eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów służbowych Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Przemyśl: Dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów służbowych Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 41833 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów służbowych Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych i ogumienia do pojazdów służbowych BiOSG; Część I - części zamienne do MOTOCYKL RIEJU MR4T 125, Część II - części zamienne do MOTOCYKL KTM 400 LC4-E, Część III - części zamienne do MOTOCYKL HONDA XL 125 SL, Część IV - Ogumienie do pojazdów, Część V - Ogumienie do motocykli, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby: a) Części zamienne były fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, w gatunku pierwszym, zapakowane i posiadające na opakowaniu oznaczenie numeru katalogowego; b) Części zamienne były oryginalne lub o porównywalnej jakości w rozumieniu § 2 pkt 21 i 22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08 października 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 198, poz. 1315) w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję; c) Ogumienie (opony i dętki) było fabrycznie nowe, nieregenerowane, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, homologowane na kraje UE, spełniające wymagania szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie oferowane opony w danym rozmiarze muszą pochodzić od tego samego producenta i posiadać taką samą rzeźbę bieżnika; d) Zamówienie było realizowane w formie sukcesywnych dostaw w ramach potrzeb Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie określa minimalnej wartości jednorazowego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych części w zależności od potrzeb, tj. Zamawiający nie ma obowiązku zakupienia wszystkich części wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ; e) Wykonawca udzielił pisemnej gwarancji na dostarczony asortyment na okres co najmniej 24 miesięcy liczony od daty dostarczenia go do siedziby Zamawiającego;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.10.00-0, 31.40.00.00-0, 31.50.00.00-0, 34.35.11.00-3, 19.51.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo jeżeli oferta lub załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Z treści pełnomocnictwa ma wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Do przedstawionego wzoru umowy zostaną wprowadzone wszystkie zobowiązania Wykonawcy wyłonionego w trakcie procedury i wynikające ze złożonej przez niego oferty. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych części w zależności od potrzeb, tj. Zamawiający nie ma obowiązku zakupienia wszystkich części stanowiących przedmiot zamówienia; - zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37-700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37-700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do MOTOCYKL RIEJU MR4T 125.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LINKA SPRZĘGŁA - 20 SZT; CZUJNIK STOP RĘCZNY - 20 SZT; ZESPÓŁ NAPĘDOWY (ŁAŃCUCH + 2 KOŁA ZĘBATE) - 20 SZT; WYŚWIETLACZ KILOMETRÓW - 8 SZT; CZUJNIK PRĘDKOŚCI W TYLNYM KOLE - 5 SZT; CZUJNIK STOP NOŻNY - 20 SZT; ŁOŻYSKO KOŁA PRZÓD - 30 SZT; ŁOŻYSKO KOŁA TYŁ - 30 SZT; AKUMULATOR 12V 4Ah XTX5L-BS (prawy plus) - 20 SZT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.10.00-0, 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do MOTOCYKL KTM 400 LC4-E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LINKA PRĘDKOŚCIOMIERZA 920MM 579.14.055.100 - 20 szt; LINKA SPRZĘGŁA 584.02.090.000 - 10 szt; ŁAŃCUCH NAPĘDOWY 503.10.265.118 - 20 szt; USZCZELNIACZ PIASTY TYLNEJ 32X52X7 0760325272 - 10 szt; USZCZELNIACZ ZĘBATKI PRZEDNIEJ 32X47X7 0760324771 - 10 szt; ŁOŻYSKO KOŁA 6904 2RSR- 50 szt; ŁOŻYSKO KOŁA 6205 2RSR - 50 szt; ŁOŻYSKO KOŁA 3205 2RSR - 25 szt; WŁĄCZNIK STOP NOŻNY 503.11.051.144 - 5 szt; ZĘBATKA PRZEDNIA 16 ZĘBÓW 580.33.029.016 - 20 szt; ZĘBATKA TYLNA 50 ZĘBÓW 583.10.151.050/30 - 20 szt; DŹWIGNIA HAMULCA RĘCZNEGO 502.13.020.000 - 5 szt; ZĘBATKA NAPĘDU LICZNIKA 503.14.050.000 - 15 szt; AKUMULATOR 12V 8Ah XTX9-BS (lewy plus)- 10 szt; WŁĄCZNIK STOP RĘCZNY 510.11.050.000 - 15 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.10.00-0, 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do MOTOCYKL HONDA XL 125 SL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKUMULATOR 6V 4Ah 6N4-2A-4 (prawy plus) - 10 szt; ŁOŻYSKO KOŁA 6301 2RSR - 60 szt; ŁOŻYSKO KOŁA 6302 2RSR - 60 szt; ŻARÓWKA KIERUNKOWSKAZÓW H034905212000 - 40 szt; ŻARÓWKA STOP-POSTÓJ 34906202670 - 50 szt; ŻARÓWKA REFLEKTORA 6V 35/36W - 100 szt; ŻARÓWKA KONTROLEK 6V 1,7W - 50 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.41.10.00-0, 31.50.00.00-0, 31.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ogumienia do pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPONA LETNIA 155/80 R13 79T - 36 szt; OPONA LETNIA 195/65 R15 91H - 28 szt; OPONA LETNIA 185/60 R14 82T - 12 szt; OPONA LETNIA 165/70 R14 81T - 40 szt; OPONA CAŁOROCZNA 205/70 R15 95S M+S - opona do eksploatacji w trudnym terenie - 4 szt; OPONA LETNIA 205/65 R16 107/105T - 16 szt; OPONA LETNIA 215/75 R17,5 126/124M - 4 szt; OPONA LETNIA 235/70 R16 106T - 8 szt; OPONA CAŁOROCZNA 205/65 R15C 102/100T - 8 szt; OPONA LETNIA 205/55 R16 91V - 16 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ogumienia do motocykli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DĘTKA 3.25-21 - 25 szt; DĘTKA 4.75-18 - 25 szt; DĘTKA 2.75-21 - 50 szt; DĘTKA 4.10-18 - 50 szt; OPONA MOTOCYKLOWA TERENOWA 130/80X18 72T - 20 szt; OPONA MOTOCYKLOWA TERENOWA 90/90X21 54T - 20 szt; OPONA MOTOCYKLOWA TERENOWA 2,75X21 57P - 20 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.10.00-1, 34.35.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.