eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Przebudowa części budynku nr 5 przy ul. Matejki w Nowej Sarzynie po byłej restauracji Oaza na bibliotekę oraz wykonanie 4 miejsc postojowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Nowa Sarzyna: Przebudowa części budynku nr 5 przy ul. Matejki w Nowej Sarzynie po byłej restauracji Oaza na bibliotekę oraz wykonanie 4 miejsc postojowych
Numer ogłoszenia: 417286 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286631 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, faks 017 2413111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku nr 5 przy ul. Matejki w Nowej Sarzynie po byłej restauracji Oaza na bibliotekę oraz wykonanie 4 miejsc postojowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa części budynku nr 5 przy ul. Matejki w Nowej Sarzynie po byłej restauracji Oaza na bibliotekę oraz wykonanie 4 miejsc postojowych 1.2 Wspólny Słownik Zamówień ( kody CPV) CPV 45 11 00 00-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, CPV 45 11 12 20-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu, CPV 45 26 25 00-6 - Roboty murarskie i murowe, CPV 45 41 00 00-4 - Tynkowanie, CPV 45 43 11 00-8 - Kładzenie terakoty, CPV 45 43 12 00-9 - Kładzenie glazury CPV 45 44 21 00-8 - Roboty malarskie, CPV 45 26 23 10-7 - Zbrojenie , CPV 45 26 23 11-4 - Betonowanie konstrukcji, CPV 45 42 11 00-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, CPV 45 23 32 22-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, CPV 45 23 32 53-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, CPV 45 42 11 46-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych, CPV 45 00 00 00-7 - Roboty budowlane, CPV 45 30 00 00-7 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych, CPV 45 31 00 00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, CPV 45 31 10 00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, CPV 45 31 11 00-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, CPV 45 31 12 00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, CPV 45 31 22 00-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, CPV 45 31 57 00-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych, CPV 45 31 43 10-7 - Instalowanie okablowania komputerowego, CPV 45 31 00 00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, CPV 45 33 11 00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, CPV 45 33 00 00-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, CPV 45 33 24 00-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, CPV 45 23 24 00-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Parter budynku będący przedmiotem przebudowy z restauracji Oaza na bibliotekę mieści się w budynku mieszkalnym, wielorodzinny z parterem o funkcji usługowej. Zakres zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót. Przedmiotu zamówienia należy wykonać następująco: 1) Zakres robót do wykonania w roku 2010: a) Roboty wyburzeniowe, b) Roboty żelbetowe, c) Roboty murarskie, d) Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna. 2) Zakres robót do wykonania w roku 2011: a) wykonanie przebudowy instalacji wewnętrznych: wody zimnej, wod-kan, centralnego ogrzewania, b) budowa instalacji elektrycznej jedno i trójfazowej oraz sieci komputerowej, c) roboty wykończeniowe, tynki i malowania, d) roboty montażowe oświetlenia, podgrzewaczy wody i serwera. 3) Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia i terminy realizacji etapów zostały określone w projekcie umowy będącej załącznikiem do siwz. 4) Podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie i przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, 5) Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 1.4. Podstawa prawno - techniczna wykonania zadania: 1) Decyzja o pozwoleniu na budowę, 2) Dokumentacja projektowa, 3) Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasady sztuki budowlanej. 1.5. W ramach realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do wykonania n/w opracowań wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1) Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 2) Dokumentacji powykonawczej sporządzonej w 2 egzemplarzach wraz z załączonymi dokumentami, w szczególności: a) protokołami z prób sprawdzeń i pomiarów, b) stosownymi atestami, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności lub innymi dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, c) protokołami odbiorów robót ulegających zakryciu, d) rysunkami ze zmianami w stosunku do projektu budowlanego w przypadku ich wprowadzenia, e) świadectwem charakterystyki energetycznej obiektu, f) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach (obsługa geodezyjna oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uwzględni w cenie wytyczenie geodezyjne w terenie oraz wykona inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót). 1.6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz wymogami poczynionych uzgodnień. 1.7. Rękojmia: wykonawca jest odpowiedzialny wobec zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne. Okres rękojmi za wady fizyczne rozpocznie się z dniem podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót i będzie trwał 60 miesięcy. 1.8. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na roboty budowlane na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komunalny Zakład Remontowo Budowlany KOREBUD Sp. z o.o., ul.Jana Pawła II 2B, 37-310 Nowa Sarzyna,, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290403,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 202210,27

  • Oferta z najniższą ceną: 202210,27 / Oferta z najwyższą ceną: 317878,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.