eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Utrzymanie w stałej sprawności technicznej przepompowni wód opadowych i roztopowych przyul. Brzechwy, ul. Kaliskiego, ul. Rejewskiego, ul. Grunwaldzkiej i Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Bydgoszcz: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej przepompowni wód opadowych i roztopowych przy: ul. Brzechwy, ul. Kaliskiego, ul. Rejewskiego, ul. Grunwaldzkiej i Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 418196 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Toruńska 174a, 85-830 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822723, faks 052 5822363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej przepompowni wód opadowych i roztopowych przy: ul. Brzechwy, ul. Kaliskiego, ul. Rejewskiego, ul. Grunwaldzkiej i Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 2 pkt. 10 UPZP polegająca na utrzymaniu w stałej sprawności technicznej przepompowni wód opadowych i roztopowych przy ul. Brzechwy, ul. Kaliskiego, ul. Rejewskiego - C.H.Auchan, ul. Grunwaldzkiej - Węzeł Zachodni i Al. Jana Pawła II - Carrefour w Bydgoszczy w roku 2010, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych we wzorze umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Przepompownie wód opadowych i roztopowych to kompletne przepompownie zbiornikowe posiadające: 1) układ hydrauliczny - dwie pompy zatapialne, 2) automatyczny układ sterowania. W zakresie utrzymania w stałej sprawności technicznej konstrukcji, instalacji i urządzeń przepompowni do wykonania jest następujący zakres prac: 1) przegląd i naprawa pomp, w szczególności: a) kontrola i przegląd pomp oraz ich drobne naprawy, b) kontrola przewodów tłocznych pomp (zasuwy, zawory, węże), c) kontrola poziomu zwierciadła ścieków, d) kontrola załączenia i wyłączenia pomp, e) kontrola głośności pracy pomp, f) czyszczenie wirników pomp, g) kontrola działania urządzeń dźwigowych, 2) przegląd instalacji i urządzeń elektrycznych, w szczególności: a) kontrola przewodów elektrycznych, b) kontrola ciągłości połączeń wyrównawczych, c) kontrola sygnalizacji w rozdzielni elektrycznej, potwierdzającej rodzaj pracy przepompowni, d) sprawdzenie licznika czasu pracy, e) sprawdzanie działania silników pomp przełącznikiem ręcznym, f) konserwacja szaf sterujących (wymiana bezpieczników, itp.), g) wykonywanie okresowych pomiarów skuteczności od porażeń i oporności izolacji kabli i przewodów, h) przeprowadzanie pomiarów oporności zerowania ochronnego oraz stanu izolacji, 3) czyszczenie komór czerpalnych wykonywane 2 razy w roku, 4) zabezpieczanie części metalowych przed korozją poprzez malowanie lakierem bitumicznym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.32.00.00 - Eksploatacja instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej utrzymaniu przepompowni wód opadowych, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,- (słownie: sto tysięcy 00/100)PLN, 2. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w szczególności minimum jednym pojazdem typu WUKO, 3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), w szczególności minimum jedną osobą, legitymującą się świadectwem kwalifikacyjnym E do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 15.000,- (słownie: piętnaście tysięcy 00/100) PLN, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium -spełnia/nie spełnia-, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1 SIWZ. 2. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1 SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki: Nr 1÷4 udziału w postępowaniu, określone w pkt. 10.1.1÷4 SIWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie, 2) warunek Nr 5 udziału w postępowaniu, określony w pkt. 10.1.5 SIWZ, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie, 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców warunki: Nr 1÷5 udziału w postępowaniu, określone w pkt. 10.1.1÷5 SIWZ, spełnia wykonawca. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 UPZP, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 1 UPZP, zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczeń i dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 UPZP. 6. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego. 7. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1 SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP. 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nr 1÷5, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 UPZP (zgodnie z treścią wzoru Zamawiającego), 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ); 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ); 4. na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt. 10.1.3 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ); 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4 SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ); 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (przedstawionego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 3) oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (zgodnie z treścią wzoru Zamawiającego). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w pkt. 16.5.1 SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP, składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub w imieniu wszystkich - pełnomocnik do ich reprezentowania, 3. wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP, składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagane dokumenty wykonawca składa zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty o których mowa w pkt. 11.1.6 SIWZ, zgodnie z przepisem § 2 rozporządzenia , o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie Zamawiającego. Odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w pok. 406/IV p. lub za pobraniem - w cenie 19,- PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 09:30, miejsce: pokój Nr 20 (kancelaria/parter) w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1. ds. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Janina Jodkowska - tel.: 52-582-23-22, 2. ds. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Bogna Klimczewska - tel.: 52-582-27-97. Termin otwarcia ofert w dniu: 14.12.2009 r. godz.: 09:35. Miejsce otwarcia ofert: pokój Nr 19 (parter) w siedzibie Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.