eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Gdańsk: Wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34.
Numer ogłoszenia: 418162 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339530 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana kanalizacji deszczowej wraz z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych przy budynku Domu Studenckiego Nr 2 zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 34 2. Zakres robót obejmuje a) Roboty sanitarne, w tym: - roboty przygotowawcze np. pomiarowe, rozebranie nawierzchni drogowej, - wykonanie wykopów i przekopów, w tym także próbnych pod projektowane rurociągi, - wykonanie wykopów pod studnie i wpusty, - demontaż rurociągów i studni, - ułożenie projektowanych przewodów kanalizacji deszczowej z rur PCV klasy S, - montaż projektowanych studni i wpustów deszczowych, - wymiana pionowych przewodów żeliwnych do wysokości 2,0 m powyżej poziomu terenu, - wykonanie prób i pomiarów, - prace towarzyszące, takie jak np. wywiezienie materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją, uporządkowanie terenu zagęszczeniem, wyrównaniem, odtworzeniem nawierzchni oraz posianiem trawy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. b) Roboty drogowe, w tym: - rozbiórka wszystkich istniejących nawierzchni drogowych z krawężnikami i nawierzchnią chodników przy budynku DS. nr 2 wraz z zjazdem z ul. Do Studzienki, - wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki, - roboty ziemne z pracami pomiarowymi, - wykonanie podbudowy z zagęszczeniem podłoża wraz ze wzmocnieniem podłoża gruntowego geosiatką o sztywnych węzłach, - wykonanie nawierzchni drogowej i miejsc postojowych częściowo z materiału z odzysku (płyty betonowe sześciokątne typu trylinka i płyty wielootworowe typu IOMB), pozostałej części z kostki betonowej gr. 8 cm oraz kostki kamiennej na wjeździe od ul. Do Studzienki, - wykonanie krawężników betonowych wraz z ławami, - wykonanie chodników wraz z obrzeżami, - wykonanie oznakowania pionowego, - wykonanie trawników, - regulacja pionowa studzienek, - wykonanie wszystkich prac wynikających z załączonych uzgodnień w tym uzgodnienia z ZDiZ w Gdańsku np. wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu itp., - prace towarzyszące, takie jak np. uporządkowanie terenu z zagęszczeniem, wyrównaniem, odtworzeniem nawierzchni oraz posianiem trawy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. c) W zakresie robót należy również ująć wszystkie roboty towarzyszące np. rozbiórkowe, zabezpieczające, porządkowe wykonanie pomiarów, prób, sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym w 2 egz. + 1egz. w wersji elektronicznej itp. 3. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 4. Wymagany okres gwarancji - minimum 36 miesięcy 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 6. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 7. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia wyrobu lub produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada nie gorsze od produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie nie gorsze właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wszystkie urządzenia i materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WPRD GRAVEL Sp. z o.o., Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1084156,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 519903,78

  • Oferta z najniższą ceną: 278645,20 / Oferta z najwyższą ceną: 561963,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.