eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i instalacja systemu projekcji 3D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Warszawa: Dostawa i instalacja systemu projekcji 3D
Numer ogłoszenia: 417350 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu projekcji 3D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie systemu projekcji 3D. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia podzielony jest na III następujące części: a) CZĘŚĆ I - Dostawa i instalacja farmy renderującej do systemu projekcji 3D tj: - serwery do renderingu obrazów 3D- 8 szt b) CZĘŚĆ II - Dostawa i instalacja układu do wizualizacji stereoskopowej tj: - projektor z możliwością projekcji stereoskopowej trójwymiarowego obrazu FullHD w technologii migawkowej- 1 szt - ekran projekcyjny 1 szt - zestaw do obserwacji 3D- min. 30 okularów - przełącznik sygnału HDMI- 1szt - okablowanie - przenośna stacja robocza do generowania obrazu stereoskopowego - 1 szt - konsola do projekcji multimedialnej - 1 szt c) CZĘŚĆ III - Dostawa i instalacja układu do wizualizacji i tworzenia prototypów obiektów 3D na nośnikach trwałych, tj: - drukarka 3D- 1 szt - stacja robocza do obróbki modeli 3D- 1 szt - urządzenie haptyczne do wirtualnego modelowania w tworzywie plastycznym- 1 szt - oprogramowanie do obsługi druku 3D - oprogramowanie do modelowania organicznego - oprogramowanie precyzyjne - kolorowa drukarka dużego formatu do drukowania przekrojów- 1 szt - urządzenie do zdalnego zarządzania drukiem 3D- 1 szt 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia jest częścią projektu nr POIG.02.01.00-14-122/09, Fizyka u podstaw nowych technologii - rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 2, Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1 Rozwój Ośrodków o Wysokim Potencjale Badawczym. 5. Sprzęt dostarczony będzie bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 6. Wszystkie elementy systemu projekcji muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 7. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 8. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część zamawianego systemu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 9. Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj. Uniwersytetu Warszawskiego ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie, i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika. 10. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 12. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 13. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego na adres podany w art. 2 § 4 ust. 5. Specyfikacji. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym każdą, wyspecyfikowaną w SIWZ część (3 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostawy oraz zastosowanych podzespołów. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt wszystkich wymaganych parametrów wraz ze: -szczegółową specyfikacją techniczną proponowanego sprzętu oraz szczegółową konfigurację parametrów technicznych (należy podać producenta, nazwę i/lub symbol oferowanego sprzętu - (a w odniesieniu do serwerów (Załącznik nr 1 do SIWZ cz. I, poz. 1) oraz przenośnej stacji roboczej ( Załącznik nr 1 do SIWZ cz. II, poz. 6) należy podać minimum nazwy własne podzespołów (symbol, typ, producent): procesora, płyty głównej, pamięci RAM, karty graficznej.) (z wyłączeniem specyfikacji dla oprogramowań cz. III Załącznika nr 1 do SIWZ poz. 4,5,6) (Zamawiający dopuszcza złożenie specyfikacji technicznej w języku angielskim) -wszystkie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia certyfikaty, deklaracje zgodności oraz inne wymagane dokumenty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski Dział Zamówień Publicznych Oficyna pod Wizytkami ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro pokój 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski Dział Zamówień Publicznych Oficyna pod Wizytkami ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro pokój 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest częścią projektu nr POIG.02.01.00-14-122/09, Fizyka u podstaw nowych technologii - rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 2, Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.1 Rozwój Ośrodków o Wysokim Potencjale Badawczym. 2. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: - Agata Baran - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych - tel. (22) 55-22 508, fax: (22) 55 22 507. 3. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie z zastrzeżeniem ust.4. 4. W odniesieniu do uzupełnień ofert, wynikających z art. 26 ust. 3 ustawy oraz korespondencji związanej z procedurą odwoławczą należy zachować formę pisemną. 5. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faxem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Z osobą wymienioną w ust. 2 można kontaktować się w dni robocze w godz. 9.00 - 14.00 telefonicznie lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i instalacja farmy renderującej do systemu projekcji 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja farmy renderującej do systemu projekcji 3D tj: - serwery do renderingu obrazów 3D- 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja układu do wizualizacji stereoskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja układu do wizualizacji stereoskopowej tj: - projektor z możliwością projekcji stereoskopowej trójwymiarowego obrazu FullHD w technologii migawkowej- 1 szt - ekran projekcyjny 1 szt - zestaw do obserwacji 3D- min. 30 okularów - przełącznik sygnału HDMI- 1szt - okablowanie - przenośna stacja robocza do generowania obrazu stereoskopowego - 1 szt - konsola do projekcji multimedialnej - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i instalacja układu do wizualizacji i tworzenia prototypów obiektów 3D na nośnikach trwałych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja układu do wizualizacji i tworzenia prototypów obiektów 3D na nośnikach trwałych, tj: - drukarka 3D- 1 szt - stacja robocza do obróbki modeli 3D- 1 szt - urządzenie haptyczne do wirtualnego modelowania w tworzywie plastycznym- 1 szt - oprogramowanie do obsługi druku 3D - oprogramowanie do modelowania organicznego - oprogramowanie precyzyjne - kolorowa drukarka dużego formatu do drukowania przekrojów 1 szt - urządzenie do zdalnego zarządzania drukiem 3D- 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.