eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawy w 2005 roku rafinowanych produktów z ropy naftowej i różnych produktów ropopochodnych - 7 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-17

POZYCJA 41832

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawy w 2005 roku rafinowanych produktów z ropy naftowej i różnych produktów ropopochodnych - 7 części zamówienia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Magdalena Kapsa, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 022 3149863, fax 022 3149900, e-mail: kapsa@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Mienia Wojskowego, Krzysztof Jazgarski, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 022 3149869, fax 022 3149900. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Mienia Wojskowego, Krzysztof Jazgarski, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 022 3149869, fax 022 3149900. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, tel. 022 3149869, fax 022 3149900. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy w 2005 roku rafinowanych produktów z ropy naftowej i różnych produktów ropopochodnych - 7 części zamówienia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2005 roku: rafinowanych produktów z ropy naftowej, kod CPV 23100000-8, w tym: paliwo Diesla kod CPV 23121200-3 E155-4 paliwo okrętowe kod MPS F-75 lub równoważne; olej silnikowy kod CPV 23123100-6 E155-4 olej do okrętowych silników spalinowych dużej mocy klasy API CD SAE 40 - Shell Gadinia 40 lub równoważny; oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów kod CPV 23123600-1 E155-4: olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany Shell Tellus T-46 lub równoważny; olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany Shell Turbo Oil T-46 lub równoważny; olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany Shell Turbo Oil T-68 lub równoważny; płyny do celów hydraulicznych kod CPV 23123610-4 E155-4 ciecz hydrauliczna Brayco 717 lub równoważna; środki zapobiegające zamarzaniu kod CPV 24661311-8 E164-0 dodatek zapobiegający krystalizacji wody w paliwach do turbinowych silników lotniczych kod NATO S-1745. Dostarczone produkty muszą spełniać określone wymagania jakościowe, pochodzić z bieżącej produkcji (roku realizacji dostaw), bez komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych oraz dodatków, mogących spowodować niedotrzymanie okresu gwarancyjnego, co powinno być odzwierciedlone w złożonej ofercie. Dostarczane produkty równoważne muszą być dopuszczone do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym stosowną aktualną Kartą Katalogową Służby MPS Marynarki Wojennej, która jest dostępna w siedzibie Zamawiającego do wglądu. Każda partia produkcyjna dostarczanego przedmiotu zamówienia podlega obowiązkowemu wojskowemu odbiorowi jakościowemu. Wojskowy odbiór jakościowy będzie realizowany (na koszt Wykonawcy): - w odniesieniu do produktu dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - pod nadzorem przedstawiciela 4 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego w specjalistycznym laboratorium producenta (lub w specjalistycznym laboratorium, posiadającym akredytację PCA) w zakresie wynikającym ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 1). - w odniesieniu do produktu dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej w państwie należącym do NATO - pod nadzorem Przedstawicielstwa Wojskowego Państwa - Wykonawcy w ramach procesu GQA zgodnie ze STANAG 4107. - w odniesieniu do produktu dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej w państwie nienależącym do NATO - pod nadzorem przedstawiciela 4 RPW na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis stanowi Załącznik B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki wojskowe na terenia całej Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 7 przedmiotów zamówienia o wartości 1.036.167,21 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy, zmniejszenia ilości planowanych dostaw nie więcej niż 10% w odniesieniu do każdej części zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 09.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla wszystkich części zamówienia łącznie: 120.500,00 PLN Wysokość wadiów dla poszczególnych części zamówienia przedstawia Załącznik B. Na dostarczone produkty Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż określony w Załączniku B. