eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marklowice › Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Marklowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Marklowice: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Marklowicach
Numer ogłoszenia: 41889 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Wyzwolenia 71, 44-321 Marklowice, woj. śląskie, tel. 44-321, faks 032 4550020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Marklowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Marklowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę części istniejącej szkoły oraz jej rozbudowę. Na parterze części dobudowanej zlokalizowana zostanie jadalnia i kuchnia przeznaczona do wydawania posiłków wraz z niezbędnymi pomieszczeniami pomocniczymi. Na piętrze zlokalizowane zostaną sala lekcyjna biblioteka sala zabaw ruchowych i WC dla chłopców. W części nowej zostanie również zlokalizowana klatka schodowa. Istniejąca część szkoły zostanie przebudowana i dostosowana do przepisów ppoż i BHP. Na parterze wydzielone zostaną następujące pomieszczenia szatnie dla dzieci komunikacja sekretariat gabinet dyrektora pokój nauczycielski. Sanitariaty znajdujące się na parterze zostaną przebudowane. Na poddaszu wydzielone zostaną następujące pomieszczenia sala logopedy i pedagoga szkolnego pokój higienistki WC dla dziewcząt pomieszczenie gospodarcze magazyn. Przewiduje się wentylację grawitacyjną poprzez nawiewniki okienne zlokalizowane w każdym pomieszczeniu. Wywiew przez przewody kominowe. W sanitariatach na poddaszu w części istniejącej i 1 piętrze w części dobudowanej przewiduje się wentylację mechaniczną. Budynek szkoły zostanie dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. W części istniejącej zostaną rozebrane schody prowadzące z piwnicy na parter oraz z parteru na 1 piętro budynku otwory w stropie zostaną uzupełnione płytą żelbetową i stropem drewnianym obudowanym od spodu płytami ogniochronnymi. Przewiduje się również wymianę podłóg. Opis elementów konstrukcyjnych. Ściany konstrukcyjne zewnętrzne i wewnętrzne wykonać z bloczków SILKA M24 grubości 24 cm klasy 15 na zaprawie cienkowarstwowej. Ściany fundamentowe wykonać z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. Ściany działowe wykonać z bloczków SILKA M12 grubości 12 cm na zaprawie cienkowarstwowej oraz z płyt kartonowo gipsowych na ruszcie metalowym. Dach nad częścią dobudowaną drewniany czterospadowy. Na wiązarach i krokwiach położyć folię dachową wstępnego krycia jako membranę paroprzepuszczalną mocowaną kontrłatami 4,0 na 2,0 cm. Pokrycie dachowe jak na istniejącej części budynku blachodachówka z posypką mineralną w kolorze czerwony rustykalny mocowana do łat. Elementy drewniane należy zabezpieczyć przeciw grzybom i owadom oraz przeciwpożarowo. Strop nad parterem w części dobudowanej zaprojektowano jako płytowo belkowy i płytowy grubości 12 cm oraz podciągi o wysokości 50 cm i szerokości 30 cm. Drzwi zewnętrzne aluminiowe drzwi wewnętrzne drewniane z regulowaną ościeżnicą okna w części projektowanej z PCV z wbudowanymi nawiewnikami higrosterowanymi dwustrumieniowymi z możliwością przymknięcia w kolorze białym. W oknach w części istniejącej budynku szkoły należy zamontować nawiewniki higrosterowane dwustrumieniowe z możliwością przymknięcia wraz z okapem. Posadzki wykonać z płytek gresowych antypoślizgowych płytek ceramicznych antypoślizgowych wykładzin PCV obiektowych. Tynki wewnętrzne cementowo wapienne kategorii III oraz gipsowe zewnętrzne akrylowe cienkowarstwowe. Ściany wykończyć gładziami gipsowymi i malować farbami emulsyjnymi. Ściany w sanitariatach wykończyć płytkami ceramicznymi na całą wysokość. Ściany w kuchni zmywalni i szatni personelu wykończyć płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0 m. Na korytarzach i klatce schodowej lamperia do wysokości 1.5 m. Dodatkowo sufity nad parterem, poddaszem w części istniejącej i I piętrem w części dobudowanej należy obudować płytami ogniochronnymi do REI30 np. płyty PROMAT H grubości 8 mm w systemie Promaxon typ A. Instalacje Przewiduje się wymianę oraz wykonanie nowych przewodów instalacji wody zimnej i ciepłej z rur PP R łączonych za pomocą złączek do zgrzewania. Budynek zasilany z własnej kotłowni gazowej. Instalację centralnego ogrzewania zaprojektowano w systemie zamkniętym, pompowym w układzie dwururowym. Regulacja temperatury realizowana będzie za pomocą zaworów termostatycznych. Instalacja wykonana jest z rur miedzianych. Projektuje się zastosowanie grzejników stalowych płytowych. Przewidziano wymianę przewodów elektrycznych opraw oświetleniowych i gniazd w części istniejącej oraz wykonanie instalacji w części dobudowanej. W zakres zamówienia wchodzą również przebudowa istniejącego przyłącza elektrycznego przyłącza wody przyłącza gazu oraz budowa zbiorników bezodpływowych. Przewiduje się wykonanie nowego wjazdu dojść do budynku oraz placu z kostki betonowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: Wpis do KRS lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania(Zamawiający przyjmuje, że będzie to budowa lub rozbudowa budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości min. 300 000 PLN dla każdego zamówienia).Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi b) jedną osobą do kierowania robotami branży sanitarnej z uprawnieniami c) jedną osobą do kierowania robotami branży elektrycznej z uprawnieniami Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada: a)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. b) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Ocena wg formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/Formularz ofertowy 2/ Kopia dowodu wpłacenia, wniesienia wadium - dokument zalecany. 3/ Dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 4/Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5/Kosztorys szczegółowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru i innych składników cenotwórczych i skrócony kosztorys z podaniem cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych, oraz tabelą działów z wartościami robót w każdym dziale wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu. 6/Harmonogram rzeczowo- finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z dyspozycją art. 144 ust.1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisywanym poniżej zakresie, przypadkach i warunkach. 1.Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji o ile wstrzymało to realizację przedmiotu zamówienia to ewentualna zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie. 2.Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa, znalezienie niewybuchów lub niewypałów, odkrycia archeologiczne to zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót 3.Wystąpienie koniecznych robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót i nie wycenionych w kosztorysie ofertowym a koniecznych do wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy to ewentualna zmiana wartości umowy i/lub terminu realizacji. 4. Zmiana stawki VAT to ewentualna zmiana wartości umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MARKLOWICE - PION INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU w Marklowicach ul. Wyzwolenia 71 pok.302..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 09:30, miejsce: URZĄD GMINY MARKLOWICE - PION INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I ROZWOJU w Marklowicach ul. Wyzwolenia 71 pok.302..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.