eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Ochrona obiektów (Hali oraz parkingu wielopoziomowego), osób i mienia Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Płock: Ochrona obiektów (Hali oraz parkingu wielopoziomowego), osób i mienia Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku
Numer ogłoszenia: 417362 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa w Płocku , Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 367 26 83, faks 24 367 26 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orlenarena.plock.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów (Hali oraz parkingu wielopoziomowego), osób i mienia Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całodobowa ochrona obiektów i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego z zainstalowanych kamer i urządzeń alarmowych w Centrum Widowiskowo-Sportowym J.B przy Pl. Celebry Papieskiej 1 przez trzech licencjonowanych pracowników ochrony, umundurowanych, posiadających identyfikatory, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz będących w stałym kontakcie radiowym z dyspozytorem agencji i grupą interwencyjną, posiadających ponadto własną łączność z bazą lub telefony komórkowe (łączność niezależna od istniejącej w CWS). Na każdej zmianie musi być co najmniej 1 pracownik z dobrą znajomością obsługi komputera, potwierdzoną oświadczeniem lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu komputerowego, przeszkolony z obsługi monitoringu i systemu sygnalizacji pożarowej. Samochód Grupy Interwencyjnej musi mieć bazę wypadową na terenie Centrum Widowiskowo-Sportowego J.B - zorganizowanie bazy dla samochodu Grupy Interwencyjnej leży po stronie Wykonawcy. Miejsce parkingowe zapewnia Zamawiający. 2. Wykaz budynków i budowli: budynek Hali widowiskowo-sportowej, przyległe parkingi (wraz z parkingiem wielopoziomowy) oraz bezpośrednie otoczenie w/w obiektów I Zakres ochrony fizycznej 1. Zakres ochrony obejmuje ochronę mienia, polegającą w szczególności na działaniach zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także działaniach przeciwdziałających powstaniu szkody w tym mieniu, pożaru, zalania itp. oraz nie dopuszczeniu do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony w zakresie ustalonym przez strony w regulaminie służby dla chronionego obiektu. 2. Pracownik ochrony musi posiadać umiejętność obsługi cyfrowego systemu dozoru obiektu AUIGILION CONTROL CENTER w obrębie obiektu, bieżącego monitorowania obrazu w trakcie służby oraz podjęcia właściwych działań w przypadku zaistnienia sytuacji tego wymagającej. Ochrona całodobowa. 3. Zakres ochrony obejmuje także pełnienie służby porządkowej w Centrum Widowiskowo - Sportowym Jednostka Budżetowa. Służba porządkowa zapewnia utrzymanie spokoju i porządku w czasie pracy obiektu, zapewnia bezpieczeństwo pracowników i klientów obiektu oraz zapobiega bezprawnym atakom na wymienione osoby w czasie pracy obiektu chronionego. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) od chwili rozpoczęcia, w trakcie trwania i zakończenia dyżuru w obiekcie należy dokonać sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamknięcia, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, p.poż i innych urządzeń znajdujących się w obiekcie chronionym); b) niezwłocznie powiadomić upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie; c) dokonywania obchodów obiektu w czasie dyżuru z wpisami do książki dyżurów co najmniej co godzinę; d) podejmowanie wszelkich działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby włamania lub ataku na chronione mienie lub osobę. Wydalanie z chronionego obiektu osób zakłócających porządek w szczególności zachowujących się wulgarnie, awanturniczo, będących pod wpływem alkoholu. e) monitorowanie istniejących w CWS systemów sygnalizacji włamania oraz obowiązkowy patrol grupy interwencyjnej obiektów przy Pl. Celebry Papieskiej 1 wykonywany każdego dnia, minimum co 4 godziny. f) Po każdym zweryfikowanym alarmie pożarowym należy wyłączyć napowietrzanie klatek schodowych. Ochrona w obiekcie realizowana będzie w szczególności poprzez: a) sprawdzenie czy w obiekcie nie pozostały osoby nieuprawnione, b) prowadzenie według zasad ustalonych z Zamawiającym ewidencji osób upoważnionych do pozostawania w obiekcie, c) zabezpieczenie wejść do obiektu, d) patrolowanie obiektu wewnątrz i na zewnątrz oraz zapewnienia porządku publicznego na terenie nadzoru, e) obsługa elektronicznych zabezpieczeń alarmowych, f) sprawdzenie w udostępnionych pomieszczeniach - czy nie wystąpiła awaria instalacji i urządzeń technicznych, g) dbałość o bezpieczeństwo pożarowe, h) niezwłoczne powiadamianie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o stwierdzonych próbach włamania, nie zabezpieczenia obiektu, wypadku losowych, i) podjęcia interwencji zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom kierowanym przeciwko chronionym osobom i mieniu, j) sprawdzanie stanu zabezpieczenia, oświetlenia zewnętrznego, instalacji sanitarnych, p.poż, CO i innych znajdujących się w obiekcie, k) sprawdzenie zamknięć i stanu oszklenia na terenie kompleksu, l) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, m) ścisłą współpracę z kierownikiem obiektu i służbami porządkowymi w czasie imprez sportowych, w tym meczów odbywających się na terenie obiektu. n) udostępnianie pomieszczeń w dniach i godzinach wolnych od pracy wyłącznie osobom mającym stosowne zezwolenia o) współdziałanie z innymi jednostkami w ramach ochrony imprez kulturalnych i sportowych organizowanych na chronionym terenie p) pełna znajomość chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp. (po pierwszym miesiącu pełnienia służby odbędzie się test ze znajomości obiektów) q) znajomość rozmieszczenia i umiejętności obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż., zaworów wodnych; r) taktowne i profesjonalne traktowanie osób wchodzących do budynku oraz udzielanie im niezbędnych informacji (zapoznanie się ze strukturą CWS, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych po wcześniejszej informacji telefonicznej do tychże komórek); II Ochrona elektroniczna - monitoring Centrum Widowiskowo-Sportowego w Płocku Elektroniczna ochrona wyżej wymienionego obiektu przed kradzieżą i włamaniem wykonywana jest poprzez monitorowanie sygnałów pochodzących z systemów alarmowych już zainstalowanych w wyżej wymienionym obiekcie. 