eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia obiektów muzealnych w MZKiD we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Włocławek: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia obiektów muzealnych w MZKiD we Włocławku
Numer ogłoszenia: 417128 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej , ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2323243, faks 054 2323625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia obiektów muzealnych w MZKiD we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów muzealnych we wszystkie dni tygodnia, w ilości 23780 godzin, w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2010 r. - w czasie gdy muzeum jest nieczynne, (szczegółowy wykaz w załączniku do formularza ofertowego), przez czterech pracowników w budynkach, które znajdują się pod następującymi adresami (po jednym pracowniku w każdym budynku):Gmach Główny Muzeum, ul. Słowackiego 1a, Włocławek; Muzeum Historii Włocławka, ul. Szpichlerna 19, Włocławek; Muzeum Etnograficzne, ul. Bulwary im. Marszałka J. Piłsudskiego 6, Włocławek; Muzeum Zbiory Sztuki, ul. Zamcza 10/12, Włocławek. Osoby wykonujące usługi ochrony mienia muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznytm oraz osobami zdolymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na odstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, f) posiadają status Zakładu Pracy Chronionej, g)posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, h)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem co namniej trzy lata licząc od terminu składania ofert,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - na załączonym druku. (zał. nr 1);2. Zaakceptowany wzór umowy. (zał. nr 2); 3. Zaakceptowany Regulamin ochrony obiektów. (zał. nr 3); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5. Koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech usług, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (zał. nr 4); 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 10. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 11. Wykaz kardy kierowniczej oraz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji (Zał. nr 5);12. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 6); 13. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 7); 14. Dokumenty potwierdzające status zakładu pracy chronionej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, tel. 54 232-32-43; fax 54 232-36-25; strona internetowa www.muzeum.wloclawek.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej, ul. Słowackiego 1a, 87-800 Włocławek, osoba upoważniona do kontaktów z oferentami: Janina Grzesik, e-mail mona@muzeum.wloclawek.pl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.