Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Poznań: Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 41849 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu , ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, faks 61 8212 359, 61 8233 451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.79.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane prawem aktualne dokumenty - załącznik nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 87a kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uzupełnienie informacji: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12 m-cy - PAKIET NR 1 - 5; 24 m-ce - PAKIET NR 6-10. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych - W zakresach wskazanych w sekcji III - dokumenty na zasadach w nich wskazanych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: odczynniki do analizatora parametrów krytycznych RapidLab348 na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora parametrów krytycznych RapidLab348 na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: odczynniki do oznaczania D-Dimeru, prokalcytoniny, niektórych przeciwciał i antygenów z zakresu mikrobiologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do oznaczania D-Dimeru, prokalcytoniny, niektórych przeciwciał i antygenów z zakresu mikrobiologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostałzamieszczony w załączniku do sIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: szkło laboratoryjne na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: gotowe zestawy do barwień, odczynniki do barwienia i inny asortyment na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gotowych zestawów do barwień, odczynników do barwienia i innego asortymentu na potrzeby Zakładu Patomorfologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostałzamieszczony w załączniku do sIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 przeciwciała, odczynniki chemiczne i akcesoria na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przeciwciał, odczynników chemicznych i akcesoriów na potrzeby Zakładu Patomorfologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: zestawy odczynnikowe do oznaczeń hemoglobiny glikowanej wraz dzierżawą analizatora na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń hemoglobiny glikowanej wraz dzierżawą analizatora na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7: odczynniki do oznaczeń metabolitów katecholamin, porfiryn i kwasu 5HIO wraz z materiałem kontrolnym na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do oznaczeń metabolitów katecholamin, porfiryn i kwasu 5HIO wraz z materiałem kontrolnym na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8: zestawy do oznaczeń składu kamienia moczowego na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do oznaczeń składu kamienia moczowego na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9: odczynniki do wykonywania badań w zakresie wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości wraz z programem informatycznym i sprzętem niezbędnym do zapisywania, analizy i archiwizacji danych na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do wykonywania badań w zakresie wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości wraz z programem informatycznym i sprzętem niezbędnym do zapisywania, analizy i archiwizacji danych na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10: NGAL - biomarker ostrego uszkodzenia nerek na potrzeby Oddziału Transplantologii i Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Urologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa NGAL - biomarkera ostrego uszkodzenia nerek na potrzeby Oddziału Transplantologii i Chirurgii Ogólnej z Pododdziałem Urologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku do SIWZ - formularz cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do posiadanego na własność zamkniętego systemu DiaMed do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą oprogramowania na okres 36 miesięcy - część II.
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząsteczek z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA DO OZNACZEŃ NARKOTYKÓW, LEKÓW I ALKOHOLU ETYLOWEGO METODĄ EMIT
- 43.2024 Sukcesywna dostawa odczynników do realizacji badania w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. "Wieloośrodkowe, otwarte badanie kliniczne (...) (ALLOVISTA)"
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.