eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudzienice › na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Rudzienice: na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.
Numer ogłoszenia: 41890 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Michała Lengowskiego w Rudzienicach , ul. Szkolna 2, 14-204 Rudzienice, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 640 22 26, faks 89 640 22 26.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://ssprudzienice.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: Zajęcia ujęte będą w 4 blokach tematycznych ukierunkowanych wyjazdem edukacyjnym. Realizowane będą w trzech etapach. I etap : Zajęcia przed wyjazdem - zebranie informacji o miejscu wycieczki (np. ogłoszenie, zawiadomienia, plany, schematy, trasa); II etap: Wycieczka - Gromadzenie przez uczniów informacji (notatki, zdjęcia, obserwacje, ulotki, broszury itp.) III etap : Zajęcia po wyjeździe - Praca z uczniami na bazie zgromadzonych informacji (prezentacje, broszury, sprawozdania, opowiadania, prace plastyczne itp.) Zakres tematyczny zajęć oparty o zgromadzony podczas wyjazdów materiał należy rozwijać zgodnie z podstawą programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będą utrwalane wiadomości i umiejętności kluczowe, aby uczniowie mogli przyswoić materiał, którego nie opanowali na lekcjach, w celu uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Na zajęciach naukowych dla uczniów zdolnych będą realizowane zadania wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów artystycznych, będą realizowane zadania umożliwiające uczniom rozwój zainteresowań i pasji. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod oraz ICT, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, komputer stacjonarny, projektor multimedialny, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne). Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia). Zajęcia odbywać się będą w 5 szkołach i zostały podzielone na następujące Części: BLOK I - zajęcia wyrównawcze: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gałdowie w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 41 uczniów: Część 1 - Zajęcia wyrównawcze z matematyki-42 godz. Część 2 - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego-45 godz. Część 3 - Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego -43godz. Część 4 - Zajęcia wyrównawcze z przyrody-37godz. Część 5 - Zajęcia z języka polskiego dla uczniów zdolnych-45 godz. Część 6 - Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych-45 godz. Część 7 - Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych -45godz. Część 8 - Zajęcia z przyrody dla uczniów zdolnych -50 godz. Część 9 - Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych-100 godz. Część 10 - Zajęcia historyczne dla uczniów zdolnych-50 godz. Część 11 - Zajęcia muzyczne-34 godz. Część 12 - Zajęcia taneczne-34 godz. Część 13 - Zajęcia pedagogiczne-60 godz. Część 14 - Zajęcia malarskie-37 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gromotach w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 35 uczniów: Część 15 - Zajęcia wyrównawcze z matematyki-58 godz. Część 16 - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego-57 godz. Część 17 - Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego-57 godz. Część 18 - Zajęcia wyrównawcze z przyrody-57 godz. Część 19 - Zajęcia z języka polskiego dla uczniów zdolnych-58 godz. Część 20 - Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych-58 godz. Część 21 - Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych-58 godz. Część 22 - Zajęcia z przyrody dla uczniów zdolnych-57 godz. Część 23 - Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych-55 godz. Część 24 - Zajęcia historyczne dla uczniów zdolnych-55 godz. Część 25 - Zajęcia muzyczne-57 godz. Część 26 - Zajęcia taneczne-57 godz. Część 27 - Zajęcia pedagogiczne-75 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Lasecznie w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 25 uczniów: Część 28 - Zajęcia wyrównawcze z matematyki-20 godz. Część 29 - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego-22 godz. Część 30 - Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego-20 godz. Część 31 - Zajęcia wyrównawcze z przyrody-22 godz. Część 32 - Zajęcia z języka polskiego dla uczniów zdolnych -22 godz. Część 33 - Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych-22 godz. Część 34 - Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych-22 godz. Część 35 - Zajęcia z przyrody dla uczniów zdolnych-22 godz. Część 36 - Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych-43godz. Część 37 - Zajęcia historyczne dla uczniów zdolnych-40 godz. Część 38 - Zajęcia muzyczne-40 godz. Część 39 - Zajęcia taneczne-40 godz. Część 40 - Zajęcia pedagogiczne-45 godz. Część 41 - Zajęcia malarskie-44 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Michała Lengowskiego w Rudzienicach w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 61 uczniów: Część 42 - Zajęcia wyrównawcze z matematyki-55 godz. Część 43 - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego-77 godz. Część 44 - Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego-60 godz. Część 45 - Zajęcia wyrównawcze z przyrody-48 godz. Część 46 - Zajęcia z języka polskiego dla uczniów zdolnych-77 godz. Część 47 - Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych-80 godz. Część 48 - Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych-75 godz. Część 49 - Zajęcia z przyrody dla uczniów zdolnych-70 godz. Część 50 - Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych-136 godz. Część 51 - Zajęcia historyczne dla uczniów zdolnych-116 godz. Część 52 - Zajęcia muzyczne-115 godz. Część 53 - Zajęcia taneczne-115 godz. Część 54 - Zajęcia pedagogiczne-110godz. Część 55 - Zajęcia malarskie-118 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Wikielcu w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 58 uczniów Część 56 - Zajęcia wyrównawcze z matematyki-70 godz. Część 57 - Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego-43 godz. Część 58 - Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego-70 godz. Część 59 - Zajęcia wyrównawcze z przyrody-70 godz. Część 60 - Zajęcia z języka polskiego dla uczniów zdolnych-43 godz. Część 61 - Zajęcia matematyczne dla uczniów zdolnych-70 godz. Część 62 - Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych-70 godz. Część 63 - Zajęcia z przyrody dla uczniów zdolnych-70 godz. Część 64 - Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych-139 godz. Część 65 - Zajęcia historyczne dla uczniów zdolnych-45 godz. Część 66 - muzyczne-138 godz. Część 67 - Zajęcia taneczne-138 godz. Część 68 - Zajęcia pedagogiczne-90 godz. Część 69 - Zajęcia malarskie-44 