Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Szczecin: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, SZPACHLI, PĘDZLI I TAŚMY MALARSKIEJ MASKUJĄCEJ, PREPARATÓW CHEMICZNYCH ODRDZEWIAJĄCO - KONSERWUJĄCYCH, PŁYNÓW DO MYCIA SZYB SAMOCHODOWYCH, MATERIAŁÓW ŚCIERNYCH
Numer ogłoszenia: 417224 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 451 48 38, faks 91 451 23 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, SZPACHLI, PĘDZLI I TAŚMY MALARSKIEJ MASKUJĄCEJ, PREPARATÓW CHEMICZNYCH ODRDZEWIAJĄCO - KONSERWUJĄCYCH, PŁYNÓW DO MYCIA SZYB SAMOCHODOWYCH, MATERIAŁÓW ŚCIERNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: farb,lakierów, szpachli, pędzli i taśmy malarskiej maskującej,preparatów chemicznych odrdzewiająco- konserwujących, płynów do mycia szyb samochodowych,materiałów ściernych,wyszczególnionych w załącznikach Nr 2, 2a, 2b, 2c - Formularze cenowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1, 44.83.12.00-6, 24.00.00.00-4, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 39.22.42.10-3, 44.42.42.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-karty charakterystyki niebezpiecznych substancji na wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia wymienione w załącznikach nr 2, 2b - Formularze cenowe. -oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, -formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ; -formularz cenowy - według załączników nr 2, 2a, 2b, 2c dla poszczególnych części postępowania; -pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, -oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ wskazujące części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom; -w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zamiany umowy w następujących okolicznościach: a) Zamawiający może zaniechać części zamówienia w przypadku wycofania uzbrojenia i sprzętu wojskowego z eksploatacji lub wstrzymania Zamawiającemu funduszy przez dysponenta wyższego szczebla, b) w przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę produktu, przewiduje się zmianę na inny o równoważnych parametrach, c) wystąpienia okoliczności stanowiących siłę wyższą. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia o charakterze wyjątkowym, które nie są spowodowane przez żadną ze stron i nie mogły być przewidywane w chwili zawierania umowy tj. powodzie, zamieszki, wojna itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4340,Ul. Narutowicza 10 A,70-231 Szczecin bud. nr 19 pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - w kancelarii jawnej w budynku nr 18, pokoju nr 5-parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: farby, lakiery, rozcieńczalniki, szpachla - stosowane w służbie czołgowo samochodowej;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa farb, lakierów, rozcieńczalników, szpachli - stosowanych w służbie czołgowo -samochodowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1, 44.83.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: płótna i papiery ścierne, szczotki druciane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płócien i papierów ścierne, szczotek drucianych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: preparaty odrdzewiająco - konserwujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów odrdzewiająco - konserwujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pędzle, taśmy malarskie maskujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pędzli, taśm malarskich maskujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3, 44.42.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac remontowych w budynkach GDDKiA Oddziału Szczecin z podziałem na 3 części
- EP/220/34/2024- Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu endoskopowego dla SPWSZ w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części, materiałów eksploatacyjnych oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa znaczników do drewna.
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- 921231 EURO.
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.