To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 41866 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19955
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, krajowy numer identyfikacyjny
1060007000000, ul.
ul. Brzozowa
35,
00258
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 42 10 621, faks
022 42 10 633, e-mail
kornacka@cea.art.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cea.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ TUSZY I TONERÓW DLA POTRZEB CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AG.2601.08.2017.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt własny fabrycznie nowych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw (biur wizytatorów) rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału: a) Część I - Materiały biurowe, b) Część II - Tusze i tonery. 2. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość, niezmienność oraz jednolitość oferowanych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów przez cały okres realizacji umowy. Ze względów gwarancyjno - eksploatacyjnych drukarek i kserokopiarek nie dopuszcza się zamienników wskazanych rodzajów tuszy i tonerów. 3. Oferowane materiały biurowe oraz tusze i tonery muszą być: a) fabrycznie nowe, b) zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości, c) opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgoceniem itp. podczas transportu i składowania - dotyczy w szczególności materiałów, które z uwagi na złe zabezpieczenie i przechowywanie mogą stracić swoje właściwości. 4. Warunki dostawy: a) dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia cząstkowego przesłanego faksem lub e-mailem, b) w zamówieniu cząstkowym Zamawiający określi ilość i rodzaj zamawianych materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz wartość zamówienia zgodnie z złożoną ofertą, c) po skompletowaniu zamówienia każdorazowo towar jednorazowo zostanie dostarczony i złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wykaz lokalizacji, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia: - siedziba Zamawiającego - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa; - Państwowa Bursa Szkół Artystycznych, ul. Solna 12, 61-736 Poznań; - Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Miodowa 24, 00-246 Warszawa; - Szkoła Muzyczna I stopnia, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kilińskiego 16a, 88-100 Inowrocław; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. 3 Maja 50, 62-500 Konin; - Urząd Wojewódzki, ul. Grunwaldzka 15 pok. 537, 35-959 Rzeszów; - Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Sosnowa 9, 93-102 Łódź; - Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn; - Państwowa Bursa Szkół Artystycznych, ul. Wawrzyniaka 7B, 70-392 Szczecin; - Zespół Szkół Muzycznych, ul. Centrum E bl. 2, 31-913 Kraków; - Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Muzyczna 8, 20-620 Lublin; - Zespół Szkół Muzycznych, ul. Teatralna 16, 40-003 Katowice; - Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna, ul. Piłsudskiego 25, 50-044 Wrocław; - Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Strzelców Bytomskich 20, 45-084 Opole; - Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Rybna 11abc, 91-051 Łódź; - Zespół Szkół Muzycznych, ul. Partyzantów 21a, 80-254 Gdańsk; - Państwowa Szkoła Muzyczna, ul. Rynek Solny 2, 48-300 Nysa; - Państwowa Szkoła Muzyczna, ul. Narutowicza 39 b, 96-300 Żyrardów; d) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że około 70% przedmiotu zamówienia będzie dostarczone do jego siedziby - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa. 5. Kody CPV: a) 30.19.20.00-1 - wyroby biurowe, b) 30.19.70.00-6 - drobny sprzęt biurowy, c) 30.12.51.00-2 - wkłady barwiące, d) 30.12.51.10-5 - toner do drukarek laserowych/faksów. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty dostawy. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży pisemną (faks lub e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego rozpatrzy złożoną reklamację oraz dokona na własny koszt wymiany reklamowanych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów. 7. Termin realizacji zamówienia (dla obu części przedmiotu zamówienia): od dnia podpisania umowy do wyczerpania wartości umowy jednak nie dużej niż do dnia 31.12.2017 roku. 8. Warunki realizacji i rozliczeń finansowych: a) W ramach realizacji przedmiotu umowy podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych materiałów biurowych oraz tuszy i tonerów stanowią ilość prognozowaną. W przypadku zmiany ilości prognozowanej Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w minimum 80%. Przedmiotowa zmiana nie wymaga formy aneksu do umowy. b) Zamawiający w trakcie trwania umowy nie dopuszcza zmiany zaproponowanych poszczególnych cen jednostkowych. c) Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. d) W zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego strony dopuszczają zmianę ilości poszczególnych asortymentów przy zachowaniu cen jednostkowych i ogólnej wartości zawartej umowy. Dopuszczone zmiany ilościowe, o których mowa w zdaniu pierwszym nie stanowią zmiany przedmiotu umowy i nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. e) Rozliczenia będą odbywały się wieloetapowo, po każdorazowej dostawie - realizacji zamówienia cząstkowego. f) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia - zamówienia cząstkowego. Dopuszcza się aby formę protokołu, o którym jest mowa w zdaniu pierwszym pełnił dokument Wz. g) W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi: - niezgodności ilościowe lub jakościowe, - uszkodzenie lub zniszczenie opakowań lub znajdującej się w nich zawartości, dostarczonych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów wyszczególnionych w zamówieniu cząstkowym, Zamawiający ma prawo do zwrotu całej partii niezgodnego lub uszkodzonego asortymentu na koszt Wykonawcy. Zamawiający o zaistniałym fakcie powiadomi Wykonawcę pisemnie [faks lub e-mail]. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego od daty otrzymania faksu lub e-mail do dostarczenia na własny koszt właściwych materiałów biurowych lub tuszy i tonerów. h) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30192000-1
Dodatkowe kody CPV:
30197000-6,
30125100-2,
30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Materiały biurowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26462.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 37406,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Tonery |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77308.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 95919,09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.