eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III w Szkołach Podstawowych w Gminie Lubsko - Zajęcia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Lubsko: Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III w Szkołach Podstawowych w Gminie Lubsko - Zajęcia
Numer ogłoszenia: 419306 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsko , Plac Wolności 1, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4576108, faks 068 4576200, 4576222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III w Szkołach Podstawowych w Gminie Lubsko - Zajęcia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Lubsko w ramach projektu (Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych w Gminie Lubsko) finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut zajęć specjalistycznych, natomiast w przypadku pozostałych zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych - 45 minut nieprzerwanej pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części w czterech szkołach podstawowych: Część 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lubsku Zadanie 1 Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 2 Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 3 Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 4 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej dla pięcioosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 5 Gimnastyka korekcyjna dla pięcioosobowej grupy uczniów z wadami postawy - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grup - razem 90h) oraz gimnastyka korekcyjna z elementami nauki pływania w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 6 Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne dla pięcioosobowej grupy uczniów biblioterapii - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 7 Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne dla pięcioosobowej grupy uczniów zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 8 Zajęcia rozwijające zainteresowania dla pięcioosobowej grupy uczniów: 1) Kółko matematyczno-przyrodnicze - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3grupy - razem 90h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 2) Kółko polonistyczne - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 3) Kółko języka niemieckiego - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 4) Kółko języka angielskiego - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 5) Kółko artystyczne - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Część 2 - Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lubsku Zadanie 9 Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (3 grupy - razem 90 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 10 Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 11 Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (4 grupy - razem 120 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 12 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej dla ośmioosobowej grupy uczniów z elementami socjoterapii - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 13 Gimnastyka korekcyjna dla pięcioosobowej grupy uczniów z wadami postawy - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (5 grup - razem 150h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 14 Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne dla pięcioosobowej grupy uczniów biblioterapii - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 15 Zajęcia specjalistyczne terapeutyczne dla pięcioosobowej grupy uczniów zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 16 Zajęcia rozwijające zainteresowania - dla siedmioosobowej grupy uczniów: 1) Kółko przyrodnicze (Mali odkrywcy) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. - dla ośmioosobowej grupy uczniów: 2) Kółko matematyczne (Nasz Kangurek) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 3) Kółko (Tworzę różne wypowiedzi pisemne) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 4) Kółko (Ortografek) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 5) Kółko (Mali ratownicy) - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 30h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Część 3 - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lubsku Zadanie 17 Zajęcia dla sześcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 80 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 18 Zajęcia dla sześcioosobowej grupy uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 80 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 19 Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 80 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 20 Gimnastyka korekcyjna dla ośmioosobowej grupy uczniów z wadami postawy - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grup - razem 80 h) , w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 21 Zajęcia rozwijające zainteresowania dla pięcioosobowej grupy uczniów - Kółko matematyczno-przyrodnicze (Klub małego odkrywcy) - w wymiarze 40 h na każdego ucznia w grupie (2 grupy - razem 80h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Część 4 - Szkoła Podstawowa w Górzynie (Gmina Lubsko) Zadanie 22 Zajęcia dla pięcioosobowej grupy uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 30 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 60 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 23 Zajęcia logopedyczne dla czteroosobowej grupy uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy - w wymiarze 60 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 60 h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. Zadanie 24 Zajęcia rozwijające zainteresowania dla sześcioosobowej grupy uczniów: 1) Kółko matematyczno-przyrodnicze - w wymiarze 60 h na każdego ucznia w grupie (1grupa - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 2) Kółko polonistyczne - w wymiarze 60 h na każdego ucznia w grupie (1 grupa - razem 60h), w okresie od października 2013 r. do czerwca 2014 r. 3. Razem we wszystkich szkołach zostanie zrealizowanych 2380 h dodatkowych zajęć w tym: - 320 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; - 350 h zajęć logopedycznych; - 230 h zajęć matematycznych; - 150 h zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych; - 270 h specjalistycznych zajęć terapeutycznych; - 380 h gimnastyki korekcyjnej; - 680 h zajęć rozwijających umiejętności..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, zgodnie z art. 67, ust. 1. pkt 6) ustawy Pzp przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkół podstawowych zgodne z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt 1.1 b) oraz minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. Dla osób które będą prowadzić zajęcia Wykonawca załączy oświadczenie, że osoby te posiadają dyplom ukończenia: a) studiów magisterskich na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub b) studiów magisterskich na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub c) studiów magisterskich na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w punkcie a) i b) i studiów podyplomowych w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć wraz z przygotowaniem pedagogicznym lub d) zakładu kształcenia nauczycieli w specjalności odpowiadającej nauczanemu przedmiotowi lub prowadzonym zajęciom, lub e) zakładu kształcenia nauczycieli w specjalności innej niż wymieniona w punkcie d), a ponadto ukończyła kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowych wymagań co do spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1. aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja finansująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania, 3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 4. ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie, 5. zmiany harmonogramu realizacji zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę; nie stanowią one zobowiązania dla Zamawiającego do udzielenia takiej zgody. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Części II niniejszej SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubsku, ul. powstańców Wlkp. 3, 68-300 Lubsko, pokój nr 41, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubsku, pl. Wolności 1, 68-300 Lubsko, parter - Punkt obsługi interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Indywidualizacja nauczania i wychowywania uczniów klas I-III szkól podstawowych w Gminie Lubsko - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.