eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Remont nawierzchni gminnych dróg gruntowych destruktem i gruzem betonowym na terenie gminy Słupno w 2012r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Słupno: Remont nawierzchni gminnych dróg gruntowych destruktem i gruzem betonowym na terenie gminy Słupno w 2012r.
Numer ogłoszenia: 417538 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupno , ul. Miszewska 8A, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 024 2619529, faks 024 2612977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni gminnych dróg gruntowych destruktem i gruzem betonowym na terenie gminy Słupno w 2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni gminnych dróg gruntowych destruktem i gruzem betonowym na terenie gminy Słupno w 2012r. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został podzielony na dwie części, zgodnie z Rozdz. II ust. 3 SIWZ. Poszczególne części zamówienia obejmują wykonanie następujących prac: Część 1 - Remont nawierzchni dróg gruntowych tłuczniem z gruzu betonowego: -mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I - IV z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego, -podbudowę z kruszywa betonowego (frakcja 0 - 31,5mm) - po zagęszczeniu warstwa o grubości 15 cm, -wypełnienie ubytków nawierzchni gruzem oraz jego zagęszczenie i wyrównanie. Część 2 - Remont nawierzchni dróg gruntowych destruktem: - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I - IV z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego, - skropienie podłoża emulsją asfaltową, - położenie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr.5 cm z zagęszczeniem mechanicznym. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. 4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. UWAGA: Podstawą do określenia ceny ryczałtowej dla przedmiotu zamówienia ( dla każdej z części) są prace wyspecyfikowane w ust. 3 z uwzględnieniem jednostek przedmiarowych z Rozdz. II ust. 3 (tabela) oraz wizja lokalna..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenie wskazujące jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, tj. wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, b) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, d) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Słupno, ul. Miszewska 8a , 09-472 Słupno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Słupno, ul. Miszewska 8a , 09-472 Słupno - Sekretariat - pokój Nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni dróg gruntowych tłuczniem z gruzu betonowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cekanowo - Konwaliowa 5A ( zjazd do posesji) - 50 mb x 3 m - 150 m2 Nowe Gulczewo: 1. Kmicica ( od posesji nr 50) - 75 mb x3,5m - 260 m2 2. Sarmacka skrzyżowanie z Podbipięty - 180 m2 3. Sobieskiego -skrzyżowanie z Podbipięty - 200 m2, Sobieskiego 15 do ul. Bohuna - 160 mbx3,5m - 560 m2 4. Przesmyk przed posesją 11 i 12 - 140 m2 5. Wiśniowieckiego 8 przed posesją - 10 mb x 2,0 m - 20 m2 Razem 1360 m2 Słupno: 1. Smocza ( ok.25%), wyrównanie i uzupełnienie tłuczniem zadoleń - 500 mb x3,5m - 400 m2, Skrzyżowanie z ul. Bajkową - 100 m2 2. Jabłoni pos.10-12,26 100 mbx3,0m 300 m2 3. Źródlana 40 mb x 3,0 m 120 m2 4. Zielna (skrzyżowanie ze Żurawią) 60 mb x 3,0 m 180 m2 Razem - 700 m2 Mijakowo: Do posesji 22 160 mb x 3 m, 30 mb x 3 m - 570 m2 Rydzyno: Droga nr 35/5,42/2,46/2,53/4 145 mb x3 m - 435 m2 Razem 435 m2 Stare Gulczewo: sięgacz - dz.nr 28/1 75 m2 Razem 75 m2 Mirosław: 1. Zjazd z drogi asfaltowej w gruntową przy granicy z Białkowem - 15 mb x 3m - 45 m2 2. Mirosław - Białkowo o długości 20 mb x 4 m - 80 m2 Razem 125 m2 Ogółem 3415 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni dróg gruntowych destruktem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cekanowo: 1. Ceglana - 160 mb x 4 m - 640 m2 2. Św. Huberta sięgacz - 160 mb x 3 m - 480 m2 Razem 1120 m2 Nowe Gulczewo: 1. Husarska ( od ul Szlacheckiej do ul. Przesmyk) - 60 mb x4,0m - 240 m2 2. Bohuna 3 - 30 mb x 3,5m - 105 m2 3. Sobieskiego (zjazd z ul.Szlacheckiej) - 15 mb x 4,0m - 60 m2 Razem 405 m2 Ogółem 1525 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.