eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4101 W LUBLIŃCU



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41849

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubliniec: CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4101 W LUBLIŃCU Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 4101, do kontaktów: GARBOWSKI, ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, fax 034 3520380, e-mail: przetargi@psk.mil.pl, przetargi@pulkspecjalny.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA OCHRONA OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4101 W LUBLIŃCU. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie całodobowej ochrony obiektów, mienia i osób Jednostki Wojskowej 4101 wraz z obiektami, mieniem i urządzeniami strzelnicy. Usługa musi być realizowana przez licencjonowanych pracowników ochrony I i II stopnia (SUFO-Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne)w całodobowym systemie zmianowym, w zakresie podanym szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 W Lublińcu przy ul. Sobieskiego 35. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.10.2005; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000,00zł. Zamawiający wymaga wniesienie - przed podpisaniem umowy - zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy P. z. p., posiadający koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia ( Ustawa z dn. 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ) oraz zespół licencjonowanych pracowników ochrony i spełniający wymogi określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie wła-ściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako spełniający ww. warunek zamawiający uzna kwotę środków pieniężnych lub kredytu co najmniej 1 000 000,00 złotych, 2)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w za-kresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej: kontraktowej i deliktowej z kwotą gwarantowaną nie mniejszą niż 1 000.000 złotych ( równowartość, jeżeli w walucie obcej wg kursu NBP z dnia zawarcia umowy). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych licencjonowanych pracowników ochrony oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako spełniający ww. warunek zamawiający uzna co najmniej 30 pracowników, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jako spełniający ww. warunek zamawiający uzna wykonanie przynajmniej jedno zamówienie przez okres co najmniej 6 miesięcy na rzecz jednego podmiotu sektora finansów publicznych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 3) wykaz co najmniej 30 osób, które będą wykonywać zamówienie ( licencjonowani pracownicy ochrony ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także data zawarcia umowy o pracę lub umowy cywilno prawnej i jej rodzaj,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 18/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.09.2005, godzina 09:30, JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101,ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, kancelaria Nr 2(blok logistyki - budynek Nr 6).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Drugą osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Andrzej Budny, tel. 034/3520537. 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.