eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie asysty technicznej i konserwacji oraz rozwoju oprogramowania Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu.



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Zabrze: Świadczenie asysty technicznej i konserwacji oraz rozwoju oprogramowania Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 41836 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie asysty technicznej i konserwacji oraz rozwoju oprogramowania Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: 1. Zamawiający powierza Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji Programu oraz usługi rozwoju Programu na warunkach opisanych w Umowie. 2. Usługa asysty technicznej i konserwacji, o której mowa w ust. 1 obejmuje: a) Udzielanie odpowiedzi na Zapytania Zamawiającego oraz pomoc i doradztwo w pełnym zakresie dotyczącym Programu w formie konsultacji telefonicznych (Hot-line) dla Administratorów i Liderzy Programu i administratora bazy danych Oracle, b) Świadczenie usług serwisowych polegających na usuwaniu wszelkich Błędów Programu zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego - na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do Umowy, c) Pomoc w formie konsultacji w usuwaniu we współpracy z Administratorem Programu nieprawidłowości i zakłóceń działania Programu wynikających z instalacji sprzętu lub oprogramowania oraz pomoc dla Administratorów w administrowaniu Programem. d) Aktualizację Programu określoną w Załączniku nr 3 do Umowy, wynikającą ze zmiany/wejścia w życie nowych powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz prawnych uregulowań dotyczących Zamawiającego lub, do których Zamawiający się stosuje lub uregulowań wewnętrznych Zamawiającego (tj. Zarządzenie Prezydenta Miasta, Uchwała Rady Miasta). e) Dostarczanie Zamawiającemu kolejnych wersji Programu lub jego Podsystemów i związanej z nimi Dokumentacji oraz przekazanie Zamawiającemu jednej kopii instalacji wraz z opisem na nośniku komputerowym, a także zainstalowanie Programu na życzenie Zamawiającego. Udzielenie Zamawiającemu praw do użytkowania powyższych. f) Wykonanie na żądanie Zamawiającego usług konserwacji Programu oraz baz danych Programu - na warunkach określonych w Załączniku nr 6 do Umowy. g) Przekazywanie na żądanie Zamawiającego wyników testowania tj. Scenariuszy Testowych do wykonanych w ramach Umowy Poprawek do Programu i Modyfikacji. h) Udostępnianie lub przekazanie oraz aktualizowanie Dokumentacji Programu w terminach, w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. i) Aktualizację Programu tak, by pracowały one prawidłowo na nowych, pojawiających się systemach operacyjnych firmy Microsoft, serwerach bazy danych, przeglądarkach ( Internet Explorer, Firefox, Chrome) oraz innych komponentach programowych niezbędnych do funkcjonowania Programów (przeglądarki internetowe, Java, itp.) z wyjątkiem elementów uzgodnionych przez strony na piśmie. j) Jedną, maksymalnie dwu dniową wizytę w siedzibie Zamawiającego pracownika Wykonawcy specjalizującego się w administrowaniu Systemem OTAGO, w przypadku gdy niemożliwe będzie zdalne udzielnie pomocy w zakresie wystąpienia krytycznych bądź wydajnościowych problemów z Programem. k) Optymalizację procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia wszystkich gwarantowanych przez Wykonawcę parametrów wydajnościowych Programu. l) Usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania Programu. 3. Usługa rozwoju Programu, o której mowa w ust. 1 obejmuje wykonywanie Modyfikacji Programu na żądanie Zamawiającego w ramach środków i do wysokości określonych w §9 ust. 3 Umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o.o., ,, ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 695018,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 915140,89

