eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regimin › Numer sprawy13/13. Nazwa zadaniaBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH W M. GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ZADANIE 1BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M ZADANIE 2WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Regimin: Numer sprawy: 13/13. Nazwa zadania: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH W M. GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO
Numer ogłoszenia: 418150 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Regiminie , Regimin 22, 06-461 Regimin, woj. mazowieckie, tel. 023 6811756, faks 023 6811756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.regimin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 13/13. Nazwa zadania: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH W M. GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH W M. GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA (część I) ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE PN 10 DN90mm p łącznej długości L=237,5 mb. Zaprojektowany wodociąg należy włączyć do istniejącej sieci PVC 110mm montując trójnik zel. koł. DN 100/80/100 oraz zasuwę żel. koł. DN 80mm. Za zasuwą DN 80 należy zamontować trójnik żel. koł DN 80/80/80 oraz zasuwę DN 80, odcinającą hydrant podziemny DN 80mm.(zamontowany na poboczu drogi). Na trasie zaprojektowanego rurociągu należy zamontować hydranty nadziemne DN 80 mm z zasuwami odcinającymi - szt. 2. Łącznie 3 hydranty. Wodociąg zaprojektowany jest wzdłuż pasa drogowego (droga gminna oraz droga wewnętrzna) i przewiduje się wymianę gruntu na całej długości wraz z zagęszczeniem warstwami. Rurociąg należy ułożyć na 15 cm podsypce z piasku. Wcinka będzie wykonywana w pasie drogi powiatowej - chodnik. Zaprojektowana sieć wodociągowa przebiega przez stanowisko archeologiczne w przypadku natrafienia na warstwy kulturowe lub obiekty archeologiczne będą musiały być przeprowadzone archeologiczne badania wykopaliskowe w miejscach, w których roboty ziemne związane z w/w inwestycją mogłyby doprowadzić do zniszczenia zabytków archeologicznych. W związku z powyższym, jeżeli zajdzie konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych będzie można aneksować umowę i przesunąć termin wykonania inwestycji o czas potrzebny na jej zrealizowanie. (część II) ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO Budowa przyłącza wodociągowego z rur PE HD 100 SDR 17 DN 50,40 i 32 mm PN 10 o łącznej długości 64,5 mb z włączeniem do istniejącej sieci z rur PVC DN 90mm. W miejscu włączenia zaprojektowana jest nawiertka DN90/50mm, a do poszczególnych lokali projektuje się odgałęzienia, montując trójnik z zasuwami odcinającymi. Trzpienie zasuw należy wprowadzić do powierzchni terenu i zamontować skrzynki domowe. W poszczególnych lokalach zaprojektowany jest zestaw wodomierzowy oraz zawór czerpalny stalowy ocynkowany DN 15mm. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót, (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 42.13.11.60-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1 i 2) w wysokości: 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych Wadium (zadanie 1): 1 500 zł słownie: tysiąc pięćset złotych Wadium (zadanie 2): 500 zł słownie: pięćset złotych W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium. Jeżeli na dwa zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu. Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia. 2) zaistnienia okoliczności po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu albo 3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. Zaprojektowana sieć wodociągowa (Zadanie 1) przebiega przez stanowisko archeologiczne w przypadku natrafienia na warstwy kulturowe lub obiekty archeologiczne będą musiały być przeprowadzone archeologiczne badania wykopaliskowe w miejscach, w których roboty ziemne związane z w/w inwestycją mogłyby doprowadzić do zniszczenia zabytków archeologicznych. W związku z powyższym, jeżeli zajdzie konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych będzie można aneksować umowę i przesunąć termin wykonania inwestycji o czas potrzebny na jej zrealizowanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY REGIMIN REGIMIN 22 06-461 REGIMIN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY REGIMIN REGIMIN 22 06-461 REGIMIN Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (część I) ZADANIE 1: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO O DŁ. OKOŁO 200M Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE PN 10 DN90mm p łącznej długości L=237,5 mb. Zaprojektowany wodociąg należy włączyć do istniejącej sieci PVC 110mm montując trójnik zel. koł. DN 100/80/100 oraz zasuwę żel. koł. DN 80mm. Za zasuwą DN 80 należy zamontować trójnik żel. koł DN 80/80/80 oraz zasuwę DN 80, odcinającą hydrant podziemny DN 80mm.(zamontowany na poboczu drogi). Na trasie zaprojektowanego rurociągu należy zamontować hydranty nadziemne DN 80 mm z zasuwami odcinającymi - szt. 2. Łącznie 3 hydranty. Wodociąg zaprojektowany jest wzdłuż pasa drogowego (droga gminna oraz droga wewnętrzna) i przewiduje się wymianę gruntu na całej długości wraz z zagęszczeniem warstwami. Rurociąg należy ułożyć na 15 cm podsypce z piasku. Wcinka będzie wykonywana w pasie drogi powiatowej - chodnik. Zaprojektowana sieć wodociągowa przebiega przez stanowisko archeologiczne w przypadku natrafienia na warstwy kulturowe lub obiekty archeologiczne będą musiały być przeprowadzone archeologiczne badania wykopaliskowe w miejscach, w których roboty ziemne związane z w/w inwestycją mogłyby doprowadzić do zniszczenia zabytków archeologicznych. W związku z powyższym, jeżeli zajdzie konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych będzie można aneksować umowę i przesunąć termin wykonania inwestycji o czas potrzebny na jej zrealizowanie. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót, (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 42.13.11.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (część II) ZADANIE 2: WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH DO BUDYNKU KOMUNALNEGO W M. GRZYBOWO Budowa przyłącza wodociągowego z rur PE HD 100 SDR 17 DN 50,40 i 32 mm PN 10 o łącznej długości 64,5 mb z włączeniem do istniejącej sieci z rur PVC DN 90mm. W miejscu włączenia zaprojektowana jest nawiertka DN90/50mm, a do poszczególnych lokali projektuje się odgałęzienia, montując trójnik z zasuwami odcinającymi. Trzpienie zasuw należy wprowadzić do powierzchni terenu i zamontować skrzynki domowe. W poszczególnych lokalach zaprojektowany jest zestaw wodomierzowy oraz zawór czerpalny stalowy ocynkowany DN 15mm. Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót, (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 42.13.11.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.