To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-11
Lubartów: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzedu Pracy w Lubartowie.
Numer ogłoszenia: 41780 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20842 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie, ul. Juliusza Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 20 02, faks 0-81 852 65 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzedu Pracy w Lubartowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (inne niż podane z nazwy przez Zamawiającego), 100% fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne. Część II: Sukcesywna dostawa tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (inne niż podane z nazwy przez Zamawiającego), 100% fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: -udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, taśmy i tusze do wyczerpania środka barwiącego -pokrycia kosztów naprawy drukarki lub kopiarki gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna i głowicy) lub kopiarki będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20524,82
Oferta z najniższą ceną: 20524,82 / Oferta z najwyższą ceną: 29230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRINT Maciej Mamel, ul. Kotomierska 7, 86-010 Koronowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16991,61
Oferta z najniższą ceną: 16991,61 / Oferta z najwyższą ceną: 61917,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.