Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 16 budynków (658 lokali) wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali (garaży) mieszczących się w tych budynkach, w podziale na 3 części Publikacja nieobowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Komunalnych, do kontaktów: Barbara Batko, Helena Sawczak-tel.616-61-79, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbk.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter, pok, nr 1, Barbara Batko, os. Złotej Jesini 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616-61-84, fax 012 616-61-86, e-mail: barbara.batko@zbk.krakow.pl, www.zbk.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 16 budynków (658 lokali) wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali (garaży) mieszczących się w tych budynkach, w podziale na 3 części. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: A. Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej 16 budynków. Dokumentacje z w/w inwentaryzacji zostaną przekazane Wspólnotom Mieszkaniowym lub ich właścicielom. B. Uzyskanie we właściwym organie architektonicznym zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali (garaży) mieszczących się w budynkach, o których mowa w pkt. A. W ramach w/w inwentaryzacji należy : 1) wykonać inwentaryzacje : a) pojedynczych lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, bez względu na ich status prawny, b) pojedynczych lokali użytkowych, bez względu na ich status prawny, c) pojedynczych garaży, bez względu na ich status prawny, d) pomieszczeń (powierzchni) wspólnych, wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali i garaży w budynkach objętych nin. zleceniem. 2) nanieść na rzutach kondygnacji budynków : a) wyniki inwentaryzacji, o których mowa w pkt. 1. lit. a -c, oraz b) części wspólne z określeniem ich powierzchni (metrażu). Szczegółowy zakres prac określa Specyfikacja dotycząca wykonania inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynków w celu przekazania ich wspólnotom mieszkaniowym lub właścicielom, a także uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali na podstawie wykonanej inwentaryzacji - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Uwaga! W trakcie realizacji przyszłej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych. W przypadku zmiany zakresu ilościowego zamówienia będzie to dokumentowane nowym Załącznikiem Nr 1 do umowy \Wykaz budynków do zinwentaryzowania\. Wykonawca w takim przypadku otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości niniejszego zamówienia w trybie art. 67 ust. 1, pkt 6 Ustawy. 2. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna), których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłożą przed zawarciem umowy umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. b)Zamawiający wymaga, aby udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji wynosił minimum 24 m-ce - oferty, z okresem gwarancji krótszym niż 24 m-cy będą odrzucone. Nie spełnienie wymagań, opisanych w pkt-cie a, będzie uznane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiajacego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 16 budynków (658 lokali) wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali (garaży) mieszczących się w tych budynkach, w podziale na 3 części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na cały zakres zamówienia: 2.150,00 zł Wysokość wadium na poszczególne części: Część 1-730,00 zł Część 2-700,00 zł Część 3-720,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr. 173, poz. 1807 z 2004 r., z póź. zm.)., b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -wykonali w okresie ostatnich trzech lat (od sierpnia 2003 r. do sierpnia 2006 r.) dokumentacje inwentaryzacyjne co najmniej 3 budynków, -osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania oraz ważne zaświadczenie potwierdzające o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru dla Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, opłatami, lub właściwe zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Wypełniony i podpisany przez osoby wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (od sierpnia 2003 r. do sierpnia 2006 r.) dokumentacji inwentaryzacyjnej co najmniej 3 budynków - na podstawie Załącznika Nr 3 do SIWZ. 8. Dokument stwierdzający, że osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 10:00, ZBK, os.Złotej Jesieni 14, III p. sala Konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: 6 budynków (224 lokali). 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 6 budynków (224 lokali) wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali (garaży) mieszczących się w tych budynkach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 budynków (224 lokali). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 22.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: 4 budynki (214 lokali). 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 4 budynków (214 lokali) wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali (garaży) mieszczących się w tych budynkach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 budynki (214 lokali). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 22.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: 6 budynków (220 lokali). 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej 6 budynków (220 lokali) wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali (garaży) mieszczących się w tych budynkach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 budynków (220 lokali). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 22.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zbiornika retencyjnego wraz z układem pompowym przy ul. Prokocimskiej w Krakowie - etap 2
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej sali koncertowej
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowej w gminie Czarnia, w następujących lokalizacjach: Surowe - Wyżegi - Chrzonek - Cupel
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.