eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja budynku mieszkalnego przy 17-tu Pionierów 11C w Krośnie Odrzańskim wraz z wykonaniem świadectw energetycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-05

Zielona Góra: Modernizacja budynku mieszkalnego przy 17-tu Pionierów 11C w Krośnie Odrzańskim wraz z wykonaniem świadectw energetycznych
Numer ogłoszenia: 418988 - 2009; data zamieszczenia: 05.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego przy 17-tu Pionierów 11C w Krośnie Odrzańskim wraz z wykonaniem świadectw energetycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa segmentu istniejącego budynku mieszkalnego usytuowanego w Krośnie Odrzańskim przy ul. 17 Pionierów nr 11 C, dz. nr 1214_3 w celu jego dostosowania do obowiązujących aktualnie standardów. Przebudowywany segment stanowi część (1 klatkę) wieloklatkowego budynku o funkcji w większości mieszkalnej. DANE OGÓLNE BUDYNKU 1. Funkcja obiektu - budynek mieszkalny 6-rodzinny 2. Forma obiektu - budynek stanowi 1 segment (1 klatkę) w budynku wieloklatkowym, 3-kondygnacyjny, z poddaszem nieużytkowym, z dachem stromym dwuspadowym pokrytym blacho-dachówką na więźbie drewnianej, podpiwniczony - piwnice dwupoziomowe - poziom wyższy dostępny z klatki schodowej, niższy za pomocą włazu. 3. Dane liczbowe budynku Długość 16,40 m Szerokość 9,40 m Wysokość maksymalna od poziomu terenu do kalenicy 14,90 m Ilość kondygnacji użytkowych nadziemnych 3 Powierzchnia zabudowy 154,00 m2 Powierzchnia użytkowa (mieszkań) 321,40 m2 Kubatura 2 342,0 m3 Zakres przebudowy obejmuje m.in.: 1. rozbiórkę istniejącego żelbetowego zespołu wejściowego do budynku (schody, podest, zadaszenie) od strony frontowej południowej 2. rozbiórkę istniejących schodów gosp. do piwnicy od strony tylnej północnej 3. rozbiórkę gospodarczej przybudówki przy tylnej ścianie budynku z odtworzeniem pierwotnego okna piwnicznego. 4. przywrócenie pierwotnego wejścia głównego do budynku od strony frontowej z zadaszeniem 5. przebudowę wnętrz w ramach istniejącej kubatury, tak aby powstało 6 niezależnych lokali mieszkalnych, dwupokojowych, z kuchnią oraz łazienką 6. przebudowę wejścia i schodów do piwnicy 7. remont stropów drewnianych z wymianą lub naprawą drewnianych belek stropowych oraz wymianą istniejącej polepy na wypełnienie z wełny mineralnej 8. wymianę istniejących podłóg i posadzek 9. wymianę stolarki drzwiowej i okiennej w całości oraz nowe okna i drzwi dla nowych otworów drzwiowych i okiennych 10. termorenowację budynku - docieplenie ścian zewnętrznych (frontowej i tylnej) metodą lekką- mokrą wg instrukcji ITB, styropianem gr. 15 cm, w poziomie cokołu i w gruncie 8-12 cm; oraz docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją mieszkalną za pomocą wełny mineralnej o łącznej gr. min. 25 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (art.3, pkt 7), składających się na budowę, lub remont lub modernizację co najmniej jednego obiektu budowlanego, stanowiącego budynek mieszkalny lub budynek użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2, b) dysponują lub będą dysponować osobami - co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (Zamawiający nie wymaga wykazania po 1 z osób w zakresie poszczególnych branż o ile Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia szersze niż w jednej branży) 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymaga się by Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów, czy dany podmiot spełnia wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z Wykonawców, 3) kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w części VIII ust. 1 pkt.1, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz, wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ, robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom opisanym w części VIII, ust. 1, pkt 1a tej SIWZ, z podaniem daty, miejsca wykonania i Zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. b) wykaz osób, wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - poprzez załączenie do oferty kopii uprawnień do kierowania robotami i kopii aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i Architektów. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, z póź. zm)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.