Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wymiana stolarki okiennej drewnianej wg istniejącej architektury okien w lokalach stanowiących własność Gminy Olsztyn w budynkach zabytkowych i będących pod ochroną konserwatorską Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych, do kontaktów: Andrzej Jary, ul. Piłsudskiego 61a, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5333626, fax 089 5333937, e-mail: zlibk@zlibk.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zlibk.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; zarządzanie nieruchomościami na zlecenie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej drewnianej wg istniejącej architektury okien w lokalach stanowiących własność Gminy Olsztyn w budynkach zabytkowych i będących pod ochroną konserwatorską. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana (demontaż, osadzenie, obrobienie ościeżnic zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem, wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, dowóz na adres, wywiezienie stolarki zdemontowanej i inne roboty towarzyszące) stolarki okiennej drewnianej wg istniejącej architektury okien w lokalach stanowiących własność Gminy Olsztyn, w budynkach zabytkowych i będących pod ochroną konserwatorską 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikacty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP stolarki drewnianej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.30 - Instalowanie drewnianych framug i ram i okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 679, 47 m kw. powierzchni stolarki okiennej do wymiany 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 14 700,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać n. /w warunki: Wymogi ustawowe: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Doświadczenie zawodowe: 1. Realizują z należytą starannością w okresie 5 ostatnich lat prace jak w opisie przedmiotu zamówienia, 2. Zrealizowane prace muszą być potwierdzone dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (co najmniej 3 referencje) Potencjał kadrowy: Dysponują odpowiednią kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia, udokumentują dysponowanie co najmniej jedną osobą będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o profilu jak w zamówieniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez wykonawców zostawnie dokonana wg formy "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki zawarte w SIWZ, a w szczególności : Status prawny - wymagane dokumenty - aktuany odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, - dokument potwierdzający prawo osoby podpisyującej ofertę do występowania w imieniu firmy, Zdolność ekonomiczna i finansowa - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29.01.04 Prawo zamówień publicznych znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Zdolność techniczna Oświadczenie wykonawcy, że posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Secyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie ZLiBK Olsztyn ul. Piłsudskiego 61A, pok. 314 Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 12:00, Zakład Lokali i Budynków Komunalnych Olsztyn ul. Piłsudskiego 61A.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.08.2006.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja stacji transformatorowej J2 w budynku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- OBO 2024: Remont jezdni i chodników przy ul. Astronomów w Olsztynie
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
- "Prace konserwatorskie przy budynku Urzędu Miejskiego w Janowcu Wielkopolskim"
- "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Reczkowie Nowym - etap I"
- Roboty remontowo budowlane polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w zasobie własnym Szczecińskiego TBS
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.