Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-09
Słupca: Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu Kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Słupecki
Numer ogłoszenia: 419308 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu Kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Słupcy, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Słupecki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (część A i część B) 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów zawodowych: Część A 2.1 KURS Prawa Jazdy: 2.1.1. Kategoria B (15 os. 2 gr) czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 2.1.2. Kategoria C i C+E (15 os. 2 gr) czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 Część B 2.2.KURS Dietetyk-15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych wiadomości z zakres nauki o żywieniu człowieka, rodzaju diet, ich charakterystyka, doboru produktów dozwolonych i niewskazanych, zasad żywienia dietetycznego w planowaniu jadłospisów w różnych schorzeniach. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe. 2.3. KURS Florystyka- 15os. 2gr, po 50h zajęć: czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2011 Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych elementy i zasady kompozycji, sporządzania wiązanek i ozdób ślubnych, dekoracji okolicznościowych. Materiały szkoleniowe (kwiaty sztuczne, żywe, ozdoby, naczynia, dodatki bukieciarskie itp.), zapewni firma szkoleniowa. 2.4. KURS Kosmetyczny, wizaż i stylizacja paznokci- po 15 os. 2gr, po 100h, zajęć czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności .z zakresu: anatomii i fizjologii człowieka, pielęgnacji skóry masażu twarzy, szyi i dekoltu, pielęgnacji oczu i ich oprawy, dłoni, nóg, stosowania preparatów kosmetycznych i upiększających. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( kosmetyki, sprzęt do wykonania makijażu , manikiuru i pedikiuru) 2.5. KURS Opiekun osób zależnych- 15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: promocji zdrowia, poznanie cech i sylwetki osoby opiekującej się chorym i starym człowiekiem ,zmianami biologicznymi wieku starczego zmianami w psychice ludzi starych, chorobami wieku starego, pielęgnacją chorego leżącego, ćwiczenia-ośrodki pomocy społecznej, pierwszej pomocy. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe. 2.6. KURS Kadry i płace 15os. 2gr,po 90h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności. z zakresu: Prawa pracy, rozliczenia delegacji, ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku od osób fizycznych, sporządzenia listy płac, obsługi komputerowego programu kadrowo - płacowego, programu Płatnik Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ) 2.7. KURS Księgowość komputerowa z obsługą programu INSERT GT -15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: zasad księgowości, dokumentacji finansowo-księgowej w firmie elementów prawa podatkowego, prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia z urzędem Skarbowym i ZUS oraz obsługi programu PŁATNIK, obsługi komputerowego programu INSERT GT Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ). 2.8. KURS Obsługa kasy fiskalnej- 15os. 2gr, po 12h zajęć,czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: przepisów prawnych regulujących warunki stosowania kas fiskalnych, budowy kasy, zasad obsługi funkcji kasy, rodzaji operacji wykonywanych na kasach fiskalnych-zajęcia praktyczne. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie na min. 8 kasach 3 typach wraz z terminalem płatniczym oraz zapewni niezbędne materiały szkoleniowe( odpowiednie dokumenty i druki). 2.9. Kurs Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - Płatnik- 15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX2013. Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: prowadzenia PKPiR, rodzaji operacji ujmowanych w PKPiR, elementami prawa podatkowego, rodzajami dowodów księgowych, metodami korygowania błędnych dowodów księgowych, dodatkowych ewidencji koniecznej dla prawidłowego prowadzenia PKPiR, obsługi programu PŁATNIK Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe (odpowiednie dokumenty i druki). 2.10. Kurs Własna działalność gospodarcza-15os. 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: czynności i dokumentów niezbędne do założenia firmy, wybór formy opodatkowania, dokumentacji w firmie Środki trwałe, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, komunikacji interpersonalnej. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ) . 2.11. KURS Zielona logistyka i zielony łańcuch dostaw w trosce o środowisko naturalne-15 os. 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: Zielona logistyka Zarządzanie łańcuchem dostaw Produkcja Zarządzanie Warsztat-symulacja harmonogramowania prac. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ). 2.12. Kurs barman, kelner z modułem j. angielskiego 15 osób 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi konsumenta gastronomicznego również w j .angielskim. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe. Usługi będą realizowane w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy. Szczegółowy zakres, ilość i rodzaj zajęć przewidzianych do realizacji określa przedstawiony opis. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV- 80.53.00.00-8.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania danego typu zadań oraz doświadczeniem min. 3-letnim w wprowadzeniu podobnych kursów. Osoba/by realizujące zadania przedmiotu zamówienia zobowiązane są: a) posiadać wyższe wykształcenie pedagogiczne, b) kwalifikacje do prowadzenia danego typu zadań, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz.U. nr 50, poz. 400 z późn zm.)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje do realizacji poszczególnych zadań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
parafowany projekt umowy formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 20
