eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk , ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe OC ppm, NW kierowcy i pasażerów), ubezpieczenie casco statku i OC armatora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Koszalin: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk , ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe OC ppm, NW kierowcy i pasażerów), ubezpieczenie casco statku i OC armatora
Numer ogłoszenia: 419248 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie , ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, faks 094 3422768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk , ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe OC ppm, NW kierowcy i pasażerów), ubezpieczenie casco statku i OC armatora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: zadanie I: ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe OC ppm, NW kierowcy i pasażerów). zadanie II: ubezpieczenie casco statku i OC armatora Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dodatku nr 1 do siwz. 2)Określenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 66515100-4 (usługi ubezpieczenia od ognia), 66515400-7 (usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów), 66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty), 66516400-4 (usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej), 66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej), 66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. posiadają zezwolenie organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument potwierdzający uzyskanie zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 PZP (załącznik nr 2 do siwz). 3. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do siwz). 4. Oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5. Treść ogólnych warunków ubezpieczenia dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń oferowanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego postępowania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP, Zamawiający przewidujący możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku czasowego braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty; b) zmianę wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości majątku, z zastrzeżeniem zastosowania dotychczasowych składek; c) istotne dla realizacji umowy zmiany organizacyjne dotyczące jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; d) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji; e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy; f) zmianę zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. Ul. Gnieźnieńska 9 75-736 Koszalin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. Ul. Gnieźnieńska 9 75-736 Koszalin pokój nr 20 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Postępowanie będzie prowadzone przy udziale brokera ubezpieczeniowego MENTOR S.A. z siedzibą w Toruniu, Oddział w Poznaniu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie pisma związane z przetargiem, w tym ewentualne zapytania były kierowane wyłącznie na adres Zamawiającego, opatrzone znakiem sprawy ZRW-LK-2211-21/2012. II. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY a) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (siwz) stanowi, wraz z dodatkami od nr 1 do nr 9 oraz załącznikami od nr 1 do nr 3, kompletny dokument, który obowiązuje Wykonawcę i Zamawiającego podczas całego prowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. b) Ofertę stanowi druk Formularz ofertowy z załącznikami i wymaganymi dokumentami (załącznik nr 1). c) Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladu, w oparciu o załączony wzór formularza ofertowego. d) Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami siwz oraz zasadami PZP. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Oferty nie spełniające wymogów określonych w siwz będą odrzucone. f) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na wybrane zadanie. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę na dane zadanie, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena. g) Osoby wskazane w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub upoważnione muszą złożyć podpisy na załącznikach oraz w miejscach, w których wykonawca naniósł zmiany. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. h) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. i) Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji (informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa na podstawie odrębnych przepisów) stanowiących treść oferty na podstawie art. 8 ust. 3 PZP zobowiązany jest wpisać i załączyć do oferty załącznik, będący załącznikiem nr 3 do siwz. j) Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach. Numeracja stron powinna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. Liczba wszystkich stron oferty powinna być uwidoczniona na ostatniej stronie. Wszystkie strony oferty muszą być spięte (bądź zszyte) we właściwej kolejności, w sposób zapobiegający możliwości jej dekompletacji. Oferta musi być złożona w jednym, nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu oraz oznakowana pieczęcią Wykonawcy oraz opisem o treści: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, oferta w trybie przetargu nieograniczonego na zawarcie umowy ubezpieczenia, nie otwierać przed: 12 listopada 2012 roku godz. 11:00; NR SPRAWY: ZRW-LK-2211-21/2012 III. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. IV. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie siwz. a) Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie siwz wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczona terminu do składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał siwz, a także tym, którzy ujawnili się w toku postępowania, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza je na swojej stronie internetowej: www.mzk.koszalin.pl. b) Pytania Wykonawców muszą być formułowane na piśmie przesłanym w powyższym terminie na adres określony w części I niniejszej siwz. c) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu lub poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego przed upływem terminu. Każda strona na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. d) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść siwz. Dokonaną w ten sposób zmianę specyfikacji przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano siwz oraz zamieszcza na stronie internetowej www.mzk.koszalin.pl. e) Jeżeli zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający przekazuje ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. f) Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano siwz oraz na stronie internetowej www.mzk.koszalin.pl. g) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA. W przypadku złożenia kilku zmian, kopertę każdej ZMIANY należy dodatkowo opatrzyć napisem ZMIANA NR Wycofanie złożonej oferty w toku postępowania następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem WYCOFANIE. V. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z PRACOWNIKAMI ZAMAWIAJĄCEGO, UPRAWNIONYMI DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1) Zamawiający upoważnia do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień: W kwestiach proceduralnych: imię i nazwisko: Lidia Klim stanowisko służbowe: Specjalista w Dziale Technicznym numer telefonu:94 34 45 285 adres e-mail: mzk@mzk.koszalin.pl W kwestiach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Bogdan Śpica stanowisko służbowe: Kierownik Działu Technicznego numer telefonu: 94 34 45 280 adrese-mail:mzk@mzk.koszalin.pl imię i nazwisko: Monika Majchrzak- Gawęda stanowisko służbowe: broker ubezpieczeniowy w Mentor SA O/Poznań numer telefonu: 61 842 71 84 adres e-mail: monika.majchrzak-gaweda@mentor.pl 2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu (fax: 94 342 27 68) lub poczty elektronicznej (e-mail: mzk@mzk.koszalin.pl), uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. Zamawiający wszelkie informacje, modyfikacje, odpowiedzi na zapytania, protesty dotyczące treści ogłoszenia i siwz zamieszcza na stronie internetowej www.mzk.koszalin.pl. VI. 1.Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących siwz. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń dokonywanych w walutach obcych. 4.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. VII. 1.Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem składanych oświadczeń. 2. Zamawiający wezwie, zgodnie z art. 26 ust. 3 PZP, Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP. VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1) Cena ofertowa powinna być wyliczona w złotych polskich. Wyliczenie ceny oferty w walutach obcych lub odwołujące się do tych walut spowoduje uznanie oferty za nieważną i jej odrzucenie. 2) Cena oferty musi być wyliczona na podstawie zawartego w dodatku nr 1 do siwz - określenia przedmiotu zamówienia i wskazana w formularzu oferty (według wzoru - załącznik nr 1). 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar zaproponować jakiekolwiek rabaty lub upusty cen, powinien je ująć w obliczeniach ceny tak, aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną całościową. Późniejsze, np. w trakcie otwierania ofert, propozycje obniżek ceny nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. Proponowana cena ma być podana w wysokości ostatecznej tak, aby Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej określenia do dwóch miejsc po przecinku. IX. SPOSÓB ZAPŁATY I ROZLICZENIA ZA REALIZACJĘ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA Składka w wysokości zgodnej z formularzem ofertowym (ofertą), w ramach umowy ubezpieczenia potwierdzonej odpowiednimi polisami, zostanie zapłacona przez Zamawiającego jednorazowo na rachunek Wykonawcy zgodnie z harmonogramem płatności określonym we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 7 lub 8 do niniejszej siwz(w zależności od zadania). X. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem termin związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni (art. 85 ust. 2 PZP). XI, INFORMACJE O TRYBIE OTWARCIA 1) Otwarcie ofert jest jawne. 2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (art.86 ust. 3 PZP). 3) Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny (art. 86 ust.4 PZP). 4) W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwarciu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający przekaże mu informacje wymienione w pkt. XIV pkt.3 siwz. 5) Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i siwz, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w siwz przez Komisję Przetargową podczas niejawnego posiedzenia. 6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści ofert (art. 87 ust. 1 PZP). 7) W przypadku stwierdzenia, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. XII. WYKLUCZENIE WYKONAWCY Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, zgodnie z art. 24 PZP. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, nie jest rozpatrywana. XIII. SPOSOB POPRAWIANIA OMYŁEK W OFERTACH Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona (art. 87 ust. 2 PZP). XIV. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCA OFERTĘ, JEŻELI: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 9) Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień w związku z zarzutem dotyczącym rażąco niskiej ceny lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. XV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ, PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej na podstawie PZP, Dział 6 Środki ochrony prawnej, art. 179 do 198 PZP. XVI. OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - ZAWARCIE UMOWY 1) Zamawiający niezwłocznie po zatwierdzeniu protokołu z prac komisji przetargowej zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie faktyczne i prawne jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, d) Terminie określonym zgodnie z art. 94 ust.1 lub 2, po upływie którego umowa w sprawie zamówienia może być zawarta, e) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w podpunkcie a), na stronie internetowej www.mzk.koszalin.pl oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 2) Niezwłocznie po zawarciu umowy Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych (art.95 ust. 1 PZP). 3) W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy. 4) Zgodnie z art. 139 PZP umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej; mają do niej zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy PZP nie stanowią inaczej; jest jawna i podlega udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 5) Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 6) Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz. 7) Umowa zostanie zawarta najpóźniej terminie określonym zgodnie z art. 94 PZP. 8) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu umowę podmiotów występujących wspólnie, chyba, że umowa została załączona do oferty. Umowa podmiotów występujących wspólnie musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, oferowanej gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego, przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika), zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k .c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 9) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 PZP. XVII. Dodatki i załączniki. Dodatki: dodatek nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia dodatek nr 2 - Wykaz pojazdów dodatek nr 3 -Informacja o szkodowości dodatek nr 4- Informacje dodatkowe o zabezpieczeniach - Koszalin, ul. Gnieźnieńska 9 dodatek nr 5- Informacje dodatkowe o zabezpieczeniach - Koszalin, ul. Wąwozowa 1 a dodatek nr 6- Informacje dodatkowe o zabezpieczeniach - Koszalin, ul. Lange 11 dodatek nr 7- Wykaz budynków dodatek nr 8 - Wzór umowy dotyczący zadania I dodatek nr 9 - Wzór umowy dotyczący zadania II Załączniki: załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 PZP. załącznik nr 3 - Informacje niejawne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk , ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia, ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe OC ppm, NW kierowcy i pasażerów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (z wyjątkiem reklamy szklanej-świetlnej PKP): termin wykonania zamówienia od dnia 01.04.2013 r. do dnia 31.03.2014 r. 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (z wyjątkiem terminali informacyjnych - monitorów LCD z rozkładami jazdy): termin wykonania zamówienia od dnia 01.04.2013r. do dnia 31.03.2014 r. 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk (dotyczy terminali informacyjnych - monitorów z rozkładem jazdy): termin wykonania zamówienia od dnia 24.08.2013 r. do dnia 23.08.2014 r. 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadanego mienia: termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. 6)ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe OC ppm, NW kierowcy i pasażerów) : 12-miesięczny termin wykonania zamówienia został określony dla każdego pojazdu z osobna w wykazie pojazdów, który stanowi dodatek nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowane klauzule fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie casco statku i OC armatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Ubezpieczenie casco statku- Łączna suma ubezpieczenia 1736908 zł; 2. Ubezpieczenie OC armatora (w związku z eksploatacją) - Łączna suma ubezpieczenia 1000000 zł 3.Ubezpieczenie OC armatora (w związku z przewozem pasażerów) - Łączna suma ubezpieczenia 7000000 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.