eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012, ul. Podmiejska/Graniczna w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Kalisz: Budowa boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012, ul. Podmiejska/Graniczna w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 41725 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kaliszu , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7654300, faks (062) 7642032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kalisz.pl pozycja ogloszenia - zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym w ramach programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012, ul. Podmiejska/Graniczna w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę boisk sportowych wraz z zapleczem socjalnym, wyposażeniem, oświetleniem i odwodnieniem przy ul.Podmiejska/Graniczna w Kaliszu, w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: a) wykonanie boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m), podbudowa przepuszczalna, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska; nawierzchnia syntetyczna typu `sztuczna trawa` w kolorze zielonym wraz z liniami w kolorze białym oraz wypełnieniem zgodnym z kartą producenta; b) wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki o wymiarach 19,1m x 32,1m o pow. 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m), podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej w kolorze ciemnoniebieskim (pole do siatkówki i pola boczne) i jasnoniebieskim (pole do koszykówki) z liniami białymi; c) wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy (2 szt.), - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm (2 szt.), - mechanizm regulacji wysokości (2 szt.), - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach (2 szt.); d) wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) (2 szt.), - siatka do siatkówki (1 szt.); e) wykonanie ogrodzenia terenu; f) wykonanie odwodnienia pod boiskami; g) wykonanie oświetlenia terenu; h) wykonanie infrastruktury towarzyszącej (w tym m. in. piłkochwytów, chodników); i) budowę budynku sanitarno-szatniowego. Wykonanie robót budowlanych należy zakończyć do dnia 10.06.2009r. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, opracowania projektu organizacji ruchu drogowego, załatwienia zajęcia pasa drogowego i uiszczenia opłat, wykonania wszelkich badań i prób, do przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu pierwotnego, do wykonania dokumentacji powykonawczej (wraz ze świadectwem charakterystyki energetycznej dla budynku zaplecza) oraz inwentaryzacji powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania gwarancyjne Zamawiającego określone zostały w SIWZ i załącznikach do niej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: a) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, c) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, d) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni minimum 1056,00m2 i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni minimum 420,00m2, e) wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton, koparko - spycharkę, walec; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm., zwaną w ogłoszeniu: ustawą). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia/nie spełnia. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1), 3a) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w Opisie warunków udziału w postępowaniu niniejszego ogłoszenia mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (oraz wymagań określonych przez Zamawiającego w stosunku do oferowanych materiałów na boiska), Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, poniższych oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*; 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2a-c) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, o których mowa w pkt 2a-c) Opisu warunków udziału w postępowaniu - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi osobami; 8) dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt 6) uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczeń potwierdzających członkostwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwej izbie samorządu zawodowego; 9) wykazu robót budowlanych spełniających warunki, o których mowa w pkt 2d) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 10) dokumentów potwierdzających, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 9) zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 9), a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert; 11) wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2e) Opisu warunków udziału w postępowaniu; 12) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w pkt 2e) Opisu warunków udziału w postępowaniu - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi narzędziami i urządzeniami; 13) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (przynajmniej na dzień składania ofert)*. 14) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych. 14.1) Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa) powinny posiadać: - Certyfikat, lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji (nie krótszej niż 60 m-cy) udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 14.2) Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa) powinny posiadać: - Certyfikat, lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji (nie krótszej niż 60 m-cy) udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) - 5), 7), 8), 10), 12), 13) i 14) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 2) zestawienie oferowanych nawierzchni i ich parametrów - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ, 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl lub www.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 10 (IV piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) za opłatą 74,60 PLN lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 6 mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Kaliszu przy ul. Kościuszki 1a (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - na numer faksu 062 7654 446, z zastrzeżeniem pkt 3. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 3. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana oraz złożenie protestu i ewentualne przystąpienie do postępowania protestacyjnego może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 4. Numer konta, na jaki należy wnieść opłatę za SIWZ: Bank Zachodni WBK S.A I O/Kalisz nr: 43 1090 1128 0000 0000 1218 1984..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.