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za każdą wykonaną dostawę częściową produktu nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty złożenia dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający dokona oceny dołączonych do oferty wymaganych warunkami uczestnictwa dokumentów na podstawie kryterium: spełnia / nie spełnia. Odrębnie dla przedmiotów zamówienia określonych w każdej części niniejszego postępowania Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która otrzyma największą ilość punktów ( C0 ). Liczba punktów zostanie obliczona według wzoru: C0 = ( Cn : Cb ) x 100 gdzie: Cn - najniższa oferowana cena brutto zł za kg; Cb - cena brutto zł za kg oferty badanej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawcy muszą dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli Wykonawca składa ofertę na dostawę produktu objętego częścią zamówienia nr 1 - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu oferowanego produktu; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1, 4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 3 i 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy muszą złożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert. Łączna ilość posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej wykonawcy nie może być mniejsza od sumarycznej wartość dostaw oferowanych produktów. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy muszą złożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich z trzech lat dostaw przedmiotu oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Łączna wielkość wykonanych dostaw oferowanego produktu przedstawiona w wykazie nie może być mniejsza od 50% ilości przedmiotu tej części zamówienia do dostawy w 2005 r. W przypadku składania ofert na produkty równoważne w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu wydanego przez Szefa Służb Materiałowych Logistyki Marynarki Wojennej, potwierdzającego dopuszczenie oferowanego produktu do eksploatacji bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Służby MPS Marynarki Wojennej. Aktualne Karty Katalogowe Służby MPS Marynarki Wojennej (do wglądu) znajdują się u Zamawiającego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 56/P/MON/ZZŚM/PN/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: SIWZ dostępne do 28.09.2005 w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, pok. 209 lub zostanie wysłane pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy, cena - 20 PLN + koszty przesyłki Warunki i sposób płatności: Normy Obronne (NO) można odpłatnie uzyskać w Wojskowym Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji - 00-909 Warszawa, Pl. Piłsudskiego 4 na podstawie złożonego zamówienia, w którym należy podać nr NO, uzasadnienie do jakich celów norma jest potrzebna, adres odbiorcy normy. Karty Katalogowe Służby MPS Marynarki Wojennej dostępne (do wglądu) w siedzibie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.09.2005 w siedzibie Zamawiającego, ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, pok. 008 do godziny 13.45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.09.2005, godzina 14:00, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 007.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.12.00 (E155). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Paliwo Diesla - paliwo okrętowe kod MPS F-75 lub równoważne - oferowane paliwo okrętowe musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w Normie Obronnej NO-91-A268 oraz wymagania przedstawione w SIWZ. Wymagany okres gwarancyjny - 4 lata. Produkt dostarczany do Odbiorcy sukcesywnie transportem kolejowym. Pojemność znamionowa cysterny kolejowej ok. 60 m3. W przypadku oferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego paliwa do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 2/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej. Dostarczany produkt podlega zwolnieniu od podatku akcyzowego stosownie do ustaleń rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26.04.2004 r. w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego (Dz. U. Nr 97, poz. 966 ze zm.). 3) Zakres lub wartość: przewidywane do 9.12.2005 r. dostawy ww. paliwa wynoszą ok. 2.000.000 kg, Wymagane wadium - 100.000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: zgodnie z "Planem dostaw .." do 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00 (E155). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oleje silnikowe - olej do okrętowych silników spalinowych dużej mocy klasy API CD SAE 40 Shell Gadinia 40 lub równoważny - oferowany olej Shell Gadinia 40 lub równoważny musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w specyfikacji MIL-PRF-9000 H (SH) w zakresie określonym w SIWZ. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego oleju do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 15/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej. Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. Produkt dostarczany do Odbiorcy w opakowaniu bezzwrotnym Wykonawcy - transportem samochodowym. Preferowana pojemność opakowania jednostkowego nie większa niż 220 L. Dostarczany produkt podlega zwolnieniu od podatku akcyzowego stosownie do ustaleń rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26.04.2004 r. w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego (Dz. U. Nr 97, poz. 966 ze zm.). 3) Zakres lub wartość: przewidywane do 09.12.2005 r. dostawy ww. oleju wynoszą ok. 15.000 kg, Wymagane wadium - 3.500 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: zgodnie z "Planem dostaw .." do 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.36.00 (E155). