eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › NA ZAKUP ETYLINY BEZOŁOWIOWEJ, OLEJU NAPĘDOWEGO I GAZU LPG DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO I POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Chełmno: NA ZAKUP ETYLINY BEZOŁOWIOWEJ, OLEJU NAPĘDOWEGO I GAZU LPG DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO I POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG
Numer ogłoszenia: 417138 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmnie , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ZAKUP ETYLINY BEZOŁOWIOWEJ, OLEJU NAPĘDOWEGO I GAZU LPG DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO I POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa: oleju napędowego w ilości 36500 litrów, etyliny bezołowiowej PB95 w ilości 14700 litrów, gazu LPG w ilości 750 kg. Ilości paliw zostały oszacowane na podstawie danych z lat poprzednich i są one przewidywanym zużyciem paliw w okresie dwóch lat trwania umowy. Paliwa będą odbierane sukcesywnie wg potrzeb do baków pojazdów użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Chełmnie oraz Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.21.00.00 - 23.21.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dostarczą wszystkie dokumenty wymienione w punkcie 6 specyfikacji, potwierdzające spełnianie tych warunków, 2) zapewnią punkt tankowania w odległości nie większej niż 3 km od siedziby Zamawiającego. Każdy warunek będzie oceniany zgodnie ze specyfikacją..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć razem z ofertą następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji), a w celu potwierdzenia spełnienia tych warunków również następujące dokumenty: - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia (stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji): - że w stosunku do Wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego, innego niż w celu przekształcenia lub połączenia; - że uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od dnia otwarcia ofert i że zobowiązuje się do realizacji zamówienia w przypadku gdy wygra przetarg; - o akceptacji warunków zamówienia i wzoru umowy. Dokumenty zawarte w punkcie a) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego pokoju nr 7, lub pobrać ze strony: bip.powiat-chelmno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.