eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Bezpośrednia ochrona fizyczna wraz z usługą sprzątania nieruchomości położonej w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-07

Czeladź: Bezpośrednia ochrona fizyczna wraz z usługą sprzątania nieruchomości położonej w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2.
Numer ogłoszenia: 4186 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338678 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Komunalnych, ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2653688, 2651132 w. 37, faks 032 2653688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpośrednia ochrona fizyczna wraz z usługą sprzątania nieruchomości położonej w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej nieruchomości i ruchomości położonej w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2 będącej w trwałym zarządzie Zakładu Budynków Komunalnych, polegająca na ochronie terenu wraz z obiektami, pomieszczeniami, urządzeniami i wyposażeniem oraz usługa sprzątania w budynku przy ul. Wojkowickiej 2 - w okresie od 31.12.2015r. od godziny 12:00 do 31.12.2016r. do godziny 12:00. Usługa ochrony fizycznej nieruchomości położonej w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2 wraz z usługą utrzymania czystości świadczona ma być poza godzinami pracy Zakładu Budynków Komunalnych (administrator budynku), tj.: -poniedziałek - od godziny 17:00 do godziny 7:30 dnia następnego, -wtorek, środa, czwartek - od godziny 15:30 do godziny 7:30 dnia następnego, -piątek - od godziny 14:00 do godziny 7:30 pierwszego dnia roboczego następującego po dniach wolnych do pracy (sobota, niedziela), -ponadto usługa ma być świadczona we wszystkiej dni wolne od pracy (święta) - całodobowo oraz do godziny 7:30 pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. Godziny pełnienia usługi ochrony fizycznej nieruchomości zostały szczegółowo określone w załączonym Harmonogramie bezpośredniej ochrony fizycznej dla nieruchomości położonej w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2. Ilość godzin pełnienia usługi ochrony fizycznej wynosi ogółem: 6 769,5. Usługę sprzątania należy wykonywać poza godzinami funkcjonowania Zakładu Budynków Komunalnych tj. w godzinach określonych w załączonym Harmonogramie bezpośredniej ochrony fizycznej dla nieruchomości położonej w Czeladzi przy ul. Wojkowickiej 2. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące ochrony fizycznej: 1. Niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie chronionym przez osoby nieupoważnione. 2. Ochrona mienia nieruchomego i ruchomego objętego ochroną przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą. 3. Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i organów porządkowych, o każdym zdarzeniu (w tym: o próbie włamania, utraty mienia, zagrożeniu życia i zdrowia ludzi i innych zdarzeniach losowych), a w razie pożaru powiadomienie straży pożarnej. 4. Ochranianie obiektów przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom, aktom wandalizmu. 5. Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie poprzez egzekwowanie obowiązujących przepisów od osób uprawnionych do wejścia na ten teren. 6. W sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa mienia niezwłoczne podejmowanie interwencji uzbrojonej grupy interwencyjnej, w czasie nie dłuższym niż 15 minut od zgłoszenia przez pracownika ochrony. 7. Bieżące wizualne sprawdzanie stanu chronionego budynku, pomieszczeń, instalacji i urządzeń. 8. Informowanie Zamawiającego o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia chronionego mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub pożarem. 9. Niezwłoczne zawiadamianie telefonicznie i pisemnie Zamawiającego o każdym przypadku wyrządzenia szkody w mieniu podlegającym ochronie, a także o podejmowanych interwencjach przez pracowników ochrony. 10. Podejmowanie niezbędnych działań w razie pożaru i innych zdarzeń losowych zgodnie z posiadanymi instrukcjami. 11. Kontrolowanie prawidłowości istniejących zamknięć obiektu. 12. Wydawanie kluczy do pomieszczeń ich użytkownikom wraz z prowadzeniem rejestru wydawanych kluczy. 13. Pełnienie funkcji portiersko - informacyjnej. 14. Świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien wykonywać taką ilością osób będących kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, aby zachować najwyższą staranność i skuteczność ochranianego majątku. 15. Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia świadczona będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami, a szczególnie w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, wraz z aktami wykonawczymi. 