eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont czterech laboratoriów w systemie jakości DPL i GMP wraz z komunikacją

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Łódź: Remont czterech laboratoriów w systemie jakości DPL i GMP wraz z komunikacją
Numer ogłoszenia: 419038 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363252 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont czterech laboratoriów w systemie jakości DPL i GMP wraz z komunikacją.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont czterech laboratoriów w systemie jakości DPL i GMP wraz z komunikacją w budynku Instytutu Medycyny Pracy 1. Zakres prac: Roboty budowlane. 1.1. Roboty konstrukcyjne 1.2. Instalacja klimatyzacji. 1.3. Instalacja c.o i wod-kan. 1.4. Instalacja elektryczna i logiczna 1.5. Instalacja sprężonego powietrza 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Projekty. b) Przedmiary robót. c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. d) SIWZ. 2.1 Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są prace budowlano-instalacyjne związane z przebudową czterech laboratoriów wraz z klatką schodową w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi przy ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8. Prace mają na celu dostosowanie obiektu do potrzeb technologicznych, norm i przepisów GMP oraz GLP. Modernizacja obejmuje następujące laboratoria: 1. Laboratorium Nr 1 - laboratorium Zakładu Toksykologii i Kancerogenezy - położne na 3 piętrze budynku głównego. 2. Laboratorium Nr 2 - pracownia Biochemii Toksykologicznej w Zakładzie Toksykologii i Kancerogenezy zlokalizowane na 2 piętrze budynku, 3. Laboratorium Nr 3 - Pracownia Toksykologii Molekularnej - mające powstać w pomieszczeniach na parterze budynku, 4. Laboratorium Nr 4 - Laboratorium Badań Produktów Leczniczych i Weterynaryjnych - zlokalizowane na 3 piętrze. 2.2 Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: - Laboratoria Prace rozbiórkowe: - rozbiórka ścianek działowych według rysunków. Ścianki wykonane są z cegły ceramicznej na zaprawie cementowo-wapiennej. - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, - skucie wierzchniej warstwy posadzkowej - posadzki z gresu i terakoty. Wykucie i uzupełnienie popękanych podłoży (20-30% powierzchni). - wykucie otworów drzwiowych w istniejących ścianach. - skucie glazury ściennej. - rozebranie istniejących: stałych konsol murowanych, stałych dygestoriów murowanych, wyspowych i półwyspowych stołów laboratoryjnych, łącznie z podłączeniami i instalacjami w kanałach podpodłogowych, - demontaż istniejących kanałów wentylacji mechanicznej, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej natynkowej, wod-kan, gazowej i centralnego-ogrzewania (z pozostawieniem istniejących pionów) - wykonanie otworów montażowych do wykonania pionów wentylacyjnych - demontaż okien parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w laboratorium Nr 4. - Wykonanie otworu w stropodachu dla montażu okna dymowego, Prace budowlane: - zamurowania otworów bloczkami gazobetonowymi na zaprawie cementowo-wapiennej, - nowe ściany wydzielające pomieszczenia - gipsowo-kartonowe o grubości 7,7 i 10 cm na ruszcie stalowym systemowym o profilach 75 mm, z wypełnieniem płytami z wełny mineralnej o gr. 5 cm obustronne pokrytej płytą wodoodporną. - wypełnienie otworów w oknach ścianką z płyty GKF o grubości 20 cm, z wypełnieniem z wełny mineralnej o gr. 15 cm. - nadproża w nowych otworach: - dwuteowniki normalne 140 - nadproża w istniejących otworach: typu L - wykończenie ścian i stropów: a) na ścianach w przy umywalkach i zlewach fartuchy z płytek glazurowanych o .wysokości 2,05 m b) pozostałe ściany gładź gipsowa. c) malowanie: pomieszczenia laboratoryjne powłoką higieniczną, antybakteryjną np. CS Wallflex lub równoważną, pomieszczenia socjalne i pomocnicze farbą emulsyjną d) sufity podwieszone rastrowe, higieniczne oraz gipsowo kartonowe na profilach systemowych, przystosowanym do montażu urządzeń wentylacyjnych i oświetleniowych pokrytych powłoką antybakteryjną i higieniczną np. CS Wallflex lub