Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-25
Nowogard: Dostawa rozdrabniarko-kruszarki przeznaczonej do rozdrabniania pozostałości pozrębowych oraz remontu dróg leśnych.
Numer ogłoszenia: 418044 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Nowogard , ul. Radosława 11, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3920640, 3920646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rozdrabniarko-kruszarki przeznaczonej do rozdrabniania pozostałości pozrębowych oraz remontu dróg leśnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej rozdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do rozdrabniania pozostałości pozrębowych oraz remontu dróg leśnych. Wymagania techniczne: WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Maszyna przystosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy znamionowej wg normy ISO 14396 nie mniejszej jak 115 kW i nie większej jak 130 kW. 2. Maszyna fabrycznie nowa. 3. Rok produkcji 2012. WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: 1. Miejsce pracy - powierzchnie zrębowe, leśne drogi gruntowe, linie oddziałowe i pasy p. pożarowe. 2. Przeznaczona do: a) rozdrabniania pozostałości pozrębowych, b) renowacji dróg leśnych, c) mineralizacji pasów p. pożarowe, d) udostępniania linii oddziałowych, 3. Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE: 1. Szerokość robocza - min. 2500 mm 2. Głębokość robocza nie mniejsza niż 250 mm 3. Standardowa prędkość WOM - 1000 obr/min 4. Maksymalne chwilowe zapotrzebowanie mocy nie większe niż 130 kW. STANDARDOWE PARAMETRY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANCH PRZEZ PRODUCENTÓW: 1. Elementy robocze stałe (noże, frezy) zamocowane do bębna roboczego w osadach (z końcówkami widiowymi) i obracające się wokół własnej osi dla zapewnienia równomiernego ich zużycia (wymienne do pracy w lesie i na drogach). 2. Średnica bębna roboczego - min. 500 mm. 3. Obroty bębna roboczego w kierunku współbieżnym. 4. Ilość elementów roboczych zapewniająca całkowite pokrycie rozdrabnianej powierzchni ( nie mniej niż 90 sztuk). 5. Rama główna wzmocniona HARDOX do pracy w ciężkich warunkach. 6. Napęd z przekładni głównej dwustronny poprzez przekładnie łańcuchowe, pracujące w kąpieli olejowej. 7. Wbudowane dwa sprzęgła hydrauliczne - przeciążeniowe do zabezpieczenia układu przeniesienia napędu na bęben roboczy. 8. Przeciwnóż do kruszenia współbieżnego i przeciwbieżnego, zamocowany w ramie maszyny. 9. Regulacja głębokości mieszania kruszonej nawierzchni przy pomocy ustalania pozycji bębna ugniatającego, sterowanego oddzielnym układem hydraulicznym. 10. Cięgno hydrauliczne (śruba rzymska). 11. Wyposażenie - wał teleskopowo - przegubowy (Cardana) - dostosowany do mocy ciągnika. 12. Dodatkowy komplet frezów roboczych do pracy na drogach. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. 2. Książka serwisowa. 3. Karta gwarancyjna. 4. Katalog części zamiennych. 5. Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca kruszarkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 7. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu ówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych na terytorium Polski, odległość serwisu od siedziby Zamawiającego nie większa niż 300 km. 9. Dostawa maszyny nastąpi pod adres Zamawiającego wskazany w pkt. 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla jednego lub dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwocie: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych wynikających z tej ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/Nowogard/27
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowogard
ul. Radosława 11
72-200 Nowogard.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowogard ul. Radosława 11 72-200 Nowogard.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Wywóz nieczystości ciekłych ze zbiornika bezodpływowego w miejscowości Osowo
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
więcej: przetargi w Nowogardzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.