eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi w zakresie ochrony mienia przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) dla JW 4938, JW 1560, JW 3934, JW 3411 oraz WKU Radom w latach 2013 - 2016.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-14

Radom: Usługi w zakresie ochrony mienia przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) dla JW 4938, JW 1560, JW 3934, JW 3411 oraz WKU Radom w latach 2013 - 2016.
Numer ogłoszenia: 417208 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Lubelska 150, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 6511500, faks 48 6511300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blotsz.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ochrony mienia przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) dla JW 4938, JW 1560, JW 3934, JW 3411 oraz WKU Radom w latach 2013 - 2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia oraz porządku na terenie chronionym, realizowanych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia w obiektach: JW 4938 (Radom); JW 1560 (Sochaczew), JW 3934 (Olszewnica Stara), JW 3411 (Grójec) oraz WKU Radom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony i mienia przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO) dla JW, 4938, JW 1560, JW 3934, JW 3411 oraz WKU Radom, która może być zwiększona max. 10 %.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium: 1) w części I w wysokości 79 400,00 zł. 2) w części II w wysokości 1 800,00 zł. 3) w części III w wysokości 78 000,00 zł. 4) w części IV w wysokości 102 000,00 zł. 5) w części V w wysokości 30 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie ustawą Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) nie mniej jednak niż: a) 5 usług, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł brutto na każdą usługę) przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wymagane przy założeniu oferty na dwie lub więcej części; b) 3 usługi, z podaniem ich wartości (nie mniej niż 1 200 000,00 zł brutto na każdą usługę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wymagane przy założeniu oferty na jedną część; c) 3 usługi, z podaniem ich wartości (nie mniej niż 500 000,00 zł brutto na każdą usługę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wymagane przy założeniu oferty na część II - SUFO w budynku WKU i część V - JW 3411 - Grójec. 2) Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić w/w informacje załączonymi dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: dysponuje bądź dokona wyposażenia w broń palną pracowników ochrony w celu realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przeszkoleniem z zasad posługiwania się bronią palną, jej budową oraz zasad przestrzegania przepisów BHP przy jej posługiwaniu się; 1) osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają jednolite umundurowanie; 2) posiada zmotoryzowaną grupę interwencyjną w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej lub nadzwyczajnej; 3) wyraża gotowość realizacji usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzenia stanu wojennego lub w czasie wojny; 4) zapewni szkolenia i przeprowadzi strzelania szkoleniowe minimum raz na dwa miesiące.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) posiada kancelarię tajną lub inną komórkę organizacyjną odpowiedzialną za przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE zgodnie z art. 43 Ustawy o ochronie informacji niejawnych; 2) zatrudnia Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010 Nr 182, poz. 1228; 3) dysponuje odpowiednią ilością osób niezbędnych do realizacji usługi oraz, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia tj: a) poświadczenia bezpieczeństwa, b) legitymacje dopuszczenia do posiadania broni palnej, c) zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych, d) licencję pracowników ochrony fizycznej, e) posiadających aktualne badania lekarskie; f) nieposiadających ograniczeń psychofizycznych oraz innych ograniczeń zdrowotnych i stwierdzonych grup inwalidzkich uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przez cały okres trwania umowy polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. (minimalna suma ubezpieczenia 1 mln PLN), dotyczy części I, III, IV i V zamówienia. W przepadku części II zamówienia Zamawiający wymaga polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego bez podawania jego wartości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l pkt 1-4 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż: a) 5 usług, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł na każdą usługę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje - (załącznik nr 7) wymagane przy założeniu oferty na dwie lub więcej części; b) 3 usługi, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł na każdą usługę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje - (załącznik nr 7); - wymagane przy założeniu oferty na jedną część; c) 3 usługi, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, (nie mniejszej niż 500 000,00 zł na każdą usługę), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje - (załącznik nr 7); - wymagane przy założeniu oferty na część II - SUFO w budynku WKU i część V - JW 3411 - Grójec. 5. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej (załącznik nr 8 do SIWZ) lub instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE w komórce organizacyjnej oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. 6. Oświadczenie dotyczące osób zatrudnionych do realizacji usługi (załącznik nr 9). 7. Oświadczenie o posiadaniu przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia (Dowódcy Ochrony oraz wartownicy) aktualnych badań lekarskich i nie posiadaniu przez nich ograniczeń psycho - fizycznych stwierdzających grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmioty zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ). 7. Oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (załącznik nr 11 do SIWZ). 8. Oświadczenie dot. zakupu broni palnej (załącznik nr 12 do SIWZ). 8. Oświadczenie o planowanym przeprowadzeniu szkolenia i strzelania szkolnego 1 raz na 2 miesiące przez wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadania, bezzwłocznie po zakupie broni i kontynuowaniu takich szkoleń - § 6 ust. 3 pkt 12 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. w sprawie ochrony przez SUFO terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej Dz. U. z 1999, Nr 60, poz. 647z późn. zm. (załącznik nr 13 do SIWZ). 9. Oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (załącznik nr 14 do SIWZ). 10. Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie do 10 min (chyba, że dla konkretnego kompleksu zapisano inaczej) od telefonicznego wezwania, min. 2 pracowników ochrony posiadających licencję I stopnia wyposażeni w broń palną krótką i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia, wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych (załącznik nr 15 do SIWZ). 11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - /Dz. U. Nr 78, poz. 707 z późn. zm./ (załącznik nr 16 do SIWZ). 12. Oświadczenie dot. posiadania odpowiedniej ilości pojazdów przeznaczonych do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 17 do SIWZ). 13. Pisemne oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. 14. Pisemne oświadczenie wystawione przez Wykonawcę o posiadaniu licencji I i II stopnia przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia. 15. Oryginał lub kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa. 16. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarciu umowy ubezpieczenia (minimalna suma ubezpieczenia 1 mln PLN), dotyczy części I, III, IV i V zamówienia. W przepadku części II zamówienia Zamawiający wymaga polisy lub innych dokumentów ubezpieczeniowych bez podawania jego wartości. 17. Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu: 1) w przypadku gdy osoby wyznaczone do realizacji umowy zaproponowane w ofercie nie będą mogły uczestniczyć w jej realizacji, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany tych osób na inne spełniające warunki określone w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu podpisany przez siebie dokument zawierający propozycję zmian. 2) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 6. Jeżeli Zamawiający do 15 grudnia każdego roku budżetowego, nie otrzyma informacji z Inspektoratu Wsparcia w Bydgoszczy o przyznanych mu środkach finansowych na dany kolejny rok, umowa wygasa na dzień 31 grudnia kończącego się roku budżetowego. 7. W związku z powyższym Zamawiający do dnia 31 grudnia danego roku powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blotsz.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom budynek sztabu, pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom budynek sztabu, pokój nr 242..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SUFO w kompleksie wojskowym w m. Radom, JW 4938.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektu w kompleksie wojskowym w m. Radom, JW 4938.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SUFO w budynku przy ul. 1905 roku w m. Radom, WKU Radom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektu w budynku przy ul. 1905 roku w m. Radom, WKU Radom.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SUFO w kompleksie wojskowym w m. Sochaczew, JW 1560.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektu w kompleksie wojskowym w m. Sochaczew, JW 1560..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SUFO w kompleksie wojskowym w m. Olszewnica Stara JW 3934, w m. Borzęcin Duży JW 3934.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów w kompleksie wojskowym w m. Olszewnica Stara JW 3934, w m. Borzęcin Duży JW 3934.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SUFO w kompleksie wojskowym w Grójcu JW 3411. Obiekty techniczne Częstoniew i Namiernik oraz monitoring Klubu Wojskowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektów w kompleksie wojskowym w Grójcu JW 3411. Obiekty techniczne Częstoniew i Namiernik oraz monitoring Klubu Wojskowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.