eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012r, Nr0 , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Końskie: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012r, Nr0 , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków..
Numer ogłoszenia: 417862 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326388 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich, ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 41 260 43 62 wew. 214, faks 41 260 43 62 wew.220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012r, Nr0 , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012 r. , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków. Rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe (orientacyjne) - obliczona na podstawie historii usług pocztowych Zamawiającego i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od planowanych ilości i będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Świadczenie usług pocztowych obejmuje w szczególności : -przesyłki listowe krajowe nierejestrowane, -przesyłki listowe krajowe nierejestrowane najszybszej kategorii, -przesyłki listowe krajowe rejestrowane najszybszej kategorii, -przesyłki listowe krajowe rejestrowane z potwierdzeniem odbioru, -przesyłki listowe krajowe rejestrowane najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, -przesyłki listowe zagraniczne nierejestrowane, -przesyłki listowe zagraniczne nierejestrowane najszybszej kategorii, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane najszybszej kategorii, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane z potwierdzeniem odbioru, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, -paczek, -zwrotów przesyłek niedoręczonych. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienie obejmują przesyłki o wagach: -do 50 gram gabaryt A i B, -ponad 50 gram do 100 gram gabaryt A i B, -ponad 100 gram do 350 gram gabaryt A i B, -ponad 350 gram do 500 gram gabaryt A i B, -ponad 500 gram do 1000 gram gabaryt A i B, -ponad 1000 gram do 2000 gram gabaryt A i B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym będą opłacane za pomocą opłaty z dołu - usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzania odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Wymagania szczególne: a. Terminy doręczania przesyłek pocztowych : - zgodnie z art. 47 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. , poz.1529) b. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczenia ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego w dni robocze. c. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych i innych (pocztowej książki nadawczej). Zasady wnoszenia opłat za świadczenia usług pocztowych: za pomocą opłaty z dołu uiszczane będą opłaty: w obrocie krajowym - za przesyłki listowe w tym przesyłki polecone, paczki pocztowe, przesyłki pobraniowe i przesyłki na warunkach szczególnych oraz usługi komplementarne, w obrocie zagranicznym - za przesyłki listowe paczki oraz usługi specjalne. Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako formy rozliczenia opłat, specjalnie oznakowanych opakowań Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stemplowanie opakowań pieczęcią, której wzór będzie ustalony z Wykonawcą, Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi faktury na podstawie dokumentów nadanych i zwróconych przesyłek w terminie do 7- go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktyczne nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym ofert, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zmiana cen może dokonać się wyłącznie w przypadku ich akceptacji przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, w sposób określony w ustawie z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe ( Dz. U. 2012 r., poz. 1529), co nie wymaga aneksowania umowy, Ceny określone w Formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik do oferty muszą zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę Należności wynikające z faktury, zamawiający ureguluje przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku Wykonawcy Usługi pocztowe będą świadczone na całym obszarze Polski oraz poza granicami Polski. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamację, musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz istotnymi postanowieniami umowy. Zamawiający będzie nadawał przesyłki samodzielnie w punkcie wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie miasta Końskie i miasta Stąporkowa. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informację jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zestawienie przesyłek poleconych i innych będzie sporządzone w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy ( w pocztowej książce nadawczej). Wykonawca zobowiązany jest zapewni bezpłatne formularze potwierdzenie odbioru. Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek z zawartością decyzji w trybie Kodeksu postępowania administracyjnego ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.); znaczna większość przesyłek nadawanych przez PUP w Końskich to przesyłki z taką zawartością. Zamawiający będzie korzystał z wzoru Zwrotnego Potwierdzenia Odbioru zgodnego z wymaganiami Kodeksu postępowania administracyjnego, a Wykonawca będzie stosował się do jego zapisów oraz doręczał przesyłki na specjalnych zasadach zgodnie z obowiązującymi w dniu dostarczenia przesyłki przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego. Zamawiający w ramach zamówienia będzie nadawał przesyłki wymagające zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kpa, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego. Znak opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga aby na przesyłkach przeznaczonych do nadania oraz dokumentach nadawczych umieszczane były napisy, nadruki identyfikujące jednoznacznie Zamawiającego jako Nadawcę, Zamawiający nie dopuszcza aby na dowodzie nadania przesyłki figurował inny podmiot niż Zamawiający ( typu loga podwykonawców, stemplowanie przesyłek pieczęcią tzw. opłata pobrana inną niż ustalony wzór). Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w rozporządzeniu w sprawie reklamacji usługi pocztowej. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego. Wykonawca odpowiada za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej niezależnej od Wykonawcy i niemożliwej do przewidzenia. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Określone w nim rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami ustawy Prawo pocztowe oraz regulaminami poszczególnych usług Wykonawcy. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, której Istotne postanowienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Ustalenia i decyzje dotyczące bieżącego wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca wskazuje numery telefonów kontaktowych i numery faxu oraz inne dane kontaktowe niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo pocztowe i regulaminach usług Wykonawcy. Przepisy regulujące zakres usługi : -Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( j. t Dz. U z 2014 r., poz. 121 ) -Ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r., poz.1529) -Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej ( Dz. U. z 2013r., poz. 1468) -Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013r., poz. 545) -Światowa Konwencja Pocztowa - Międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 206, poz. 1494 ), Regulamin Poczty Listowej ( Dz. U. z 2007r. , Nr 108, poz. 744) - Regulaminu dotyczącego paczek pocztowych , - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) Miejsca nadawania przesyłek przez Zamawiającego : Końskie i Stąporków. Termin realizacji zamówienia : od dnia 01.01.2015r. do dnia 31.12.2015r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158483,25

  • Oferta z najniższą ceną: 158483,25 / Oferta z najwyższą ceną: 158483,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.