1. Monitorowanie sygnałów alarmowych zainstalowanych w obiekcie polegać będzie na przyjmowaniu przez Wykonawcę sygnałów alarmowych i przekazywaniu odpowiadających tym sygnałom informacji wskazanych przez Zamawiającego osobom zwanych dalej odbiorcami oraz Policji. 2. Elektroniczna ochrona obiektu trwa przez całą dobę w każdy dzień roku trwania umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi systemów alarmowych, pozostanie stwierdzone na piśmie oraz podpisem przeszkolonej osoby. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przekazywania niezwłocznie odbiorcom informacji o spowodowanym alarmie oraz natychmiastowego wysłania do obiektu grupy interwencyjnej nie później niż 5 minut od wysłania sygnału, b) zawiadomienie niezwłocznie Policji o spowodowanym alarmie, c) przerwania przestępczej działalności, podjęcie czynności w rejonie obiektu w celu usunięcia sprawców, zabezpieczenia obiektu - bez wychodzenia na jego teren - do czasu przybycia Policji lub przedstawiciela Zamawiającego, d) zabezpieczenie trwa do czasu przybycia Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, wykrytego przez stację monitorującą, mających wpływy na monitorowanie systemu alarmowego. 6. Wykonawca zobowiązany jest na czas wykonywania naprawy łącza telefonicznego zabezpieczyć ochronę obiektu. 7. Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Wykonawcy o: a) awariach systemu alarmowego, b) zmianach ustalonych godzin włączeń i wyłączeń systemu alarmowego, c) zmianach dotyczących odbiorców i Zamawiającego. 8. Za alarmy nieuzasadnione uznaje się sygnał z obiektu spowodowany przez użytkownika bez uzasadnionej przyczyny (dotyczy również przycisków ROP). 9. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi monitorowania, jeśli powodem są następujące okoliczności: a) niewłaściwa praca systemu alarmowego lub jego części spowodowane z winy Zamawiającego, b) niesprawne lub uszkodzone łącza elektroniczne, c) zakłócenia transmisji sieciowych 10. Wszelkie reklamacje dotyczące monitorowania Zamawiający zgłasza pisemnie Wykonawcy w ciągu 7 dni od zaistniałego zdarzenia. III Postanowienia ogólne 1. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia siebie i osób wykonujących ochronę od odpowiedzialności cywilnej zakresie objętym niniejszą umową i przedłożenia kopii polisy Zamawiającemu oraz utrzymywanie tego ubezpieczenia przez czas trwania umowy. 2. Wykonawca sporządzi regulamin pełnienia służby w obiekcie, grafik dyżurów, wyposaży strażników w niezbędny sprzęt, odzież w ścisłym uzgodnieniu z kierownikiem obiektu. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę, a w przypadku stwierdzenia rażących uchybień do wydania stosownych poleceń. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin ochrony stałej obiektu w stosunku do przedstawionych w Specyfikacji Technicznej oraz wyłączenia niektórych części obiektu z ochrony, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia zamiast ochrony stałej obiektu objętej specyfikacją - ochrony doraźnej ustalonej indywidualnie 5.W szczególnych przypadkach Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dodatkowej ochrony wskazanych przez zamawiającego obiektów i mienia należącego przez CWS. Powiadomienie i zakresie ochrony Zamawiający przekaże telefonicznie, drogą elektroniczną lub faksem z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Całodobowa ochrona obiektów i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego z zainstalowanych kamer i urządzeń alarmowych w Centrum Widowiskowo-Sportowym J.B przy Pl. Celebry Papieskiej 1- tak jak opisie przedmiotu zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualna koncesja wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. nr 114, poz. 740 tekst jednolity Dz.U. nr 145 poz. 1221 z 26.07.2005r.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na całodobowej ochronie obiektów, osób i mienia, których wartość w wymiarze 12 miesięcy była nie mniejsza niż 250.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami w liczbie wystarczającej do prawidłowego wykonania usługi posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone tj.: a) posiadają licencję na ochronę fizyczną I lub II stopnia wydawane w oparciu o ustawę z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. nr 114, poz. 740 tekst jednolity Dz.U. nr 145 poz. 1221 z 26.07.2005r.). b) osoba kierująca pracownikami ochrony fizycznej posiada licencję II stopnia dla pracowników ochrony fizycznej;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1. Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw, np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Brak załącznika lub jego nie wypełnienie będzie oznaczało, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi. 4. Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na broń wydaną na przedsiębiorcę, na okaziciela do ochrony bezpieczeństwa innych osób oraz mienia zgodnie z§ 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 sierpnia 1998r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz zewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 98.113.730) w związku z art.2 pkt. 7 oraz art.5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U.05.145.1221) - zał. nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orlenarena.plock.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa 09-400 PŁOCK.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa 09-400 PŁOCK pok. 141.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.