eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługa sprzatania pomieszczeń Drugiego Urzędu Skarbowego w Tarnowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Tarnów: Usługa sprzatania pomieszczeń Drugiego Urzędu Skarbowego w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 418978 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399506 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie, Al. Solidarności 5-9B, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 632 82 20, faks 0-14 632 82 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzatania pomieszczeń Drugiego Urzędu Skarbowego w Tarnowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Drugiego Urzędu Skarbowego w Tarnowie. 2.W zakres usługi wchodzi: 1)Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (pow. ok. 1524 m2) polegające na: -odkurzaniu wykładzin dywanowych, dywanów, parkietów ok. 250 m2 (okresowe czyszczenie parkietów przez nałożenie odpowiednich środków chemicznych), zmyciu wykładzin PCV, -starciu kurzu z mebli, urządzeń biurowych, komputerów, monitorów, drukarek, parapetów i innych przedmiotów, opróżnieniu koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek dokumentów, -umyciu szyb w drzwiach oraz boksach, -starciu plam z drzwi, okien i mebli. 2)Codzienne sprzątanie 9 toalet i 7 pomieszczeń socjalnych (pow. łączna ok. 140 m2) polegające na: -zmyciu podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, -umyciu urządzeń sanitarnych (7 zlewozmywaków, 16 umywalek, 17 muszli klozetowych, 4 pisuarów, armatury, luster), -uzupełnianiu w miarę zużycia odpowiednimi środkami (oferenta) dozowników na mydło w płynie (18 szt.), pojemników typu (Jumbo) na papier toaletowy (17 szt.), dozowników środków zapachowych (8 szt.), wkład zapachowy o pojemności 300 ml. W dozownikach środków kontrola i wymiana baterii (R 20) - 2 szt. w każdym dozowniku (baterie oferenta). 3)Codzienne sprzątanie ciągów komunikacyjnych polegające na zmyciu posadzek z płytek ceramicznych (pow. ok. 676 m2). 4)Mycie okien dwa razy w roku. Powierzchnia okien do mycia wynosi ok. 650 m2 (szyby zespolone), okna na klatkach schodowych (ok. 50 m2) nieotwieralne - mycie od zewnątrz z wysięgnika. 5)Raz w roku pranie żaluzji pionowych (pow. ok. 600 m2). 6)Okresowe sprzątanie pomieszczeń piwnic. 7)W okresie letnim codzienne zmycie powierzchni schodów przed wejściem głównym do Urzędu. 2.Oferent zapewnia wykonanie w/w czynności przy użyciu własnych środków i sprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. MC Perfekt Cierniak Mariola, ul. Sikorskiego 72, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9778,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.