eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku oraz świadczenia kompleksowej obsługi serwisowej na Urządzenia Wielofunkcyjne Numer sprawy nadany przez zamawiającego AEZ/S-076/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-29

Warszawa: Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku oraz świadczenia kompleksowej obsługi serwisowej na Urządzenia Wielofunkcyjne Numer sprawy nadany przez zamawiającego AEZ/S-076/2008
Numer ogłoszenia: 41913 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku oraz świadczenia kompleksowej obsługi serwisowej na Urządzenia Wielofunkcyjne Numer sprawy nadany przez zamawiającego AEZ/S-076/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie i wdrożenie Systemu Centralnego Wydruku oraz świadczenia kompleksowej obsługi serwisowej na Urządzenia Wielofunkcyjne

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 15 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie wymogów podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 p.z.p. oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 4.Zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 - do SIWZ, 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 6.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ, 2)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby kierownik zespołu wdrożeniowego posiadał certyfikację producenta systemu oraz doświadczenie w zakresie realizacji projektów wdrożeniowych systemu informatycznego stanowiącego przedmiot zamówienia, 3)oświadczenia o dochowaniu należytej staranności z uwzględnieniem zawodowego (profesjonalnego) charakteru jego działalności, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 4)oświadczenia o braku przeszkód do należytego wykonania wdrożenia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, 5)oświadczenie, że prace wdrożeniowe wykonywane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 7.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda; 1)zaświadczenia podmiotu uprawionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np.: deklaracje zgodności, certyfikaty CE itp.), 2)oświadczenie Wykonawcy, że oferowany system został wdrożony w środowisku akademickim wraz ze wskazaniem instytucji, gdzie został wdrożony, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 8.Ponadto Wykonawca winien dołączyć do oferty harmonogram uwzględniający termin realizacji co najmniej następujących czynności z uwzględnieniem terminu wynikającego z cz. IV ust. 1: 1).dostawę i sprzedaż na rzecz Zamawiającego 2 (dwóch) Wpłatomatów wraz z materiałami dodatkowymi, w szczególności 5 (pięcioma) rolkami papieru do drukarki dla każdego Wpłatomatu oraz z zapasowym pojemnikiem na banknoty (jedna sztuka) wraz z ich instalacją i konfiguracją; 2). dostawę i sprzedaż na rzecz Zamawiającego Urządzeń Wielofunkcyjnych - łącznie 12 (dwanaście) sztuk w asortymencie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 wraz z materiałami dodatkowymi, w szczególności zszywkami; 3). instalację i konfigurację Sprzętu oraz dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania w ramach Systemu Centralnego Wydruku, z zapewnieniem integracji Oprogramowania ze środowiskiem informatycznym Zamawiającego; jak również udzielanie licencji na Oprogramowanie; 4). wykonanie i dostarczenie Dokumentacji Powdrożeniowej w języku polskim; 5). przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla administratorów sieci i innych osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi Systemu w szczególności pod kątem prawidłowej i optymalnej eksploatacji dostarczonego Sprzętu i Oprogramowania; 6). dostarczenie dokumentacji technicznej i instrukcji obsługi Sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych lub innych dowodów udzielenia gwarancji na Sprzęt; 9.W sytuacji gdy licencji na Oprogramowanie udziela bezpośrednio producent Oprogramowania do oferty należy dołączyć kopię licencji w języku polskim w celu potwierdzenia następujących minimalnych pól eksploatacji: i.Niewyłączne prawo do bezterminowego korzystania z Oprogramowania ii.Kopiowania Oprogramowania na dyski twarde komputerów 10.Wykonawcy mający siedzibę, miejsce zamieszkania lub miejsce pochodzenia poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postępują zgodnie z uregulowaniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r.(Dz. U. Nr 87 poz. 605). 11.Informację o podwykonawcach, zgodnie z cz. XII SIWZ ( o ile dotyczy) 12.Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy) lub upoważnioną przez niego osobę/osoby. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 13.W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 14.Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa pok. 309.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.