godz. Zajęcia wyrównawcze z matematyki mają na celu wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych, uzyskanie odpowiedniego poziomu rozumowania operacyjnego, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności logicznego myślenia oraz udoskonalenie pamięci, spostrzegawczości i orientacji przestrzennej a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka angielskiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Zajęcia wyrównawcze z przyrody mają na celu wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwinięcie wiedzy i umiejętności z zakresu przyrody, a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Mają na celu rozwój zainteresowań oraz zdobycie przez uczniów umiejętności i wiadomości o otaczającym świecie oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Uczniowie pogłębią wiedzę z przyrody, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne, w terenie i podczas nocnych obserwacji astronomicznych. Zajęcia z języka polskiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Rozwijanie zdolności i zainteresowań uczniów. Doskonalenie samodzielnej pracy ucznia. Wspieranie samodzielnego opracowywania zagadnień. Redagowanie tekstów do szkolnych gazetek. Realizowanie zadań o charakterze interdyscyplinarnym. Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji matematyki. Program koła matematycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie kompetencji matematycznych oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie broszury w języku: polskim - angielskim. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka angielskiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo. Zajęcia z przyrody dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji przyrody, pomóc w rozwijaniu zainteresowania i pogłębiać wiedzę, wykorzystując różne źródła informacji. Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie i prowadzenie strony internetowej z realizacji projektu, przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu, kształtowanie umiejętności podwajające na sprawne i skuteczne przygotowanie się do konkursów i olimpiad. Zajęcia obejmują materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji informatyki. Program koła informatycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie ICT oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach, nauczą samodzielnego dokształcania, sprawnego wyszukiwania wiadomości dodatkowych potrzebnych do innych przedmiotów. Zajęcia historyczne dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Wpłyną na logiczne myślenie, kojarzenie faktów historycznych, utożsamianie się z dziedzictwem narodowym. Zajęcia muzyczne mają na celu umożliwienie uczniom nauki śpiewu, rozwinięcie talentu, nauki gry na instrumentach muzycznych, poznanie regionalne utwory muzyczne typu szanty, a także przygotowanie 15 występów muzyczno-tanecznych na forum lokalnym. Zajęcia taneczne mają na celu umożliwienie uczniom rozwinięcia talentu, doskonalenia ekspresji ruchowej, rozładowania emocji. Uczniowie poznają regionalne tańce, rozwijaną zainteresowania, aktywnie spędzą czas wolny, nauczą się i poznają różne formy aktywności ruchowej, rozwijaną wrażliwość na muzykę i ruch, wzmocnią wiarę we własne możliwości . Przygotowanych zostanie 15 występów muzyczno-tanecznych na forum lokalnym. Zajęcia pedagogiczne skierowane są dla uczniów z orzeczeniami i opiniami Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej. Mają na celu przede wszystkim: rozwijanie umiejętności społecznych: komunikatywności, radzenia sobie w sytuacji stresowej, współpracy w grupie, asertywności . Zajęcia plastyczne - mają na celu rozwój świadomości i ekspresji kulturowej uczniów poprzez rozwój kreatywności, wrażliwości odbioru dzieł sztuki, umiejętności wyrażenia siebie w środowisku artystycznym. Podczas zajęć powstaną prace prezentujące doświadczenia uczniów zdobyte podczas wycieczek, wyjść, codziennej obserwacji piękna okolicznych krajobrazów. Efektem realizacji działania będzie przygotowanie galerii prac plastycznych. Część 70 - Zajęcia z Astronomem-120 godz. (łącznie w szkołach w Rudzienicach, Wikielcu, Gromotach) Zajęcia z astronomem - mają na celu zainteresowanie młodzieży szkolnej astronomią podniesienie świadomości astronomicznej. Cel zajęć pozwolą osiągnąć obserwacje nocne nieba dokonywane w różnych porach roku , o różnej porze nocy. Poznawanie faz Księżyca, gwiazdozbiorów i innych ciał niebieskich. Celem dodatkowym wynikającym z popularyzacji astronomii wśród młodzieży szkolnej będzie również zwiększenie zainteresowania przedmiotami matematyczno-przyrodniczymi. BLOK II - OPIEKA PEDAGOGICZNA: Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gałdowie w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 41 uczniów: Część 71 - Opieka pedagogiczna podczas pieszych wypraw-48 godz. Część 72 - Opieka pedagogiczna podczas nocnych obserwacji-20 godz. Część 73 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 74 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 75 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 76 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 77 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 78 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 79 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 80 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 81 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 82 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 83 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 84 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 85 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 86 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 87 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 88 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gromotach w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 35 uczniów Część 89 - Opieka pedagogiczna podczas pieszych wypraw-48 godz. Część 90 - Opieka pedagogiczna podczas nocnych obserwacji-40 godz. Część 91 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 92 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 93 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 94 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6godz. Część 95 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6godz. Część 96 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6godz. Część 97 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 98 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 99 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 100 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Lasecznie w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 25 uczniów Część 101 - Opieka pedagogiczna podczas pieszych