eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › usługi w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa oraz odpowiedzialności cywilnej Członków Władz Spółki w podziale na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Żyrardów: usługi w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa oraz odpowiedzialności cywilnej Członków Władz Spółki w podziale na zadania.
Numer ogłoszenia: 417264 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. , ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 10 00, faks 046 858 10 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa oraz odpowiedzialności cywilnej Członków Władz Spółki w podziale na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie : ZADANIE I-część I Ubezpieczenie mienia all risks Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego all risks Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZADANIE II-część II Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Członków Władz Spółki Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • dla zadania I -zwiększenie wartosci o 50% dla zadania II-zwiększenie wartosci o 50%

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie ww. warunku wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży aktualne zezwolenie organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej (ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca winien wykazać że: w ciągu ostatnich trzech lat należycie wykonał zamówienia publiczne odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna ze warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie: dla ZADANIA I wg zał. nr 14 dla ZADANIA II wg zał. nr 15

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonanie przedmiotu zamówienia określonego niniejszym zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnego potencjału technicznego i osób, należy złożyć oświadczenie na zał. nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonanie przedmiotu zamówienia określonego niniejszym zamówieniem nie wymaga posiadania spcjalnych osób, należy złożyć oświadczenie na zał. nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonanie przedmiotu zamówienia określonego niniejszym zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnej sytuacji ekonomicznej i finansowej, należy złożyć oświadczenie na zał. nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Zakres i jakość proponowanej ochrony dla ZADANIA I (wg zał. nr 12) -Zakres i jakość proponowanej ochrony dla ZADANIA II (wg zał. nr 13) -Oświadczenie o okolicznościach dotyczących ryzyka ZADANIA I (wg zał. nr 14) -Oświadczenie o okolicznościach dotyczących ryzyka ZADANIA II (wg zał. nr 15) -Tabela cenowa dla ZADANIA I (wg zał. 16) -Komplet ogólnych i szczegółowych warunków ubezpieczenia, które będą obowiązywać w okresie ubezpieczenia. -Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy generalnej dla ZADANIA I zał. nr 10 -Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy generalnej dla ZADANIA II zał. nr 11 -Oświadczenie o podwykonawcach do ZADANIA I wg zał. nr 18 -Oświadczenie o podwykonawcach do ZADANIA II wg zał. nr 18 A

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.80
  • 2 - stosowanie klauzul fakultatywnych - 0.20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej o okres niezbędny na ostateczne ich rozstrzygnięcie, w przypadku zaistnienia warunków zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które będą miały wpływ na zmianę sposobu i czasu świadczenia (np. zmiana prawa) Oraz zawarte w Istotnych postanowieniach umowy generalnej dla Zadania I załącznik nr 10, dla Zadania II załącznik nr 11.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodaki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 5,96-300 Żyrardów,pok nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 12:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodaki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o. ul. Armii Krajowej 5,96-300 Żyrardów,pok nr 7, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I Ubezpieczenie mienia all risks Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego all risks Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. stosowanie klauzul fakultatywnych - 0.20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Członków Władz Spółki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.80
    • 2. stosowanie klauzul fakultatywnych - 0.20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.