawał będzie wykonawców, którzy wykonywali w ostatnich trzech latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prace z zakresu gospodarki leśnej i prace te zostały wykonane należycie oraz: 9.2.1. W odniesieniu do części nr 1 oraz części 2 zamówienia dysponują lub będą dysponować co najmniej czterema osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 9.2.2 W odniesieniu do części nr 3 oraz części 4 zamówienia dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 9.2.3. Za osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia uznaje się osoby, które będą uczestniczyły osobiście, bezpośrednio i czynnie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia lub jego części. 9.3. Za wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zamawiający uznawał będzie wykonawców dysponujących lub którzy będą dysponować pojazdami i sprzętem w ilości nie mniejszej niż: 9.3.1. W odniesieniu do części nr 1 oraz części nr 2 zamówienia, łącznie: a) 4 szt. pojazdów samochodowych, zarejestrowanych i sprawnych technicznie, w tym 2 samochodów dostawczych lub ciężarowych, posiadającym wydzieloną skrzynię ładunkową o powierzchni minimalnej 4 m2 i ładowności co najmniej 900 kg, b) 3 szt. ciągników rolniczych bądź specjalistycznych (przystosowanych do prac leśnych), zarejestrowanych i sprawnych technicznie lub zaprzęgów konnych, c) 3 szt. przyczep do ciągników lub wozów w przypadku zaprzęgów konnych, d) 4 szt. profesjonalnych pilarek spalinowych, e) 3 szt. profesjonalnych wykaszarek spalinowych, f) 2 szt. rębaków o możliwości rozdrabniania sortymentów drewna o średnicy co najmniej 10 cm, g) 1 szt. rozdrabniarki lub profesjonalnej kosiarki o możliwości rozdrabniania gałęzi o średnicy co najmniej 3 cm. 9.3.2. W odniesieniu do części nr 3 oraz części nr 4 zamówienia, łącznie: a) 2 szt. pojazdów samochodowych, zarejestrowanych i sprawnych technicznie, w tym samochód dostawczy lub ciężarowy, posiadający wydzieloną skrzynię ładunkową o powierzchni minimalnej 4 m2 i ładowności co najmniej 900 kg, b) 1 szt. ciągnika rolniczego bądź specjalistycznego (przystosowanego do prac leśnych), zarejestrowanego i sprawnego technicznie lub zaprzęgu konnego, c) 1 szt. przyczepy do ciągników lub wozu w przypadku zaprzęgu konnego, d) 2 szt. profesjonalnych pilarek spalinowych, e) 1 szt. profesjonalnej wykaszarki spalinowej, f) 1 szt. rębaka o możliwości rozdrabniania sortymentów drewna o średnicy co najmniej 10 cm, g) 1 szt. rozdrabniarki lub profesjonalnej kosiarki o możliwości rozdrabniania gałęzi o średnicy co najmniej 3 cm. 9.3.3. Za dysponowanie pojazdami i sprzętem uznaje się ich własność bądź posiadanie udokumentowane umowami z właścicielem, upoważniającymi do wykorzystywania pojazdów i sprzętu w celach zarobkowych. 9.4. Za wykonawców znajdujących się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający uznawał będzie wykonawców posiadających polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych musi dotyczyć okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2010 r., a wartość ubezpieczenia deliktowego nie może być niższa niż 100 000 zł (w przypadku podmiotów występujących wspólnie obowiązek posiadania polisy o podanej wartości minimalnej dotyczy każdego z nich). W przypadku, kiedy okres ubezpieczenia upływał będzie przed 31 grudnia 2010 r. wykonawca zobowiązany będzie złożyć oświadczenie woli w zakresie zawarcia polisy na okres nieobjęty polisą, przy zachowaniu wymogu wartości ubezpieczenia deliktowego nie niższego niż 100 000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 10.1.1. Oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a także: 10.1.2. Dokumentów określonych w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz.U.2006.87.605 ze zm). 10.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 10.2.1. Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz: 10.2.2. W odniesieniu do części nr 1 oraz części nr 2 zamówienia: 1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - vide pkt 9.3.1. Specyfikacji, 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.2.2 ppkt 1) Specyfikacji, wykonawca wykazał pojazdy i sprzęt, którymi będzie dysponował, 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla minimalnej ilości osób określonej w pkt. 9.2.1 Specyfikacji wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w zakresie wykonywania prac z zakresu gospodarki leśnej. Zamawiający zastrzega, że spośród wymienionych osób minimum cztery osoby muszą posiadać zaświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia kursowego dla drwali-operatorów pilarek z zakresu pracy pilarką i jej obsługi, 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.2.2. ppkt 3) Specyfikacji, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu gospodarki leśnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 10.2.3. W odniesieniu do części nr 3 oraz części nr 4 zamówienia: 1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - vide pkt 9.3.2. Specyfikacji, 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (z podaniem ich numerów rejestracyjnych) i sprzętu, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.2.3 ppkt 1) Specyfikacji, wykonawca wykazał pojazdy i sprzęt, którymi będzie dysponował. 