eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Kostrzyn: Utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą
Numer ogłoszenia: 417126 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą , ul. Kopernika 1, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 095 7278160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług obejmujących utrzymanie czystości ulic, parkingów i chodników na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą o łącznej powierzchni ok. 268.294 m2, polegających na mechanicznym i ręcznym zamiataniu terenów wraz z usuwaniem chwastów, opróżnianiu pojemników na odpady wraz z wywozem na wysypisko i ich utylizacją oraz usuwanie z ulic i pasów drogowych padłych zwierząt i ptaków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia -przedmiar prac oraz załącznik nr 2 do wzoru umowy - wykaz ulic objętych umową - tabele: 1, 2, 3, 4, 5, 6..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Spełniają wymagania zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a nadto: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Kostrzyn nad Odrą oraz w zakresie transportu odpadów z terenu miasta Kostrzyn nad Odrą lub umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi utrzymania czystości ulic na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 150.000 m2 i wartości nie mniejszej niż 200.000 zł przez okres ciągły co najmniej 6 miesięcy, dla jednej usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Spełnienie tego warunku musi być potwierdzone dokumentami należytego wykonania (np. protokoły odbioru końcowego lub referencje). b) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia: zamiatarka uliczna bezpyłowa o minimalnej szerokości zamiatania 2000 mm, która powinna być wyposażona w dwa agregaty zamiatające (wraz dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdów, przewidzianych do realizacji zamówienia, do ruchu drogowego - kserokopia dowodu rejestracyjnego, kserokopia dokumentu stwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej), ciągnik rolniczy (wraz dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdów, przewidzianych do realizacji zamówienia, do ruchu drogowego - kserokopia dowodu rejestracyjnego, kserokopia dokumentu stwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej), zamiatarka chodnikowa bezpyłowa o minimalnej szerokości czyszczenia 1200 mm, 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400.000,00 złotych 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Kalkulacja ceny oferty sporządzona wg przedmiaru prac, stanowiącego załącznik nr 2 siwz. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem , zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B.6) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych w granicach administracyjnych miasta Kostrzyn nad Odrą oraz w zakresie transportu odpadów z terenu miasta Kostrzyn nad Odrą, lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym takie zezwolenie. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. usługi utrzymania czystości ulic na obszarze o powierzchni nie mniejszej niż 150.000 m2 i wartości nie mniejszej niż 200.000 zł przez okres ciągły co najmniej 6 miesięcy, dla jednej usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, referencje) C.2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: zamiatarka uliczna bezpyłowa o minimalnej szerokości zamiatania 2000 mm, która powinna być wyposażona w dwa agregaty zamiatające (wraz dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdów, przewidzianych do realizacji zamówienia, do ruchu drogowego - kserokopia dowodu rejestracyjnego, kserokopia dokumentu stwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej), ciągnik rolniczy (wraz dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdów, przewidzianych do realizacji zamówienia, do ruchu drogowego - kserokopia dowodu rejestracyjnego, kserokopia dokumentu stwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej), zamiatarka chodnikowa bezpyłowa o minimalnej szerokości czyszczenia 1200 mm, C.3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. C.2) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, C.4) informacja na temat powierzenia części zamówienia podwykonawcom. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, Referat Inwestycji i Remontów, ul. Kościuszki 3, 66-470 Kostrzyn nad Odrą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 1, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, Sekretariat, pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.01.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.