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów - olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany Shell Tellus T-46 lub równoważny - oferowany olej Shell Tellus T-46 lub równoważny musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w specyfikacji MIL-PRF-17672 D w zakresie określonym w SIWZ. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego oleju do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 43/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej. Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. Produkt dostarczany w opakowaniu bezzwrotnym Wykonawcy - transportem samochodowym. Preferowana pojemność opakowania jednostkowego nie większa niż 220 L. 3) Zakres lub wartość: przewidywane do 9.12.2005 r. dostawy ww. oleju wynoszą ok. 2.520 kg, Wymagane wadium - 1.000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: zgodnie z "Planem dostaw .." do 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.36.00 (E155). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów - olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany Shell Turbo Oil T-46 lub równoważny - oferowany olej Shell Turbo Oil T-46 lub równoważny musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w specyfikacji MIL-PRF-17672 D w zakresie określonym w SIWZ. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego oleju do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 45/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej. Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. Produkt dostarczany w opakowaniu bezzwrotnym Wykonawcy - transportem samochodowym. Preferowana pojemność opakowania jednostkowego nie większa niż 220 L. 3) Zakres lub wartość: przewidywane do 9.12.2005 r. dostawy ww. oleju wynoszą ok. 4.500 kg, Wymagane wadium - 1.500 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: zgodnie z "Planem dostaw .." do 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.36.00 (E155). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów - olej hydrauliczny, naftowy, inhibitowany Shell Turbo Oil T-68 lub równoważny - oferowany olej Shell Turbo Oil T-68 lub równoważny musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w specyfikacji MIL-PRF-17672 D w zakresie określonym w SIWZ. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego oleju do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 46/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej. Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. Produkt dostarczany w opakowaniu bezzwrotnym Wykonawcy - transportem samochodowym. Preferowana pojemność opakowania jednostkowego nie większa niż 220 L. 3) Zakres lub wartość: przewidywane do 9.12.2005 r. dostawy ww. oleju wynoszą ok. 7.000 kg, Wymagane wadium - 2.500 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: zgodnie z "Planem dostaw .." do 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.36.10 (E155). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Płyny do celów hydraulicznych - ciecz hydrauliczna Brayco 717 lub równoważna - oferowana ciecz hydrauliczna Brayco 717 lub równoważna musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w specyfikacji MIL-DTL-17111 C w zakresie określonym w SIWZ. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca do oferty dołączy kopię dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego oleju do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 60/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej. Wymagany okres gwarancyjny - 3 lata. Produkt dostarczany w opakowaniu bezzwrotnym Wykonawcy - transportem samochodowym. Preferowana pojemność opakowania jednostkowego nie większa niż 220 L. 3) Zakres lub wartość: przewidywane do 9.12.2005 r. dostawy ww. oleju wynoszą ok. 3.500 kg, Wymagane wadium - 2.000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: zgodnie z "Planem dostaw .." do 09.12.2005. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.66.13.11 (E164). 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Środki zapobiegające zamarzaniu - dodatek zapobiegający krystalizacji wody w paliwach do turbinowych silników lotniczych kod NATO S-1745 - oferowany dodatek zapobiegający krystalizacji wody w paliwach do turbinowych silników lotniczych kod NATO S-1745 musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w Normie Obronnej NO-91-A264 w zakresie określonym w SIWZ. Wymagany okres gwarancyjny - 2 lata. Produkt dostarczany w opakowaniu bezzwrotnym Wykonawcy - transportem samochodowym. Preferowana pojemność opakowania jednostkowego nie większa niż 220 L. 3) Zakres lub wartość: przewidywane do 9.12.2005 r. dostawy ww. produktu wynoszą ok. 52.000 kg, Wymagane wadium - 10.000 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: od dnia podpisania umowy/terminu dostawy: zgodnie z "Planem dostaw .." do 09.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.