równoważną - Klatka schodowa Prace rozbiórkowe: - Skucie posadzek gresowych z podestów i lastryka z biegów na schodach i, wyrównanie podłoża Wymurowanie nowej ścianki z gazobetonu na zaprawie cementowo-wapiennej w korytarzu w parterze Prace budowlane: - Zabudowa rur z instalacją ciepła technologicznego zabudową z płyt gipsowo-kartonowych na profilach systemowych według rysunków. - Wymiana drzwi na drzwi o odporności ogniowej EI30, poszerzenie otworów drzwiowych Montaż drzwi aluminiowych z automatyką napowietrzających klatkę schodową na parterze Podwyższenie balustrady do wysokości 110cm wg rysunku. . - Montaż bariery zabezpieczającej omyłkowe zejście do piwnicy w czasie ewakuacji. - Położenie nowej posadzki gresowej i cokołów wys. 10cm na ścianach, obłożenie gresem policzków biegów schodowych. - Wymiana instalacji elektrycznej, montaż czujek dymowych. - Demontaż starej windy. - Malowanie szybu dźwigowego farbą emulsyjna w kolorze białym. W szybie wymienić wywiewkę wentylacyjną fi 14 cm na nową. - Montaż nowej windy. Winda o udźwigu nie mniejszym niż 1250 Kg, o wymiarach - kabiny: sz 1250mm x gł 2300mm x 2100mm bez maszynowni np. firmy Schindler lub równoważna. - Montaż klapy dymowej poliwęglanowej w stropodachu wraz z napędem, centralką, czujka dymu i sygnalizatorem wiatrowo-deszczowym. - Położenie gładzi gipsowej na ścianach i suficie, pomalowanie farba akrylową. - Posadowienie urządzeń wentylacyjnych na dachu za pomocą systemu podpór dachowych BIS YETI 480. 2.3 Zakres rzeczowy robót instalacyjnych obejmuje instalacje: - Elektryczne: - zasilanie - tablice zasilić z rozdzielni głównej i jednej projektowanej RW - tablice rozdzielcze - tablicę elektryczną należy wykonać jako przyścienną - instalacje oświetlenia ogólnego i miejscowego, oraz instalacje oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjne i kierunkowe) - należy wykonać przewodem YDYp 1,5 mm2 układanym pod tynkiem i w korytkach kablowych w przestrzeni międzystropowej (powyżej stropu podwieszonego w korytarzu). - instalacja lamp bakteriobójczych - wykonać przewodem YDYp 1,5 mm2 układanym pod tynkiem w poszczególnych pomieszczeniach i w korytku kablowym, nad stropem podwieszonym w korytarzu. - instalacje siły i gniazd wtykowych - wykonać z przewodów YDYp 3x2,5 mm2 z gniazdami wtykowymi wyposażonymi w bolce ochronne, obwody gniazd zabezpieczone wyłącznikami różnicowo-prądowymi. - ochrona przepięciowa - dwustopniowa - I stopień z odgromników zainstalowanych w istniejącej rozdzielni głównej R7.1, II stopień - ochronniki typu DEHNquard T275 w istniejących rozbudowywanych tablicach elektrycznych, - instalacje uziemiające - stalowe rury instalacji wodnych i wod - kan, przy umywalkach, myjniach należy połączyć od istniejącej sieci uziemiającej przewodem DY4mm2. ,Instalację należy ułożyć pod tynkiem (poniżej stropu podwieszonego) i luźno po konstrukcji (przy ciągach pojedynczych) lub w korytkach kablowych (przy ciągach wielokrotnych), powyżej stropu podwieszonego. - instalacje ochrony odgromowej - zabezpieczenie central wentylacyjnych na dachu należy wykonać za pomocą zwodów pionowych o wysokości 4m połączonych z istniejącymi zwodami poziomymi, drutem stalowym FeZn o przekroju 8mm a kanały wentylacyjne, wewnątrz budynku podłączyć do instalacji uziemiającej, bednarką stalową ocynkowaną FeZn 30×4mm. - instalacje sieci strukturalnych - telefoniczne i komputerowe - wykonać na elementach produkcji MOLEX z uwzględnieniem elastyczności systemu oraz wymagań nowoczesnych urządzeń transmisji danych. - instalacje kontroli dostępu - wykonać przy wejściu z korytarza na III piętrze oraz pomiędzy drzwiami śluzy pomieszczenia laboratorium na parterze. - Wentylacja i klimatyzacja - wszystkie kanały wentylacyjne należy prowadzić w przestrzeni międzystropowej ukryte za sufitami podwieszanymi. Klimatyzację pomieszczeń laboratoriów wykonać za pomocą central klimatyzacyjnych nawiewno-wywiewnych z odzyskiem ciepła w wykonaniu higienicznym. Centrale montować na dachu budynku. a) Instalacje wod. - kan. - należy wykonać nową instalację w obrębie poszczególnych pomieszczeń. Piony wodociągowe i kanalizacyjne pozostają bez zmian bez zmian. b) Instalacja centralnego ogrzewania - należy wykonać demontaż i wymianę grzejników na higieniczne, bez wymiany pionów 2.4 Instalacja sprężonego powietrza - należy wykonać odtworzenie instalacji sprężonego powietrza w pom. L.1.1. Uwaga: instalacja nie ujęta w dokumentacji projektowej (należy dokonać wizji lokalnej). UWAGA! 1. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie, istnieje również możliwość pracy poza godzinami pracy Instytutu i w godzinach nocnych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w szczegółowym zakresie prac określonym w pkt.2 ze względu na dostępność materiałów lub przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Przed sporządzeniem oferty: 4.1 Wykonawca sprawdzi ilości robót na podstawie wszystkich dostępnych materiałów, 4.2 Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczyć ma robota budowlana. Wykonawca może potwierdzić ten fakt stosownym Oświadczeniem po jej dokonaniu. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać ze służbami technicznymi IMP pod numerami telefonu: - 42 63 14 866 - Ewa Bednarz - 42 63 14 865 - Bogumił Kryska 4. Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia mają być wykonane w dwóch etapach: 1) Etap I - obejmuje okres od momentu podpisania umowy do końca 2012 roku. Wartość robót bezwzględnie przewidziana do wykonania w tym etapie to: 900.000,- zł brutto. 2) Etap II - obejmuje okres od 1.01.2013 do momentu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, ale nie później niż 1.10.2013 r. 5. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze zakończenie prac niż ostateczny termin zawarty w umowie. 6. Płatność za wykonanie robót każdego etapu nastąpi po prawidłowym zakończeniu robót danego etapu. Na koniec robót I-go i II-go etapu, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kosztorys (w celach poglądowych) obejmujący wykonane roboty, zakupy maszyn i urządzeń. Na koniec każdego etapu będzie sporządzany odpowiednio: częściowy protokół odbioru robót i protokół końcowego odbioru robót. Protokoły odbioru robót są podstawą do wystawienia faktur VAT przez Wykonawcę za każdy etap prac. 7. Wymagany zakres robót Wykonawca winien realizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami obowiązujących norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 8. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe, oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami. Wykonawca do protokołu końcowego odbioru robót dołączy listę użytych do realizacji zamówienia materiałów, sprzętu oraz urządzeń, a także dołączy do tej listy odpowiednio dokumenty potwierdzające ich zgodność z wymaganiami Zamawiającego. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na: - Wykonane prace objęte niniejszym zamówieniem na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót (wystawi stosowny dokument po zakończeniu robót). - Do zainstalowanych urządzeń należy dołączyć DTR, instrukcje obsługi, homologacje, świadectwa dopuszczenia i podstemplowane gwarancje. 10. Wykonawca w trakcie prac, a także po zakończeniu robót, na własny koszt usunie i zutylizuje odpady budowlane i pozostałe materiały po przeprowadzonych robotach. 11. Wymienione w dokumentacji nazwy wyrobów/produktów wskazujące konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować, jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Parametry sprzętu równoważnego muszą odpowiadać, co najmniej parametrom opisanym w projekcie. 12. Wykonawca wyłoniony w trakcie niniejszego przetargu, przedstawia przed podpisaniem umowy, tylko w celach poglądowych, Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonymi przedmiarami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.12 - 45.33.11.12 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JLT Jan Trawczyński, Ul. Handlowa 53, 95-054 Ksawerów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2023350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2023350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2673906,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.