eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Rybnik: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku
Numer ogłoszenia: 417364 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku , ul. Św. Józefa 4, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4395800, faks 032 4395810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsprybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie 2. Dostawa serwera i szaf serwerowych. Zadanie 3. Dostawa rejestratora rozmów telefonicznych i radiowych z montażem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 32.34.24.50 - Rejestratory głosu 48.82.00.00 - Serwery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2) Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust.2 p. 4) -załącznik nr 3. 5) Zestawienie kosztów - załącznik nr 4. 6) Zestawienie parametrów oferowanego sprzętu innego niż wymieniony w SIWZ, parametry te będą oceniane jako równoważne - załącznik nr 5 7) Wykazu minium 3 wykonanych dostaw na budowy lub rozbudowy z modernizacją na rzecz Centrów Powiadamiania Ratunkowego w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością, dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, żę dostawy zostały wykonane należycie. Należy przedstawić min. 3 referencje dotyczące ww. prac wykananych na obszarach zamieszkałych przez min. 100 tyś mieszkańców. - załącznik nr nr 6 8) Aktualnego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi (certyfikat ISO 9001). 9) Ze względu na to,że Zamawiający posiada radiotelefony typu Motorola, do których zamierza przystosować rejestrator rozmów, wymagany jest aktualny certyfikat Autoryzowanego Dystrybutora Motorola na terytorium Polski. 10) Aktualnego i obowiązującego do minimum grudnia 2010 r. certyfikatu producenta rejestratora w zakresie wdrażania, sprzedaży. 11) Wzór umowy - załącznik nt 7. 12) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpiecznony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsprybnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. Św. Józefa 4, pok. 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, 44-200 Rybnik, ul. Św. Józefa 4 - sekretariat. pok 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.