Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-04
Ruda Śląska: Remont w budynku Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ przy ul. Szpaków 33 w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 417738 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Specjalistyczna SP ZOZ , ul. Szpaków 33, 41-705 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3403980, faks 032 2420 954.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.specjalistyka.laborex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w budynku Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ przy ul. Szpaków 33 w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont w budynku Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ przy ul. Szpaków 33 w Rudzie Śląskiej obejmuje: roboty murarskie, murowe i wyburzenie, roboty w zakresie okładziny tynkowej, malarskie, kładzenie i wykładanie podłóg, ścian, instalowanie urządzeń grzewczych, roboty w zakresie wentylacyji i klimatyzacji, roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, instalowanie okablowania komputerowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy; tj.: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 porównywalne roboty budowlane polegające na: wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości minimum 150 000,- zł brutto każda. Budynek użyteczności publicznej - w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności konstrukcyjno budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 5) Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8) Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 9) Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.specjalistyka.laborex.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Specjalistyczna SP ZOZ ul. Szpaków 33, 41-705 Ruda Śląska - siedziba Zamawiającego, I piętro - pokój administracyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 16:00, miejsce: Przychodnia Specjalistyczna SP ZOZ, ul. Szpaków 33, 41 - 705 Ruda Śląska, I piętro - pokój administracyjny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest wspólnie przez dwóch Zamawiających: 1)Przychodnię Specjalistyczną Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpaków 33, 41-705 Ruda Śląska i 2)Poradnię Medycyny Pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Szpaków 33, 41-705 Ruda Śląska Podmiotem upoważnionym w imieniu Zamawiających do przeprowadzenia postępowania o udzielnie zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz jest Przychodnia Specjalistyczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, reprezentowana przez Kierownika Przychodni Adama Rozewicza, zgodnie z zawartym Porozumieniem..
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Ks. Niedzieli 51 B w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa medycznego ciekłego azotu do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Cegielnianej 30 w Rudzie Śląskiej
- Ad.261.2.2024 REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Przyjaźnie, sensorycznie - integracyjny plac zabaw dla wszystkich na terenie MP nr 43
- Przebudowa placu zabaw Wesoły Zakątek przy Szkole podstawowej nr 3 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.