eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkól Nr 51 w Warszawie..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-12

Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkól Nr 51 w Warszawie..
Numer ogłoszenia: 41790 - 2012; data zamieszczenia: 12.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329283 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 51, ul. Staffa 3/5, 01-891 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 834 58 54, faks 22 834 58 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół szkół publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkól Nr 51 w Warszawie...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkół nr 51 w Warszawie z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: część 1: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY, MROŻONKI część 2: WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE część 3: PRODUKTY ROLNE część 4: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE część 5: WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE część 6: RYBY część 7: NABIAŁ I WYROBY MLECZARSKIE 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr: 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7 do SIWZ, stanowiące FORMULARZ CENOWY. 3)Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z maksymalnym terminem przydatności do spożycia przewidzianym dla danego artykułu. Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać wysoką jakość pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. 4)Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych telefonicznie i potwierdzanych faksem lub pocztą elektroniczną. 5)Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, oraz na własny koszt i ryzyko. 6)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i potwierdzona faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 7) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 8)Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywczych, mleczarskich, i innych.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.00 - Produkty zbożowe 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.87.24.00 - Sól 15.89.22.00 - Ekstrakty warzywne 15.41.12.00 - Olej spożywczy 15.86.30.00 - Herbata 15.87.12.73 - Majonez 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00 - Jaja 03.14.40.00 - Produkty rolne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.31.10.00 - Ryby 15.51.10.00 - Mleko 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.83.31.00 - Desery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY, MROŻONKI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGMAR S.C. Piotr Duszyk, Marcin Duszyk, ul. Patriotów 110 lok. 311, 04-844 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18895,01

  • Oferta z najniższą ceną: 18895,01 / Oferta z najwyższą ceną: 22932,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUCHA Paweł Małachowski, Sadków Szlachecki 17, 05-622 Belsk Duży, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19528,23

  • Oferta z najniższą ceną: 19528,23 / Oferta z najwyższą ceną: 20061,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: PRODUKTY ROLNE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warzywa i Owoce K. Bis, J. Bis Sp. J., ul. Słowicza 15 m. 2, 02-170 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22463,12

  • Oferta z najniższą ceną: 22463,12 / Oferta z najwyższą ceną: 25529,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Mięsne MAKTON S.A., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40435,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40435,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40435,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia B. Peterek, M. Jankowska, M. Peterek, ul. Redutowa 48, 01-131 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5869,87

  • Oferta z najniższą ceną: 5869,87 / Oferta z najwyższą ceną: 6410,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: RYBY.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OVOTZER SERVICE S.C. Olgierd Gadziński, Grzegorz Dziewulski, ul. Telewizyjna 31A, 01-492 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4038,45

  • Oferta z najniższą ceną: 4038,45 / Oferta z najwyższą ceną: 6526,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: NABIAŁ I WYROBY MLECZARSKIE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGMAR S.C. Piotr Duszyk, Marcin Duszyk, ul. Patriotów 110 lok. 311, 04-844 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23560,41

  • Oferta z najniższą ceną: 23280,92 / Oferta z najwyższą ceną: 26309,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.