eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie naprawy nawierzchni drogi wewnętrznej asfaltowej na odcinku pomiędzy ulicami BEMA-KOPERNIKA-WIEJSKA w Białymstoku -zad. nr 1 , Remont chodnika wzdłuż budynku przy ul. H. Ordonówny 2 w Białymstoku - zad. nr 2 , Przełożenie chodnika przy budynku przy ul. Skłodowskiej 6 w Białymstoku - zad. nr 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Białystok: Wykonanie naprawy nawierzchni drogi wewnętrznej asfaltowej na odcinku pomiędzy ulicami BEMA-KOPERNIKA-WIEJSKA w Białymstoku -zad. nr 1 , Remont chodnika wzdłuż budynku przy ul. H. Ordonówny 2 w Białymstoku - zad. nr 2 , Przełożenie chodnika przy budynku przy ul. Skłodowskiej 6 w Białymstoku - zad. nr 3
Numer ogłoszenia: 417504 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy nawierzchni drogi wewnętrznej asfaltowej na odcinku pomiędzy ulicami BEMA-KOPERNIKA-WIEJSKA w Białymstoku -zad. nr 1 , Remont chodnika wzdłuż budynku przy ul. H. Ordonówny 2 w Białymstoku - zad. nr 2 , Przełożenie chodnika przy budynku przy ul. Skłodowskiej 6 w Białymstoku - zad. nr 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie naprawy nawierzchni drogi wewnętrznej asfaltowej na odcinku pomiędzy ulicami BEMA-KOPERNIKA-WIEJSKA w Białymstoku - zad.1 - zgodnie z dokumentacją projektową, na którą składa się: opis robót, mapka sytuacyjna, przedmiar robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres prac: 1) roboty pomiarowe - niwelacja terenu, 2) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5 cm - wycięcie fragmentów w pasie jezdni, 3) mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej grubości 15 cm, 4) mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej grubości 15 cm, 5) rozebranie starych płyt betonowych sześciokątnych, 6) mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego grubości 10 cm, 7) rozebranie i montaż nowych krawężników 15 x 30 cm na ławach betonowych, 8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych grysowych - warstwa ścieralna grubości 5 cm po zagęszczeniu w miejscach uprzednio przygotowanych, 9) miejscowa naprawa nawierzchni betonem zwykłym (B-25) grubości 15 cm, 10) wykonanie nawierzchni płyt betonowych sześciokątnych grubości 15 cm, 11) regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, 12) z uwagi na uszkodzenie nawierzchni w obrębie studni kanalizacji sanitarnej położonej w szczycie budynku Kopernika 7, Wykonawca robót będzie zobowiązany do oceny jej stanu technicznego i zasadności wykonania remontu przedmiotowej studni (rzędna dna studni 145,57), 13) naprawa konstrukcji podstawy zamocowania słupka wraz z jego trwałym osadzeniem, 14) wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki na odl. 15 km na wysypisko śmieci wraz z opłatą utylizacyjną. 3. Przedmiotem zamówienia jest: Remont chodnika wzdłuż budynku przy ul. H. Ordonówny 2 w Białymstoku -zad. nr 2 zgodnie z dokumentacją projektową, na którą składa się: opis robót, przedmiar robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Rozbiórka obrzeży chodnikowych i krawężnika 2. Rozbiórka chodnika z płytek betonowych 35x35x5 3. Zerwanie płytek terakotowych z podestów i schodów wejściowych do budynku 4. Wykonanie podbudowy piaskowej pod chodnik 5. Montaż obrzeży betonowych 25x8x100 6. Montaż krawężnika 15x30 7. Wykonanie chodnika z kostki brukowej szarej, częściowo kolorowej gr.6 cm na podsypce piaskowej. 8. Ułożenie płytek tarasowych antypoślizgowych na podestach i schodach po uprzednim wyrównaniu podłoża. 9. Wywóz gruzu z rozbiórki. 5. Przedmiotem zamówienia jest: Przełożenie chodnika przy ul. Skłodowskiej 6 w Białymstoku -zad. nr 3 zgodnie z dokumentacją projektową, na którą składa się: opis robót, przedmiar robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 6. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Rozebranie istniejących nawierzchni z płyt chodnikowych, 2. Rozebranie obrzeży betonowych, 3. Rozebranie polbruku, 4. Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, 5. Wykonanie nawierzchni z polbruku istniejącego, 6. Montaż obrzeży betonowych istniejących 7. Montaż płytek betonowych 35x35 8. Montaż płytkiego odwodnienia liniowego. 7. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 8. Wymaga się udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami - dot. zadania nr 1,2,3. 9. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.32.53-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwie (2) najważniejsze roboty. Za dwie najważniejsze roboty budowlane zamawiający uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu/wymianie/remoncie/modernizacji nawierzchni drogowej o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda z nich (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dot. zad. nr 1,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - dot. zadania nr 1,2,3 UWAGA! Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DzU z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym jakiego okresu dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2, 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale VI SIWZ pkt 7 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby posiadania wiedzy i doświadczenia, osoby zdolne do wykonania zamówienia, 4) na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy następujących przypadkach: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia - warunki określono szczegółowo w § 5, b) działaniem siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar), c) wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, d) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia, którym mowa w § 4 ust. 1: a) poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych - warunki określono szczegółowo w § 6, b) w przypadku zmiany stawki VAT, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 4) zamawiający może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 11 ust. 2, 5) wykonawca może dokonać zmiany swojego przedstawiciela wykazanych w § 11 ust. 1, 6) zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyrażona przez obie strony oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie naprawy nawierzchni drogi wewnętrznej asfaltowej na odcinku pomiędzy ulicami BEMA-KOPERNIKA-WIEJSKA w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: 1) roboty pomiarowe - niwelacja terenu, 2) mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5 cm - wycięcie fragmentów w pasie jezdni, 3) mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej grubości 15 cm, 4) mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej grubości 15 cm, 5) rozebranie starych płyt betonowych sześciokątnych, 6) mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego grubości 10 cm, 7) rozebranie i montaż nowych krawężników 15 x 30 cm na ławach betonowych, 8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych grysowych - warstwa ścieralna grubości 5 cm po zagęszczeniu w miejscach uprzednio przygotowanych, 9) miejscowa naprawa nawierzchni betonem zwykłym (B-25) grubości 15 cm, 10) wykonanie nawierzchni płyt betonowych sześciokątnych grubości 15 cm, 11) regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, 12) z uwagi na uszkodzenie nawierzchni w obrębie studni kanalizacji sanitarnej położonej w szczycie budynku Kopernika 7, Wykonawca robót będzie zobowiązany do oceny jej stanu technicznego i zasadności wykonania remontu przedmiotowej studni (rzędna dna studni 145,57), 13) naprawa konstrukcji podstawy zamocowania słupka wraz z jego trwałym osadzeniem, 14) wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki na odl. 15 km na wysypisko śmieci wraz z opłatą utylizacyjną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika wzdłuż budynku przy ul. H. Ordonówny 2 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Rozbiórka obrzeży chodnikowych i krawężnika 2. Rozbiórka chodnika z płytek betonowych 35x35x5 3. Zerwanie płytek terakotowych z podestów i schodów wejściowych do budynku 4. Wykonanie podbudowy piaskowej pod chodnik 5. Montaż obrzeży betonowych 25x8x100 6. Montaż krawężnika 15x30 7. Wykonanie chodnika z kostki brukowej szarej, częściowo kolorowej gr.6 cm na podsypce piaskowej. 8. Ułożenie płytek tarasowych antypoślizgowych na podestach i schodach po uprzednim wyrównaniu podłoża. 9. Wywóz gruzu z rozbiórki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przełożenie chodnika przy ul. Skłodowskiej 6 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rozebranie istniejących nawierzchni z płyt chodnikowych, 2. Rozebranie obrzeży betonowych, 3. Rozebranie polbruku, 4. Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, 5. Wykonanie nawierzchni z polbruku istniejącego, 6. Montaż obrzeży betonowych istniejących 7. Montaż płytek betonowych 35x35 8. Montaż płytkiego odwodnienia liniowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.