eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piastów › odśnieżanie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-18

POZYCJA 41918

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Piastów: odśnieżanie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Piastowa, do kontaktów: Małgorzata Kadzikiewicz, Michał Ciesielski, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów, woj. mazowieckie, tel. 022 7236499, fax 022 7236600, e-mail: inwestycje@piastow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.piastow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:odśnieżanie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odśnieżanie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Piastów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zimowe oczyszczanie gminnych ulic oraz zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta Piastowa 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego, zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, wykaz kadry przeznaczonej do realizacji zamówienia, wykaz sprzętu: 2 szt. samochodów ciężarowych 10t pod vpług i piaskarki, 2 szt. pługów, 2 szt. rozsypywarki (piaskarki) o ładowności min. 5t, 1 szt. koparko - ładowarki o poj. łyżki przedniej min. 1 m3, 1 szt. odśniezarki mechanicznej do ciągów pieszych o wadze do 300kg, wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do nniejszego zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: usługi odśnieżania, usługi usuwania oblodzeń, usługi sprzątania ulic 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.11.2006; lub data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wys. 4.000.00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: oferent winien posiadać uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz dysponować w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia na terenie Miasta Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent winien posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, niezbędną wiedzę i doswiadczenie, dysponowac potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania prac, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia (niespełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków, aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gopodarczej, informacja z KRK, zaświadczenie z ZUS oraz Urzedu Skarbowego, wykaz kadry, sprzetu, wazniejszych prac

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: piastow.gospkom@e-bip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2006, godzina 11:15, siedziba zamawiającego, pokój nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.