eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Remont kompleksu budynków dla potrzeb WORD w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Wałbrzych: Remont kompleksu budynków dla potrzeb WORD w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 419014 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu , ul. Piotra Wysockiego 27, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6659111, faks 074 6659121.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksu budynków dla potrzeb WORD w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksu budynków wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Wałbrzychu.Ogólny zakres robót: Rozbiórka budynku o funkcji administracyjnej położonego na działce o numerze ewidencyjnym 179/3, jedno i dwukondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego o konstrukcji ścian ceglanej, z ceramicznymi stropami nad częścią podpiwniczoną oraz drewnianymi na pozostałych kondygnacjach, z żelbetową klatką schodową oraz drewnianą płaską więźbą dachową pokrytą papą na deskowaniu, o następujących parametrach technicznych; powierzchnia zabudowy - około 390 m2 kubatura - około 3 600 m3, Rozbiórka istniejących nawierzchni parkingów i dróg komunikacyjnych o nawierzchni bloczków betonowych - trylinki - powierzchni około 593 m2 Remont istniejącego budynku o funkcji biurowej położonego na działce o numerze ewidencyjnym 179/7, czterokondygnacyjnego, z podpiwniczeniem zlokalizowanym w naturalnej skarpie obok przedmiotowego budynku biurowego, o konstrukcji ścian ceglanej i dachu drewnianym krokwiowo- płatwiowym pokrytym papą w zakresie: robót remontowo-konserwacyjnych dostosowujących obiekt do potrzeb administracyjnych i szkoleniowych Ośrodka, wymiany pokrycia papowego dachu,wykonania nowych otworów drzwiowych z osadzeniem nowej stolarki typowej pełnej, ułożenia w pomieszczeniach biurowych nowych posadzek pcv typu tarket, naprawy i uzupełnień tynków wewnętrznych, wraz z ich malowaniem farbami emulsyjnymi o podwyższonej wytrzymałości na ścieranie, docieplenia ścian budynku metodą BSO - lekką mokrą z zastosowaniem styropianu, docieplenia dachu budynku z zastosowaniem stropianu EPS 100 klejonego do podłoża, pokrycia dachu papą asfaltową termozgrzewalną dwuwarstwowo, wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich oraz orynnowaniem z blachy cynkowo-tytanowej, wykonania przed głównym wejściem do budynku lekkiej konstrukcji zewnętrznego wiatrołapu, wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, montaż klimatyzacji i instalacji hydrantowej, wykonanie instalacji hydrantowej, wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, podstawowe parametry techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 348,16 m2, kubatura - 4 770,00 m3, powierzchnia użytkowa - 992,27 m2, Remont istniejącego budynku o funkcji garażowej położonego na działkach o numerach ewidencyjnych 179/2 i 179/5, jedno i dwukondygnacyjnego niepodpiwniczonego, o konstrukcji ścian ceglanej i dachu drewnianym pokrytym papą, w częściach później wykonanych dobudówek które posiadają dachy masywne żelbetowe pokryte papą, w zakresie:robót remontowo-konserwacyjnych ścian i posadzek wewnątrz budynku, adaptacji jednego boksu garażowego na potrzeby kotłowni opalanej gazem, w tym wykonanie nowego otworu okiennego wraz z osadzeniem nowej stolarki oraz przebudowy istniejącej bramy garażowej na wejście do kotłowni, wykonanie nowej kotłowni gazowej z zainstalowaniem dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych o łącznej mocy 140 kW. docieplenia ścian budynku metodą BSO - lekką mokrą z zastosowaniem styropianu, docieplenia dachu budynku z zastosowaniem stropianu EPS 100 klejonego do podłoża, pokrycia dachu papą asfaltową termozgrzewalną dwuwarstwowo, wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich oraz orynnowaniem z blachy cynkowo-tytanowej, docieplenia istniejących bram garażowych podstawowe parametry techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 744,30 m2, kubatura - 4 950,00 m3, powierzchnia użytkowa - 753,10 m2, Wykonanie nowej nawierzchni placu manewrowego i postojowego w obszarze uzyskanym po rozbiórce budynku administracyjnego (patrz pkt. 3.4.1.) z kostki brukowej betonowej, o łącznej powierzchni około 988 m2, Wykonanie nowej nawierzchni placu manewrowego i postojowego w obszarze rozebranej starej nawierzchni betonowej (patrz pkt. 3.4.2.) z kostki brukowej betonowej, Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej zbierającej ścieki sanitarne z kompleksu budynków WORD, Budowa odcinka zewnętrznej instalacji c.o. z nowoprojektowanej kotłowni gazowej zasilającej budynek biurowy, Budowa zewnętrznego odcinka instalacji zimniej wody od budynku biurowego zasilającego nowoprojektowaną kotłownię w budynku garażowym z rur PE 100 SDR 11 i śr. 40x3,7 mm, Wykonanie nowych instalacji elektrycznych sieci zewnętrznych oraz instalacji wewnętrznych, Inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania zamówienia w tym: opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, oznakowanie placu budowy, organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.) wytyczenie geodezyjne wszystkich elementów budowy wymagających takiego wytyczenia,sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji robót, wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót na składowisko odpadów, wywóz i składowanie materiałów użytecznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu robót po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 30.10.2013r. przed godz. 12.00 Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 UPZP, z tym, że: a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK I Oddział Wałbrzych nr r-ku 87109022710000000584000501. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b/ złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 UPZP tj. w przypadku, gdy Wykonawca: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, c/ Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto) każda, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków w zakresie których było wykonanie: robót ogólnobudowlanych, instalacji co, instalacji wod-kan, instalacji gazowej i instalacji elektrycznej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych wymaganymi prawem budowlanym, ze wskazaniem osób które pełnić będą funkcję kierowników robót oraz osoby która będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania określone dla poszczególnych specjalności. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych wymaganymi prawem budowlanym, ze wskazaniem osób które pełnić będą funkcję kierowników robót oraz osoby która będzie pełniła funkcję kierownika budowy. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania określone dla poszczególnych specjalności. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz minimum 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3 000.000,00 zł. (słownie: trzy miliony złotych) oraz że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 1 000.000,00 zł. (jeden milion złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) poświadczenie wykonania, (np. referencje, protokoły odbioru robót, faktury końcowe, itp.) b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt. a);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: - jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),np. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez strony umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. - jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, np. jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu,Wałbrzych ul. Piotra Wysockiego 27 pok. 7 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Wałbrzychu,Wałbrzych ul. Piotra Wysockiego 27 pok. 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.