eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzedu Pracy w Lubartowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-11

Lubartów: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzedu Pracy w Lubartowie.
Numer ogłoszenia: 41780 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20842 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie, ul. Juliusza Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 20 02, faks 0-81 852 65 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzedu Pracy w Lubartowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (inne niż podane z nazwy przez Zamawiającego), 100% fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne. Część II: Sukcesywna dostawa tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (inne niż podane z nazwy przez Zamawiającego), 100% fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: -udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, taśmy i tusze do wyczerpania środka barwiącego -pokrycia kosztów naprawy drukarki lub kopiarki gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna i głowicy) lub kopiarki będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20524,82

  • Oferta z najniższą ceną: 20524,82 / Oferta z najwyższą ceną: 29230,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRINT Maciej Mamel, ul. Kotomierska 7, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16991,61

  • Oferta z najniższą ceną: 16991,61 / Oferta z najwyższą ceną: 61917,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.