wypraw-48 godz. Część 102 - Opieka pedagogiczna podczas nocnych obserwacji-20 godz. Część 103 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 104 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 105 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6godz. Część 106 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6godz. Część 107 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 108 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 109 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 110 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Michała Lengowskiego w Rudzienicach w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 61 uczniów: Część 111 - Opieka pedagogiczna podczas pieszych wypraw- 48 godz. Część 112 - Opieka pedagogiczna podczas nocnych obserwacji- 80 godz. Część 113 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 114 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 115 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 116 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 117 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 118 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 119 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 120 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 121 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 122 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 123 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 124 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy -6 godz. Część 125 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 126 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 127 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 128 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 129 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 130 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka- 6 godz. Część 131 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 132 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 133 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 134 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 135 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 136 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 137 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Samorządowa Szkoła Podstawowa w Wikielcu w klasach IV, V, VI uczy się łącznie 58 uczniów: Część 138 - Opieka pedagogiczna podczas pieszych wypraw-48 godz. Część 139 - Opieka pedagogiczna podczas nocnych obserwacji-80 godz. Część 140 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 141 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 142 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 143 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 144 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Olsztyna-6 godz. Część 145 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy-6 godz. Część 146 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy -6 godz. Część 147 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6 godz. Część 148 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy - 6godz. Część 149 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Nidzicy -6 godz. Część 150 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 151 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 152 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 153 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 154 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 155 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki jednodniowej do Malborka - 6 godz. Część 156 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 157 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 158 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 159 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Część 160 - Opieka pedagogiczna podczas wycieczki dwudniowej do Gierłoż - Wilczy Szaniec, Kadzidłowo, Pranie, Rejs po Śniardwy - 24 godz. Opieka pedagogiczna podczas pieszych wypraw - wyjścia w teren zaplanowane zostały w ramach zajęć przyrodniczych. W celu zapewnienia bezpieczeństwa zaplanowana została dodatkowa osoba do sprawowania opieki. Opieka pedagogiczna podczas nocnych obserwacji- obserwacje astronomiczne prowadzone będą nocą. Przebywającym w szkole uczniom należy zapewnić bezpieczeństwo, zorganizować posiłek. Potrzebne do przygotowania kolacji i śniadania produkty, zostaną zakupione w ramach realizacji projektu. Opieka pedagogiczna podczas wyjazdów i wycieczek - Podczas wyjazdów jednodniowych do: Olsztyna, Nidzicy, Malborka i dwudniowej wycieczki - Gierłoż - Wilczy Szaniec, Pranie, Kadzidłowo, Rejs Statkiem po Jeziorze Śniardwy należy zapewnić bezpieczeństwo uczniom. Produkty: 4202 godz. zajęć dydaktycznych 840 godzin sprawowanej opieki podczas wyjazdów 240 godz. opieki sprawowanej podczas nocnych obserwacji 240 godz. opieki sprawowanej podczas nocnych obserwacji 20 tematycznych gazetek szkolnych 20 broszur w j. angielskim 20 wystaw prac malarskich 20 prezentacji multimedialnych 20 wystaw fotograficznych 24 nocne obserwacje przyrodnicze 40 pieszych wypraw przyrodniczych po okolicy 15 występów muzyczno- tanecznych 30 wyjazdów do rezerwatów przyrody 5 wyjazdów do Zamku, Muzeum Przyrody i Planetarium w Olsztynie 5 wyjazdów do Zamku w Nidzicy, do Grunwaldu i na Górę Dylewską 5 wyjazdów do Malborka, Ruiny Zamku w Szymbarku 5 dwudniowych wyjazdów do Gierłoży, Prania, Kadzidłowa, Rejs po Śniardwy Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na terenie Szkół biorących udział w projekcie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 160.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca składając ofertę na maksymalnie 4 Części w BLOKU I oraz 4 części w BLOKU II wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki, posiada: - wykształcenie minimum wyższe licencjackie z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, - kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole podstawowej/ gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się sprawdzianem/egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia, - minimum 3 letni w ostatnich 5 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły podstawowej/ gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się sprawdzianem /egzaminem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ssprudzienice.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Publicznych w Samorządowej Szkole Podstawowej w Rudzienicach ul. Szkolna 2, 14-204 Rudzienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 09:00, miejsce: w Zespole Szkół Publicznych w Samorządowej Szkole Podstawowej w Rudzienicach ul. Szkolna 2, 14-204 Rudzienice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.