Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Warszawa: Dostawa oksygenatorów, hemofiltrów, zacisków, przedłużek, ssaków dodatkowych i zestawów do podawania kardiopleginy- 6 pakietów
Numer ogłoszenia: 41914 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo- rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oksygenatorów, hemofiltrów, zacisków, przedłużek, ssaków dodatkowych i zestawów do podawania kardiopleginy- 6 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Hemofiltr 0,2 - 0,3 m2 z zestawem drenów - szt. 310 Hemofiltr 0,6 - 0,7 m2 z zestawem drenów - szt. 40 Pakiet nr 2 Oksygenator noworodkowy z kompletem drenów - szt. 120 Pakiet nr 3 Oksygenator niemowlęcy z kompletem drenów - szt. 160 Pakiet nr 4 Oksygenator pediatryczny z kompletem drenów - szt. 20 Pakiet nr 5 Poz. 1 Ssak dodatkowy na ¼ do krążenia pozaustrojowego - szt. 50, Poz.2 Zaciski do drenów oksygenatora - szt. 5000 Poz. 3 Przedłużka z dwoma kranikami luer-luer do odpowietrzania filtru - szt. 20 Poz.4 Przedłużka z dwoma kranikami luer-luer na stół do podawania kardiopleginy - szt. 20 Pakiet nr 6 Zestaw do kardioplegii - duży (dreny PCV + silastic, igły plastikowe) - szt. 400
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.23.00 - Urządzenia do chirurgii serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.23.00 - Urządzenia do chirurgii serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.480,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt złotych). Pakiet Nr 1 - 1.800,00 zł Pakiet Nr 2 - 4.900,00 zł Pakiet Nr 3 - 7.000,00 zł Pakiet Nr 4 - 680,00 zł Pakiet Nr 5 - 200,00 zł Pakiet Nr 6 - 900,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, .3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiąjący wymaga dostarczenia nastepujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.III.2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, należy załączyć: 1. Dokumenty, na podstawie, których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) i zadeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym: deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (klasa I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) 2 Wpis do Rejestru Wyrobów medycznych - o ile dotyczy,3.Do oferty muszą być dołączone katalogi/ foldery w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia- dotyczy pakietów 2 - 4. 4 Do oferty muszą być dołączone wzory oferowanego przedmiotu zamówienia- po 1 szt z każdej pozycji forrmularza cenowego- dotyczy pakietów 1, 5 i 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, budynek K, pok.103, cena siwz 20 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pok. 103, otwarcie nastąpi tego samego dnia o godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Hemofiltry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Hemofiltr 0,2 - 0,3 m2 z zestawem drenów - szt. 310 2.Hemofiltr 0,6 - 0,7 m2 z zestawem drenów - szt. 40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oksygenator noworodkowy z kompletem drenów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oksygenator noworodkowy z kompletem drenów - szt. 120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oksygenator niemowlęcy z kompletem drenów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oksygenator niemowlęcy z kompletem drenów - szt. 160.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oksygenator pediatryczny z kompletem drenów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oksygenator pediatryczny z kompletem drenów - szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Poz. 1 Ssak dodatkowy na ¼ do krążenia pozaustrojowego Poz.2 Zaciski do drenów oksygenatora Poz. 3 Przedłużka z dwoma kranikami luer-luer do odpowietrzania filtru Poz.4 Przedłużka z dwoma kranikami luer-luer na stół do podawania kardiopleginy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1 Ssak dodatkowy na ¼ do krążenia pozaustrojowego - szt. 50 Poz.2 Zaciski do drenów oksygenatora - szt. 5000 Poz. 3 Przedłużka z dwoma kranikami luer-luer do odpowietrzania filtru - szt. 20 Poz.4 Przedłużka z dwoma kranikami luer-luer na stół do podawania kardiopleginy - szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do kardioplegii - duży (dreny PCV + silastic, igły plastikowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kardioplegii - duży (dreny PCV + silastic, igły plastikowe) - szt. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.