eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Kurzętnik oraz jednostek organizacyjnych na lata 2011-2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-23

Kurzętnik: Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Kurzętnik oraz jednostek organizacyjnych na lata 2011-2015
Numer ogłoszenia: 417854 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362106 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 056 4748282, faks 056 4748284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa budżetu Gminy Kurzętnik oraz jednostek organizacyjnych na lata 2011-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje kompleksową obsługę budżetu Gminy Kurzętnik w tym niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy: 1) Urząd Gminy Kurzętnik, REGON 000538260, NIP 877-10-02-685, 2) Gminne Centrum Kultury ul. Kościuszki 17 Kurzętnik REGON 511402830, NIP 877-14-08-200, 3) Gminna Biblioteka Publiczna ul. Kościuszki 17 Kurzętnik REGON280351389, NIP 877-14-57-144, 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 8 Kurzętnik REGON 511402852, NIP 877-14-12-147, 5) Zespół Szkół w Kurzętniku ul. Grunwaldzka 37 Kurzętnik REGON 870497550, NIP 877-14-56-831, 6) Szkoła Podstawowa im.Orła Białego w Brzoziu Lubawskim REGON 001212320, NIP 877-14-57-078, 7) Szkoła Podstawowa w Tereszewie REGON 001212342, NIP 877-14-056-848, 8) Zespół Szkół w Marzęcicach REGON 280228306, NIP 877-14-56-765. Zakresem zamówienia jest również obsługa innych jednostek niż wymienione wyżej, których konieczność obsługi wystąpi w związku z realizacją zadań przez Gminę Kurzętnik w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie Banku wybranego w niniejszym postępowaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy i wyżej wymienionych jednostek. 2) Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb. 3) Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 4) Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków. 5) Realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej, sporadycznie papierowej. Polecenia przelewów przekazywane w formie elektronicznej do godziny 16:00 powinny być realizowane w tym samym dniu. 6) Sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień. 7) Bezpłatne wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, b) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, c) tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, e) składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, f) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, g) wydruk wyciągów bankowych niewymagających stempla bankowego, h) generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, i) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, j) umożliwienie użytkownikom dysponowania podpisem elektronicznym służącym jedynie do czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej, k) zapewnienie wsparcia informatycznego w razie awarii programu, l) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, m) sporządzanie historii rachunków na żądanie jednostek, n) dwustopniowy poziom zatwierdzania przelewów do wypłaty (kierownik jednostki + księgowy), o) w zakresie bezpieczeństwa- dostęp wszystkich użytkowników do systemu uzyskany na podstawie hasła oraz wykonanie operacji wymagających dodatkowego zabezpieczenia w postaci używania karty procesorowej wraz z kodem PIN (w szczególności: podpisywanie przelewów bankowych, wysyłanie przelewów do realizacji w banku), p) umożliwienie Skarbnikowi lub Zastępcy Skarbnika dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek, 8) Oprocentowanie środków na rachunkach jednostek ustalane jest w oparciu o WIBID 3M 9) Oprocentowanie lokat overnight każdego dnia po godz. 16:00 określone w oparciu o stawkę WIBID 6M. 10) Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych. 11) Automatyczny przelew środków każdego dnia na lokatę overnight po godz. 16:00, w przypadku, kiedy oprocentowanie na lokacie overnight będzie wyższe niż oprocentowanie środków na rachunku bieżącym. Przelew dotyczy środków na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego (konsolidacja). 12) Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy. 13) Uruchomienie z dniem 1 stycznia 2011r. punktu obsługi kasowej (m.in. wpłat i wypłat) w miejscowości Kurzętnik, który czynny będzie w godzinach urzędowania Urzędu Gminy w Kurzętniku 14) Udzielenie, obsługa i oprocentowanie kredytu, w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy i spłacanego do końca roku budżetowego (kalendarzowego tj. 31 grudnia do wysokości limitu uchwalanego uchwałą Rady Gminy w Kurzętniku na dany rok budżetowy ( w roku 2011, 2012, 2013, 2014, 2015) jest to kwota 1.500.000 zł). Bank nie będzie pobierał prowizji z tytułu udzielenia kredytu krótkoterminowego oraz innych opłat związanych z jego uruchomieniem. Oprocentowanie kredytu określone w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększone o marżę Banku (marża stała w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. Odsetki od wielkości faktycznego zadłużenia, naliczane są na bieżąco i co miesiąc pobierane przez bank z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. Spłata kredytu lub pomniejszenie zadłużenia następuje automatycznie z bieżących wpływów na rachunek Gminy. 15) Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu: a) otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, b) wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, c) potwierdzenia salda na rachunkach bankowych, d) sporządzania wyciągów bankowych, e) realizację poleceń przelewu: - w tym samym banku w wersji papierowej - bez opłat i prowizji - w tym samym banku w wersji elektronicznej za pomocą systemu home banking - bez opłat i prowizji f) wpłat i wypłat gotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy Kurzętnik, g) wpłat bezgotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy Kurzętnik, h) wydawania opinii i historii rachunków bankowych, i) potwierdzenie stanu środków na rachunku na 31 grudnia każdego roku, j) zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, k) potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Brodnicy, ul. Kamionka 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181092,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.