eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013 roku na terenie miasta Sosnowca.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013 roku na terenie miasta Sosnowca.
Numer ogłoszenia: 418044 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338936 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013 roku na terenie miasta Sosnowca..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Część I zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. Kalendarzy niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013 r. na terenie miasta Sosnowca. 1.2. Zakres przedmiotu dla części I zamówienia obejmuje wydruk KALENDARZA: -Nakład: 800 sztuk. -Format: A4. -Kolor : 4+4. -Kartek: 14, kolor 4+4. -Papier -kreda błyszcząca 180g, kolor 4+4. - Kalendarz winien być zszyty spiralą o długości 29 cm na dłuższej krawędzi, dziurka umożliwiająca powieszenie kalendarza. -Opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi). -W wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie. -Cały nakład w ilości 800 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. - Wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie PDF. -W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. 1.3. W razie stwierdzenia wad towaru Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 1.4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, Al. Zwycięstwa 20, pokój 405. 2. Część II zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. Informatorów niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013 r. na terenie miasta Sosnowca. 2.1.Zakres przedmiotu dla części II zamówienia obejmuje wydruk INFORMATORA: -Nakład: 1200 sztuk, -Format: A5, -Kolor : 4+4, -Okładka: kolor 4, kreda błyszcząca 300g, -Strony: 44, kolor 4, kreda błyszcząca 115g, -Zszyty. -Opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi). -W wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie. -Cały nakład w ilości 1200 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczony jednorazowo.- Wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie PDF. - W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. 2.2. W razie stwierdzenia wad towaru Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 2.3. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, Al. Zwycięstwa 20, pokój 405..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. Kalendarzy niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013 r. na terenie miasta Sosnowca.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI - B Spółka Jawna Krzysztof Boiński i Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2651,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych tj. Informatorów niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013 r. na terenie miasta Sosnowca.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia SILVEGDRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D., ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3264,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2592,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4404,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.