  • Oferta z najniższą ceną: 915140,89 / Oferta z najwyższą ceną: 915140,89

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO został zakupiony przez Urząd Miejski w Zabrzu w połowie 1998r. w wyniku postępowania przetargowego w trybie przetargu dwustopniowego. Rozwijany i aktualizowany w następnych latach przez Zakład Usług Informatycznych OTAGO z Gdańska jako jednostkę autorską posiadającą wyłączne prawa do tego systemu, jest on obecnie podstawowym systemem wspomagania zarządzania miastem Zabrze. Będąca przedmiotem niniejszego zamówienia usługa asysty technicznej i konserwacji oraz rozwoju oprogramowania Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu obejmuje swym zakresem: 1. Usługa asysty technicznej i konserwacji obejmuje: a) Udzielanie odpowiedzi na Zapytania Zamawiającego oraz pomoc i doradztwo w pełnym zakresie dotyczącym Programu w formie konsultacji telefonicznych (Hot-line) dla Administratorów i Liderzy Programu i administratora bazy danych Oracle, b) Świadczenie usług serwisowych polegających na usuwaniu wszelkich Błędów Programu zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego, c) Pomoc w formie konsultacji w usuwaniu we współpracy z Administratorem Programu nieprawidłowości i zakłóceń działania Programu wynikających z instalacji sprzętu lub oprogramowania oraz pomoc dla Administratorów w administrowaniu Programem. d) Aktualizację Programu wynikającą ze zmiany/wejścia w życie nowych powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz prawnych uregulowań dotyczących Zamawiającego lub, do których Zamawiający się stosuje lub uregulowań wewnętrznych Zamawiającego (tj. Zarządzenie Prezydenta Miasta, Uchwała Rady Miasta). e) Dostarczanie Zamawiającemu kolejnych wersji Programu lub jego Podsystemów i związanej z nimi Dokumentacji oraz przekazanie Zamawiającemu jednej kopii instalacji wraz z opisem na nośniku komputerowym, a także zainstalowanie Programu na życzenie Zamawiającego. Udzielenie Zamawiającemu praw do użytkowania powyższych. f) Wykonanie na żądanie Zamawiającego usług konserwacji Programu oraz baz danych Programu, g) Przekazywanie na żądanie Zamawiającego wyników testowania tj. Scenariuszy Testowych do wykonanych w ramach Umowy Poprawek do Programu i Modyfikacji. h) Udostępnianie lub przekazanie oraz aktualizowanie Dokumentacji Programu w terminach, w zakresie i na warunkach określonych w Umowie. i) Aktualizację Programu tak, by pracowały one prawidłowo na nowych, pojawiających się systemach operacyjnych firmy Microsoft, serwerach bazy danych, przeglądarkach (Internet Explorer, Firefox, Chrome) oraz innych komponentach programowych niezbędnych do funkcjonowania Programów (przeglądarki internetowe, Java, itp.) z wyjątkiem elementów uzgodnionych przez strony na piśmie. j) Jedną, maksymalnie dwu dniową wizytę w siedzibie Zamawiającego pracownika Wykonawcy specjalizującego się w administrowaniu Systemem OTAGO, w przypadku gdy niemożliwe będzie zdalne udzielnie pomocy w zakresie wystąpienia krytycznych bądź wydajnościowych problemów z Programem. k) Optymalizację procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia wszystkich gwarantowanych przez Wykonawcę parametrów wydajnościowych Programu. l) Usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania Programu. 2. Usługa rozwoju Programu, o której mowa w ust. 1 obejmuje wykonywanie Modyfikacji Programu na żądanie Zamawiającego. Jak wynika z powyższego zakresu świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oraz rozwoju wymusza konieczność dokonywania zmian i poprawek w zintegrowanych programach Systemu OTAGO z różnych powodów (usuwanie błędów wykrytych w trakcie eksploatacji, aktualizacja programów wynikająca ze zmiany przepisów prawnych), przy czym konieczność dokonania zmiany w jednym tylko programie pociąga za sobą konieczność dokonania zmian w innych programach czy też strukturze bazy danych z uwagi na zintegrowanie całości oprogramowania. Wykonanie tych usług wymaga dysponowania nie tylko odpowiednim zasobem ludzkim, ale faktycznym i prawnym dostępem do kodów źródłowych programów Systemu OTAGO oraz struktury bazy danych. Taki dostęp posiada tylko właściciel odpowiednich praw wynikających z odrębnych przepisów. Firma OTAGO z Gdańska jest aktualnie wyłącznym właścicielem praw autorskich na programy Systemu OTAGO wdrożone i eksploatowane w Urzędzie Miejskim w Zabrzu i wyłącznie firma OTAGO może być wykonawcą usługi asysty technicznej i konserwacji, gdyż tylko ona dysponuje faktycznymi i prawnymi zasobami dla należytego wykonania zamówienia. Biorąc pod uwagę zakres zamówienia oraz stan faktyczny i prawny przedmiotu zamówienia proponujemy wszczęcie postępowania o udzielenie na okres 1 roku zamówienia publicznego o nazwie Świadczenie asysty technicznej i konserwacji oraz rozwoju oprogramowania Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu. w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 PZP pkt.1 lit.b z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Postępowanie zmierzać będzie do udzielenia zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą: Zakład Usług Informatycznych OTAGO sp. z o.o. ul. Heweliusza 11 80-890 Gdańsk Tel. (58) 740-40-00 e-mail: info@otago.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.