16. Dla prawidłowego wykonania usługi ochrony, zgodnie z treścią złożonej oferty Wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania i realizacji Instrukcji Ochrony regulującej wewnętrzne obowiązki Wykonawcy wynikające z przepisów oraz dostarczenia Zamawiającemu 1 egzemplarza Instrukcji Ochrony w terminie do 7 dni od podpisania Umowy, b) zapewnienia właściwej ilości odpowiednio wyselekcjonowanych i przeszkolonych pracowników ochrony, c) jednolitego umundurowania i oznakowania pracowników ochrony, d) wyposażenie pracowników ochrony w odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania niniejszej umowy, np. w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej, latarki, apteczki, kamizelki odblaskowe lub w inne środki, określone odrębnymi przepisami, e) skutecznego i adekwatnego do zagrożeń nadzoru nad personelem ochrony, f) w sytuacji zagrożenia podejmowania interwencji uzbrojonej grupy interwencyjnej. 17. Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszelkich dopuszczalnych prawem działań przy zachowaniu maksymalnej staranności w zakresie wykonywanych usług ochrony, w tym w zakresie zapobiegania i udaremniania prób włamania, kradzieży, uszkodzenia lub dewastacji obiektów i urządzeń (lub ich części), będących własnością Zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sprzątania nieruchomości: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych: a) przecieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - 1 raz dziennie, b) przecieranie na wilgotno zewnętrznych poziomych powierzchni mebli - 1 raz dziennie, c) wycieranie na wilgotno drzwi - w miarę potrzeb min. 1 raz w tygodniu, d) wycieranie parapetów - 1 raz dziennie, e) odkurzanie mebli tapicerskich - 1 raz w miesiącu, f) mycie kaloryferów - w miarę potrzeb min. 1 raz w miesiącu, g) opróżnianie koszy, przetarcie na wilgotno i wymiana wkładów foliowych - 1 raz dziennie, h) opróżnianie niszczarek - 1 raz dziennie, i) umieszczanie odpadów w pojemniku na odpady zlokalizowanym na terenie przyległym do budynku - codziennie, j) przecieranie na wilgotno nóg krzeseł i stołów - w miarę potrzeb, min. 1 raz w tygodniu, k) usuwanie pajęczyn - wg potrzeb, l) mycie pionowych powierzchni mebli biurowych - w miarę potrzeb min. 1 raz na 2 tygodnie, m) mycie lodówki wg potrzeb - min. 1 raz na 2 tygodnie n) mycie okien - 4 razy w roku. Sprzątanie traktów komunikacyjnych: a) ręczne lub mechaniczne wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg - 1 raz dziennie, b) opróżnianie koszy, przetarcie na wilgotno i wymiana wkładów foliowych - 1 raz dziennie, c) wycieranie na wilgotno przeszklonych drzwi wejściowych do budynku - 1 raz dziennie, d) przecieranie na mokro powierzchni schodów - 1 raz dziennie, e) mycie barierek i poręczy - 1 raz dziennie, f) mycie drzwi oszklonych na korytarzach - w miarę potrzeb min. 1 raz w tygodniu, g) ręczne mycie cokolików oraz innych przyległych powierzchni pionowych związanych z posadzką - 1 raz w tygodniu, h) odkurzanie ram obrazów, gablot, itp. wiszących na ścianach - 1 raz w tygodniu, i) czyszczenie elementów dekoracyjnych - 1 raz w miesiącu. j) mycie okien - 4 razy w roku Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych przy użyciu środków dezynfekujących: a) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, biała armatura, wyposażenie sanitariatów, kosze na śmieci, deski sedesowe, parapety) - 1 raz dziennie, b) mycie powierzchni podłóg - 1 raz dziennie, c) mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - 1 raz w tygodniu lub częściej wg potrzeb, d) opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - 1 raz dziennie, e) mycie luster, mydelniczek, szczotek do muszli klozetowych, pojemników na szczotki i innego drobnego sprzętu przynależnego do sprzątanego sanitariatu - 1 raz dziennie, f) przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne - 1 raz dziennie, g) wlewanie do urządzeń sanitarnych płynów udrażniających - 1 raz w tygodniu, h) bieżące uzupełniania kostek wc. i) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych. j) mycie drzwi - 1 raz na tydzień k) mycie okien - 4 razy w roku Usługę sprzątania Wykonawca będzie wykonywał przy wykorzystaniu własnych środków czyszczących, dezynfekujących, itp. oraz przy użyciu własnych materiałów i narzędzi. Jedynie uzupełnianie papieru toaletowego i ręczników papierowych odbywało się będzie z wykorzystaniem materiałów dostarczanych na bieżąco przez Zamawiającego. Usługę sprzątania Wykonawca będzie wykonywał z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu i środków, w sposób fachowy, sprawny, dokładny, terminowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń. Koszty zużytej przez Wykonawcę wody i energii elektrycznej przy realizacji przedmiotu umowy ponosić będzie Zamawiający. Usługę sprzątania Wykonawca wykonywał będzie w pomieszczeniach zgodnie z załączonym Zestawieniem pomieszczeń i ich wyposażenia do utrzymania w czystości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PARASOL Sp. z o.o., 40-161 Katowice, Al. W. Korfantego 51/21, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72886,21

  • Oferta z najniższą ceną: 72886,21 / Oferta z najwyższą ceną: 156952,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.