- 3 - Akredytacja - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1)termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - zawieszenia usług przez zamawiającego, 2)wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT, - rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, 3)inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, 2.Tryb i warunki dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, 3) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupcy
ul. Poznańska 20
62-400 Słupca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2011 godzina 09:30, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W SŁUPCY ul. Powstańców Wlkp. 22 62-400 Słupca.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie publiczne realizowane w ramach :Projektu Kwalifikacje na start współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KURS Prawa Jazdy: .1.1. Kategoria B (15 os. 2 gr) czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 1.2. Kategoria C i C+E (15 os. 2 gr) czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doswiadczenie - 20
- 3. Akredytacja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 KURS Prawa Jazdy: 2.1.1. Kategoria B (15 os. 2 gr) czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 2.1.2. Kategoria C i C+E (15 os. 2 gr) czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 Część B 2.2.KURS Dietetyk-15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych wiadomości z zakres nauki o żywieniu człowieka, rodzaju diet, ich charakterystyka, doboru produktów dozwolonych i niewskazanych, zasad żywienia dietetycznego w planowaniu jadłospisów w różnych schorzeniach. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe. 2.3. KURS Florystyka- 15os. 2gr, po 50h zajęć: czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2011 Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: podstawowych elementy i zasady kompozycji, sporządzania wiązanek i ozdób ślubnych, dekoracji okolicznościowych. Materiały szkoleniowe (kwiaty sztuczne, żywe, ozdoby, naczynia, dodatki bukieciarskie itp.), zapewni firma szkoleniowa. 2.4. KURS Kosmetyczny, wizaż i stylizacja paznokci- po 15 os. 2gr, po 100h, zajęć czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności .z zakresu: anatomii i fizjologii człowieka, pielęgnacji skóry masażu twarzy, szyi i dekoltu, pielęgnacji oczu i ich oprawy, dłoni, nóg, stosowania preparatów kosmetycznych i upiększających. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( kosmetyki, sprzęt do wykonania makijażu , manikiuru i pedikiuru) 2.5. KURS Opiekun osób zależnych- 15os. 2gr, po 40h zajęć, czas realizacji: I grupa XII.2011- IV.2012, II grupa I-XII 2012. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: promocji zdrowia, poznanie cech i sylwetki osoby opiekującej się chorym i starym człowiekiem ,zmianami biologicznymi wieku starczego zmianami w psychice ludzi starych, chorobami wieku starego, pielęgnacją chorego leżącego, ćwiczenia-ośrodki pomocy społecznej, pierwszej pomocy. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe. 2.6. KURS Kadry i płace 15os. 2gr,po 90h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności. z zakresu: Prawa pracy, rozliczenia delegacji, ubezpieczeń społecznych, rozliczeń podatku od osób fizycznych, sporządzenia listy płac, obsługi komputerowego programu kadrowo - płacowego, programu Płatnik Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ) 2.7. KURS Księgowość komputerowa z obsługą programu INSERT GT -15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: zasad księgowości, dokumentacji finansowo-księgowej w firmie elementów prawa podatkowego, prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia z urzędem Skarbowym i ZUS oraz obsługi programu PŁATNIK, obsługi komputerowego programu INSERT GT Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ). 2.8. KURS Obsługa kasy fiskalnej- 15os. 2gr, po 12h zajęć,czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Uczniowie nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: przepisów prawnych regulujących warunki stosowania kas fiskalnych, budowy kasy, zasad obsługi funkcji kasy, rodzaji operacji wykonywanych na kasach fiskalnych-zajęcia praktyczne. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie na min. 8 kasach 3 typach wraz z terminalem płatniczym oraz zapewni niezbędne materiały szkoleniowe( odpowiednie dokumenty i druki). 2.9. Kurs Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - Płatnik- 15os. 2gr, po 70h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX2013. Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: prowadzenia PKPiR, rodzaji operacji ujmowanych w PKPiR, elementami prawa podatkowego, rodzajami dowodów księgowych, metodami korygowania błędnych dowodów księgowych, dodatkowych ewidencji koniecznej dla prawidłowego prowadzenia PKPiR, obsługi programu PŁATNIK Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe (odpowiednie dokumenty i druki). 2.10. Kurs Własna działalność gospodarcza-15os. 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: czynności i dokumentów niezbędne do założenia firmy, wybór formy opodatkowania, dokumentacji w firmie Środki trwałe, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS, komunikacji interpersonalnej. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ) . 2.11. KURS Zielona logistyka i zielony łańcuch dostaw w trosce o środowisko naturalne-15 os. 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013. Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu: Zielona logistyka Zarządzanie łańcuchem dostaw Produkcja Zarządzanie Warsztat-symulacja harmonogramowania prac. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe ( odpowiednie dokumenty i druki ). 2.12. Kurs barman, kelner z modułem j. angielskiego 15 osób 2gr, po 20h zajęć, czas realizacji: I grupa I- XII.2012, II grupa I-IX 2013 Ucz. nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi konsumenta gastronomicznego również w j .angielskim. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe. Usługi będą realizowane w Zespole Szkół Ekonomicznych w Słupcy. Szczegółowy zakres, ilość i rodzaj zajęć przewidzianych do realizacji określa przedstawiony opis. Jednostka 1 h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV- 80.53.00.00-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie - 20
- 3. Akredytacja - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.