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dla minimalnej ilości osób określonej w pkt. 9.2.2 Specyfikacji wraz z informacjami na temat ich doświadczenia w zakresie wykonywania prac z zakresu gospodarki leśnej. Zamawiający zastrzega, że spośród wymienionych osób minimum dwie osoby muszą posiadać zaświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia kursowego dla drwali- operatorów pilarek z zakresu pracy pilarką i jej obsługi, 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.2.3. ppkt 3) Specyfikacji, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług z zakresu gospodarki leśnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 10.3. Za dokumenty potwierdzające, że wykazane przez wykonawcę usługi z zakresu gospodarki leśnej, o których mowa w pkt 10.2.2. ppkt 5) oraz pkt 10.2.3. ppkt 5) Specyfikacji, zostały wykonane należycie zamawiający będzie uznawał referencje lub inne dokumenty wystawione przez odbiorcę prac, z których wynikało będzie, że usługi te wykonane zostały należycie tj. terminowo i bez zastrzeżeń. 10.4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu wraz z ofertą: 10.4.1. Oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 10.4.2. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - vide pkt. 9.4. Specyfikacji. 10.5. W przypadku spółek cywilnych wraz z ofertą należy złożyć umowę spółki cywilnej. 10.6. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo udzielone jednemu z nich do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.7. W odniesieniu do wykonawców występujących wspólnie, obowiązek przedłożenia dokumentów, o których mowa w punktach 10.1.2. Specyfikacji oraz pkt 10.4.2 Specyfikacji dotyczy każdego wykonawcy z osobna. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wykonawcy przedkładają wspólnie. 10.8. Żądane dokumenty: zaświadczenia i oświadczenia powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, pod rygorem odrzucenia oferty: - w przypadku firmy jednoosobowej - przez właściciela lub osobę pisemnie przez niego upoważnioną (pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą), - w przypadku spółki, spółdzielni lub przedsiębiorstwa państwowego - zgodnie z zapisem znajdującym się w umowie, rejestrze lub upoważnieniu (stosowny dokument należy złożyć wraz z ofertą), - w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - zgodnie z pełnomocnictwem do reprezentowania wykonawców - vide pkt 10.6. Specyfikacji. 10.9. W przypadku, gdy którykolwiek z żądanych dokumentów, zaświadczeń lub oświadczeń nie ma odniesienia do sytuacji prawnej oferenta - niezbędne jest dołączenie oświadczenia o przyczynach ich braku. 10.10. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 10.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności wykazów, oświadczeń i zaświadczeń złożonych przez wykonawcę z ofertą lub w toku postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena miesięcznego utrzymania czystości i porządku - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.las.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśnictwo Miejskie-Łódź z siedzibą przy ul. Łagiewnickiej 305, 91-509 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Leśnictwo Miejskie - Łódź, ul. Łagiewnicka 305, 91-509 Łódź, kancelaria ogólna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2010.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki - wielkość zamówienia określona została w załączniku nr 1- część pierwsza zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZP nr 02/09.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena miesięcznego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki - wielkość zamówienia określona została określona w załączniku nr 1 - część druga zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZP nr 02/09.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena miesięcznego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Augustów - Ruda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Augustów - Ruda - wielkość zamówienia określona została określona w załączniku nr 1 - część trzecia zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZP nr 02/09.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena miesięcznego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Augustów- Ruda - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek - wielkość zamówienia określona została określona w załączniku nr 1 - część czwarta zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZP nr 02/09.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.00.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena miesięcznego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.