eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasym › Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publiczne Gimnazjum w Pasymiu w ramach projektu z POKL Nowe możliwości - lepszy start w życie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-25

Pasym: Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publiczne Gimnazjum w Pasymiu w ramach projektu z POKL Nowe możliwości - lepszy start w życie.
Numer ogłoszenia: 417488 - 2012; data zamieszczenia: 25.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378882 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół - Publiczne Gimnazjum w Pasymiu, ul. Jana Pawła II 4, 12-130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6212970, faks 089 6212901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Publiczne Gimnazjum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów Zespołu Szkół Publiczne Gimnazjum w Pasymiu w ramach projektu z POKL Nowe możliwości - lepszy start w życie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi żywieniowe polegające na przygotowaniu, dostawie i wydaniu gorących posiłków (pełne obiady) dla uczniów Publicznego Gimnazjum w Pasymiu w ramach projektu z PO KL Nowe możliwości - lepszy start w życie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Łącznie około 90 posiłków tygodniowo. Żywienie dzieci będzie miało miejsce trzy razy w tygodniu (w roku szkolnym 2012/2013 od wtorku o czwartku) przez cały rok szkolny w dni nauki szkolnej (zamawiający nie wyklucza realizacji zamówienia w okresie ferii zimowych lub w wybrane soboty - poinformowanie Wykonawcy z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem). Szczegółowe harmonogramy dostawy posiłków zostaną ustalone z dyrektorem szkoły. Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015. Około 2900 posiłków w roku szkolnym 2012/2013, 2940 posiłków w roku szkolnym 2013/2014, 2800 posiłków w roku szkolnym 2014/2015. Łącznie około 8640 posiłków od października 2012 do czerwca 2015 dla uczniów Zespołu Szkół Gimnazjum Publicznego w Pasymiu. I etap zamówienia na rok szkolny 2012/2013 będzie realizowany od 15 października 2012.. Wymagania dotyczące żywienia, jako przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać normom żywieniowym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. 2. Zamawiający informuje o zasadniczych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczany posiłek(gorący obiad) powinien spełniać warunki: zupa 300 ml, drugie danie 310g (porcja mięsa/ ryby, np. kotlet mielony 80 g, ziemniaki 150 g, surówka 80 g), napój (np. kompot lub napój) 200 ml, świeży owoc. 2) Każdy posiłek winien zawierać produkty zawierać produkty będące źródłem białka zwierzęcego (mięso wieprzowe i wołowe, drób, ryby, nabiał) uzupełnione o produkty będące źródłem białka roślinnego (jarzyny, surówki, sałatki, owoce). 3) Posiłki muszą być zgodne z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane oraz sporządzone z pełnowartościowych , świeżych produktów żywnościowych. 4) Posiłki winny być przygotowane i dowożone w ilości i na miejsce wskazane przez Zamawiającego przy spełnieniu norm sanitarno - higienicznych wymaganych przepisami. 5) Posiłki dowożone do stołówek należy dostarczyć w termosach i wydać je dzieciom w naczyniach (talerze lub miseczki porcelanowe bądź uwzględnić w kalkulacji naczynia jednorazowego użytku, talerze, miseczki, kubki, sztućce,). 6) W przypadku dostarczania obiadów do szkoły należy uwzględnić w kalkulacji koszty dowozu oraz wydania posiłku, a także prace porządkowe. 7) Sposób i warunki korzystania z pomieszczeń szkoły i ich wyposażenia Wykonawca ustala we własnym zakresie z Dyrektorem szkoły. 8) Sposób przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa ,w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., nr 171, poz.1225) oraz w przepisach wykonawczych. 3. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłoszeń z tytułu zrealizowanych dostaw lub być podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia /+20, -20 / liczby wydawanych posiłków w tygodniu , a także prawo zrezygnowania z posiłków w dniach ustanowionych przez Dyrektora szkoły dniami wolnymi od zajęć lekcyjnych (poinformowanie Wykonawcy z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, ustalenia z Dyrektorem szkoły). Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dni tygodnia w kolejnych latach szkolnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tytuł projektu: Nowe możliwości - lepszy start w życie Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr projektu: POKL.09.01.02-28-105/12..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI GASTRONOMICZNE Waldemar Winnicki, ul. Jana Pawła II 4, 12-130 Pasym, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83289,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86313,60

  • Oferta z najniższą ceną: 86313,60 / Oferta z najwyższą ceną: 86313,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.