Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Kielce: Przygotowywanie i podawanie posiłków dla uczestników kursów strażaków PSP i prowadzenie bufetu dla pracowników PSP wraz z dzierżawą pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia ogólnodostępnej stołówki
Numer ogłoszenia: 418570 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach , ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3681680, faks 041 3681663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i podawanie posiłków dla uczestników kursów strażaków PSP i prowadzenie bufetu dla pracowników PSP wraz z dzierżawą pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia ogólnodostępnej stołówki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się zamówienie ok. 11580 osobodni żywieniowych w ciągu 36 miesięcy obowiązywania umowy. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunkow zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia wymagania Wykonawca zobowiązany jest udokumentować minimum trzyletnie doświadczenie w branży gastronomicznej liczone na dzień wszczęcia niniejszego postępowania. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie daty wpisu do rejestru/ewidencji działalności gospodarczej oraz kodu Polskiej Klasyfikacji Działalności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej wykształcenie średnie w zakresie: dietetyk/technik technologii żywności/technik żywienia i gospodarstwa domowego na poziomie co najmniej szkoły średniej oraz tytuł mistrza w zawodzie kucharza albo wykształcenie wyższe w jednym z w/w zawodów. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie zaświadczenia ze szkoły, świadectwa, dyplomu lub oświadczenia o ukończeniu szkoły i posiadaniu tytułu mistrzowskiego. Wykonawca winien załączyć do oferty jeden wybrany przez siebie dokument na potwierdzenie posiadanego wykształcenia i jeden dokument na potwierdzenie tytułu mistrza w przypadku posiadania średniego wykształcenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku wykonawca powinien posiadać przychody netto ze sprzedaży w ostatnim roku obrotowym minimum 100 tys. złotych potwierdzone w sprawozdaniu finansowym. Należy załączyć do oferty Bilans, rachunek zysków i strat lub inny dokument jeżeli Wykonawca nie jest zobowiązany do składania sprawozdań finansowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (jego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), podpisany przez Oferenta lub jego pełnomocnika, 2) zaświadczenie ze szkoły/świadectwo/dyplom/oświadczenie o ukończeniu szkoły (do wyboru przez wykonawcę) w zakresie: dietetyk/technik technologii żywności/technik żywienia i gospodarstwa domowego na poziomie szkoły średniej wydane dla osoby pozostającej w dyspozycji Wykonawcy oraz oświadczenie lub zaświadczenie o posiadaniu tytułu mistrza w zawodzie kucharza (nie dotyczy w przypadku wykształcenia na poziomie szkoły wyższej) Niniejszy Punkt odnosi się do wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i stanowi jego uszczególowienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wysokość czynszu dzierżawnego - 20
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się waloryzację cen umownych. Szczegółowy opis waunków zmian opisano w siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.straz.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce, pok. 113 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup dwustanowiskowej myjni-dezynfektora z endoskanem, dodatkowych przyłączy endoskopowych oraz wózka transportowego dla endoskopów wraz z dystrybutorem jałowych folii ochronnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu rozwijania umiejętności i zdolności dla uczestników projektu pn: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA CZTERECH DWUDNIOWYCH WARSZTATÓW DLA PRACOWNIKÓW CENTRÓW USŁUG SPOŁECZNYCH, OŚRODKÓW POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ POWIATOWYCH CENTRÓW POMOCY RODZINIE
- Dostawa stymulatorów przeciwbólowych rdzenia kręgowego o stałym natężeniu prądu na potrzeby Klinicznego Oddziału Neurochirurgii i Chirurgii Kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla potrzeb pacjentów przebywających w SPZOZ w Głubczycach z uwzględnieniem diet i kaloryczności
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Usługi cateringowe na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Stalmierzu
- Wykonanie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Usługa wykonania i dostarczenia posiłków na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.