eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Kliniskach Wielkich - gmina Goleniów - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2010-12-24

Goleniów: Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Kliniskach Wielkich - gmina Goleniów - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 419114 - 2010; data zamieszczenia: 24.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal lekcyjnych w Zespole Szkół Publicznych w Kliniskach Wielkich - gmina Goleniów - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian w pomieszczeniach Zespołu Szkół Publicznych w Kliniskach Wielkich - gmina Goleniów w ilości 257,28 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany ZIBEX, Zbigniew Zaborowski, Glewice 18c, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3270,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3989,42

  • Oferta z najniższą ceną: 3989,42 / Oferta z najwyższą ceną: 3989,42

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), który dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Proponowane zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku ze znanym miejscem realizacji zamówienia zamawiający przewidział, że będzie konieczne uzupełnienie prac polegających na wykonaniu tego samego rodzaju prac , jakie zostały opisane w SIWZ i wycenione w ofercie wykonania. Należy wykonać zamówienia uzupełniające polegające na dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian w pomieszczeniach Zespołu Szkół Publicznych w Kliniskach Wielkich w ilości ok. 257,28 m2. Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia przewidział w/w prace malarskie, które zostały ujęte w SIWZ i przedmiarze robót. Wykonawca Robót dokonał wyceny robót zgodnie z zawartą umową. Wartość robót określa się na kwotę 3.270,02 zł bez podatku VAT. Wykonanie zamówień uzupełniających będzie udzielone na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), ponieważ: - zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego, - zakres zamówienia uzupełniającego będzie wykonywał ten sam wykonawca, który wykonuje zamówienie podstawowe, - wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 3.270,02 zł i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie będzie udzielone w okresie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.