eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Andrychów: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie.
Numer ogłoszenia: 417528 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego , ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8753168, faks 033 8752391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie: 1. Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości ul. Starowiejska 22 a - polegające na: 1/ utrzymanie na bieżąco w należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń wspólnego użytku (korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych) - powierzchnia około 500 m2, 2/ mycie okien ,drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach wspólnego użytku 2 razy w roku (maj, październik) - powierzchnia szyb około 130 m2, 3/ mycie drzwi wejściowych według potrzeb, powierzchnia szyb około 12 m2, 4/ utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynku - sprzątanie: terenów przyległych do budynku, w tym terenów zielonych - około 1500 m2, chodników - powierzchnia około 550 m2, 5/ utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych wokół budynku (około 1500 m2) w tym: pielęgnacja żywopłotu , grabienie wiosenne i jesienne ( grabienie i zbieranie liści), 6/ bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości (około 550 m2): schodów wejściowych, chodników przy budynku, wjazdów, 7/ codzienne zamykanie budynku o godz. 22.00, 8/ roznoszenie korespondencji otrzymanej od Zleceniodawcy, a skierowanej do najemców lokali za potwierdzeniem , 2 razy w miesiącu , ilość najemców - do 40, 9/ comiesięczne odczytywanie liczników na wodę i energię elektryczną znajdujących się w lokalach najemców - 25 liczników , 1 raz w miesiącu. 2. Sprzątanie części ogólnodostępnych i terenów przyległych do budynków: ul. Pachla 2, ul. Krakowska 107, ul. Krakowska 146A, ul. Floriańska 3A tj.: 1/ utrzymanie na bieżąco i w należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń wspólnego użytku, z wyjątkiem podestów, schodów i lamperii na klatkach schodowych, - powierzchnia około 290m2, 2/ mycie okien na klatkach 2 razy w roku (maj, październik), - powierzchnia około 20 m2, 3/ mycie drzwi wejściowych wg potrzeb - powierzchnia około 25 m2 (w tym 8m2 powierzchni luxfer), 4/ utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynków - sprzątanie: wiat na nieczystości stałe lub miejsc wokół pojemników na śmieci, dojścia do wiat, terenów przyległych do budynków, - powierzchnia terenów zielonych - około 2000 m2, - powierzchnia chodników - około 350 m2, 5/ utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych (około 2000m2) wokół budynków w tym: grabienie wiosenne i jesienne (grabienie i zbieranie liści), 6/ bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości: schodów wejściowych, chodników przy budynkach i opasek przy budynkach (około 350m2). 3. Utrzymywanie chodników (powierzchnia około 1550 m2), placów i terenów zielonych (o powierzchni około 31.000m2): - w rejonie Pawilonu Handlowego ul. Włókniarzy 1,- wskazanych przez Zleceniodawcę, znajdujących się na terenach gminnych (ul. Olszyny ,1 Maja, Włókniarzy, Metalowców, Starowiejska, przylegających bezpośrednio do działek na których znajdują się budynki Wspólnot Mieszkaniowych.Utrzymanie chodników polega na:1/ bieżącym utrzymaniu czystości poprzez zamiatanie, zbieranie śmieci i innych nieczystości, plewienie przy krawężnikach i między płytkami, 2/ bieżącego oczyszczania chodników i placów ze śniegu, lodu, błota ,3/ bieżąca likwidacja gołoledzi na chodnikach i placach. Utrzymywanie terenów zielonych polega na bieżącym utrzymaniu czystości oraz grabieniu wiosennym i jesiennym. 4. Utrzymywanie porządku i czystości w siedzibie Zespołu Obsługi Mienia Komunalnego ul. Metalowców 6 oraz na terenie bezpośrednio przyległym polegające na:- sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni około140m2 co drugi dzień roboczy,- mycie okien 2 razy w roku powierzchnia szyb około 26 m2 (maj, październik),- zamiatanie wejścia do budynku co drugi dzień roboczy,- bieżące utrzymywanie czystości wokół budynku, powierzchnia około 300 m2 - oczyszczanie na bieżąco wejścia do budynku ze śniegu, lodu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj:1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, aktualne na dzień składania ofert / wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to kazdego z nich. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca wykaże w ofercie że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, przedstawi w ofercie wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje. Wykonawca powinien wykazać,że dysponuje następującym sprzętem i urządzeniami:- samochodem ciężarowym typu lekkiego o ładowności do 3,5 tony lub ciągnikiem z przyczepą, - telefonem komórkowym - min. 2 szt. lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 50 000,00 zł, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działajacych wspólnie dotyczy to każdego z nich. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy PZP / wg wzoru do SIWZ/ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia PZP / wg wzoru do SIWZ/, w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia / np. w formie konsorcjum/. W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/. 2. Aktualne na dzień składania ofert / wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawemn zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne na dzień składania ofert /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiacej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie /wg wzoru do SIWZ/. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca / wg wzoru do SIWZ/. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwiedzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Oświadczenie o nie podleganiu Wykonawcy wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznyvch. 9. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2 i 3 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, oraz nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastapić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego 34-120 Andrychów ul. Metalowców 6, pokój nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Mienia Komunalnego 34-120 Andrychó ul. Metalowców 6, pokój nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.