Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-15
Kołaczyce: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 417712 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołaczyce , Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 13 4460258, faks 13 4460258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce w sezonie zimowym 2013/2014. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna usługi zawarta jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. W na drogach gminnych i lokalnych zakres usługi wchodzi: 1) Odśnieżanie dróg gminnych ciągnikiem rolniczym z odpowiednim osprzętem przystosowanym do odśnieżania bądź samochodem przystosowanym do odśnieżania - na drogach gminnych nadających się do użycia takiego sprzętu. 2) Odśnieżanie chodników odśnieżarką bądź ciągnikiem przystosowanym do tego celu. 3) Odśnieżanie dróg o nawierzchni bitumicznej oraz chodników przy pomocy ciągnika z pługiem i lemieszem gumowym. 4) Dostawa żużla paleniskowego, mieszanki piasku z solą i mieszanki żużla z piaskiem i solą - na potrzeby likwidacji śliskości w miejsca wskazane przez zamawiającego (strome podjazdy, zakręty itp.) oraz w określonych ilościach. 5) W sytuacjach ekstremalnych (marznąca mżawka itp.) zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg wskazanych przez Zamawiającego. 6) Zwalczanie śliskości przez posypywanie dróg wskazanych przez Zamawiającego. 7) Wywóz śniegu na Błonie w Kołaczycach - z placów, skrzyżowań, dróg i chodników w sytuacji uniemożliwiającej dalsze odśnieżanie tych miejsc. 4. Od Wykonawcy usługi wymaga się: 1) Gwarancji prowadzenia prac w bardzo niekorzystnych warunkach atmosferycznych we wszystkie dni tygodnia, 2) Dyspozycyjności i zapewnienia jak najkrótszego czasu organizacji pracy od czasu zaistnienia potrzeby realizacji usługi bądź powiadomienia, 3) Ponadto, każdy oferent zobowiązany jest podać sposób jak najszybszego kontaktu (telefon, tel. komórkowy), wymienić posiadany sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymienić wykonane usługi o podobnym rodzaju ze wskazaniem zamawiającego (pkt.8, 9, 10 Formularza Ofertowego). 5. Przedmiot zamówienia obejmuje drogi gminne i lokalne stanowiące własność komunalną na terenie następujących miejscowości: A. Kołaczyce. B. Nawsie Kołaczyckie. C. Sowina. D. Bieździedza. E. Bieździadka. F. Lublica. G. Sieklówka. H. Krajowice. 6. Harmonogram odśnieżania dla poszczególnych miejscowości, wskazujący konkretne drogi gminne wraz z zakresem kilometrów oraz określający kolejność odśnieżania konkretnych dróg stanowić będzie załącznik do umowy w przedmiocie niniejszego zamówienia. 7. Dopuszcza się podzlecanie wykonania usługi w określonych miejscowościach lub ich częściach. Oferent w odpowiednim miejscu Formularza Ofertowego wskaże podwykonawcę i proponowany rejon powierzenia wykonania usługi. 8. Wykonawca usługi ponosi odpowiedzialność z tytułu nienależytej staranności wykonywania usługi przez podwykonawcę. 9. W przypadku uszkodzenia nawierzchni drogi czy chodnika, Wykonawca usługi zobowiązany jest do przywrócenia jej do stanu pierwotnego. 10. Za wszelkie ewentualnie wynikłe szkody związane z zimowym utrzymaniem dróg - w stosunku do dróg, jak i w stosunku do osób trzecich - pełną odpowiedzialność będzie ponosić Wykonawca.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełnić następujące warunki: wykaże, że dysponuje odpowiednim sprzętem, tj minimum: ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 45 KM wyposażony w pług - 4 szt., samochód wywrotka wyposażona w pług - 2 szt., ciągnik przystosowany do odśnieżania chodników - 1 szt. spycharka - 1 szt. odśnieżarka - 1 szt. piaskarka - 1 szt. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wskazać sprzęt, którym dysponuje
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) Zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze nie zależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 3) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu usługi objętej umową; 5) W sytuacji zmiany stawki podatku VAT, gdzie zmiana treści umowy będzie polegała na wprowadzeniu nowej obowiązującej stawki VAT przy utrzymaniu ustalonej wysokości ceny ryczałtowej brutto; 6) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kołaczycach, ul. Rynek 1, 38-213 Kołaczyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nawsie Kołaczyckie i rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Nawsiu Kołaczyckim
- Rozbudowa sieci wodociągowej w Nawsiu Kołaczyckim
- Utrzymanie dróg i składów w Nadleśnictwie Kołaczyce w roku 2024
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.