eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Dostawa rozdrabniarko-kruszarki przeznaczonej do rozdrabniania pozostałości pozrębowych oraz remontu dróg leśnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Nowogard: Dostawa rozdrabniarko-kruszarki przeznaczonej do rozdrabniania pozostałości pozrębowych oraz remontu dróg leśnych.
Numer ogłoszenia: 418044 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Nowogard , ul. Radosława 11, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3920640, 3920646.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rozdrabniarko-kruszarki przeznaczonej do rozdrabniania pozostałości pozrębowych oraz remontu dróg leśnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej rozdrabniarko - kruszarki przeznaczonej do rozdrabniania pozostałości pozrębowych oraz remontu dróg leśnych. Wymagania techniczne: WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Maszyna przystosowana do współpracy z ciągnikiem o mocy znamionowej wg normy ISO 14396 nie mniejszej jak 115 kW i nie większej jak 130 kW. 2. Maszyna fabrycznie nowa. 3. Rok produkcji 2012. WYMAGANIA EKSPLOATACYJNE: 1. Miejsce pracy - powierzchnie zrębowe, leśne drogi gruntowe, linie oddziałowe i pasy p. pożarowe. 2. Przeznaczona do: a) rozdrabniania pozostałości pozrębowych, b) renowacji dróg leśnych, c) mineralizacji pasów p. pożarowe, d) udostępniania linii oddziałowych, 3. Przewidywany okres eksploatacji 10 lat. GŁÓWNE PARAMETRY TECHNICZNE: 1. Szerokość robocza - min. 2500 mm 2. Głębokość robocza nie mniejsza niż 250 mm 3. Standardowa prędkość WOM - 1000 obr/min 4. Maksymalne chwilowe zapotrzebowanie mocy nie większe niż 130 kW. STANDARDOWE PARAMETRY WYBRANE Z KATALOGÓW OFEROWANCH PRZEZ PRODUCENTÓW: 1. Elementy robocze stałe (noże, frezy) zamocowane do bębna roboczego w osadach (z końcówkami widiowymi) i obracające się wokół własnej osi dla zapewnienia równomiernego ich zużycia (wymienne do pracy w lesie i na drogach). 2. Średnica bębna roboczego - min. 500 mm. 3. Obroty bębna roboczego w kierunku współbieżnym. 4. Ilość elementów roboczych zapewniająca całkowite pokrycie rozdrabnianej powierzchni ( nie mniej niż 90 sztuk). 5. Rama główna wzmocniona HARDOX do pracy w ciężkich warunkach. 6. Napęd z przekładni głównej dwustronny poprzez przekładnie łańcuchowe, pracujące w kąpieli olejowej. 7. Wbudowane dwa sprzęgła hydrauliczne - przeciążeniowe do zabezpieczenia układu przeniesienia napędu na bęben roboczy. 8. Przeciwnóż do kruszenia współbieżnego i przeciwbieżnego, zamocowany w ramie maszyny. 9. Regulacja głębokości mieszania kruszonej nawierzchni przy pomocy ustalania pozycji bębna ugniatającego, sterowanego oddzielnym układem hydraulicznym. 10. Cięgno hydrauliczne (śruba rzymska). 11. Wyposażenie - wał teleskopowo - przegubowy (Cardana) - dostosowany do mocy ciągnika. 12. Dodatkowy komplet frezów roboczych do pracy na drogach. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Instrukcja eksploatacji i obsługi w języku polskim. 2. Książka serwisowa. 3. Karta gwarancyjna. 4. Katalog części zamiennych. 5. Deklaracja zgodności CE/WE dopuszczająca kruszarkę do obrotu na terenie na terenie Unii Europejskiej. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Udzielona gwarancja obejmuje wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 7. Wykonawca zabezpieczy serwis techniczny w miejscu pracy przedmiotu ówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w złożonej ofercie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych na terytorium Polski, odległość serwisu od siedziby Zamawiającego nie większa niż 300 km. 9. Dostawa maszyny nastąpi pod adres Zamawiającego wskazany w pkt. 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla jednego lub dwóch operatorów w zakresie obsługi, bezpieczeństwa Pracy i konserwacji. Czas trwania szkolenia - jeden dzień roboczy podzielony na część teoretyczną i praktyczną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwocie: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych wynikających z tej ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/Nowogard/27
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowogard ul. Radosława 11 72-200 Nowogard.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowogard ul. Radosława 11 72-200 Nowogard.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.